VI.Rész

153 7 0
                                    

Bekopogtunk s Hagrid ki is nyitotta az ajtót miután beverte a fejét a lámpába.
-Köszönöm Frics úr.
Azzal el is ment az öreg.
-Gyertek csak be.
-Te ,Hagrid ,mond most itt fogunk robotolni 6 órán át?
-Jó is lenne ,ti rosszcsontokra ráférne a kézimunka.-Én beérem 1 órával ,csak mert lehet még a boszi nem alszik.
-Mármint ,hogy ,Dolores?Kérdezett rá Mattheo.
-Igen.-Na gyertek megmutatom mit csinálunk.
Egymásra néztünk Mattheoval s azután beljebb is mentünk.
El is kezdte Hagrid nekünk magyarázni ,hogy mik lesznek ,de nem sokkal később már kopogtattak is.
-Gyere.
Fogadni mertem volna ,hogy Dolores lesz az ,de amikor megláttam Regulust Friccsel ,juj.Még jó hogy nem fogadtam.
-Ez a diák a folyosókon mászkált.-Dolores tanár nő talált rá.Mondta Frics grimaszolva.
-Íhhh.Mondtuk egyszerre egyűtt érzően Regulusnak.
-Kösz srácok.Mondta mosolyogva ,bár tuti csak kamuzott.
-Gyere be Regulus.Szólt a fiúhoz Hagrid kedvesen.
S egyűtt keztünk el munkálkodni ,közben Dolorest beszéltük ki.
Egyszer be is nyitott.Letelt az 1 óra ,így hát visszamentünk észrevétlenül a toronyba aludni.Bár nekem nem sikerült ezért úgy gondoltam ,hogy lemegyek a klubhelyiségbe.Szerencsémre nem volt ott senki ezért ,miutan már elkezdten fáradni visszamentem a szobámba ,ahol
Kyra már ezer éve aludt.
Kicsivel később társalgást hallodtam az erkélyről.És a nyagy Mardekar trió beszélgetett két erkélyről.Mattheo és Tom egy erkélyről míg Regulus egy másikból.Regulusra pont jól rálattam mert nem elég ,hogy nekem nem hátra fele ült mint a másik 2 ,még a hold fényei is rasütöttek csodás arcára.
-Blaire ,gyere már ide.Szólított a bátyjám úgy hogy nem is látott engem.
Oda mentem és leültem Regulus mellé s kicsivel később Theo jött ki egy másik erkélyről.Bő mardekáros pulcsi volt rajta.Csak úgy mint Reguluson kívűl mindenki.Theo rendesen átugrott egy erkélyt s a korláton mászkálva leült mellém.Átkarolt és lehajtott a korlátról.Én majdnem leestem ,de visszahúzott.
-Elég lesz pókember.Mondta Mattheo.
-Dolores egy fémszívű faszfej.
-Olyan mint egy terminátor.
-Csak Schwarzenegger jobban néz ki ,igaz Blaire?Kérdezett engem Theodore ,mivel inádom a Terminátort.
-Bocs ,de Kyle Reese jobban néz ki.
-Szóval az első a kedvenced.
-Mondhatni.Mondt Regulusnak válaszként
-Úgy döntöttünk ,hogy bemegyünk Oceans elevent nézni Mattheoék szobájában ,közben Kyra is megjött.
Kurva jó volt a film és úgy döntöttem ,hogy basztatom egy kicsit Mattheot.Bele ültem Regulus ölébe és abból a fotelból néztük végig a filmet.Egy kicsit se zavart már ,hogy a saját bátyjám megcsókolt.Miután megnéztük elbúcsúztunk egymástól én pedig átmentem Regulushoz ,mert ez a film után nem voltam fáradt és ő sem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Slytherins QUEEN (M.R.ff)Where stories live. Discover now