IV.Rész

153 4 0
                                    

Az utolsó óránk van Umbridgal ,amikor kiakad rám ,mert elbambulok

-BLAIRE DENEM! Üvöltötte.
-HOGY MERSZ ELMBAMBULNI AZ ÓRÁMON.
Én még mindig nem voltam magamnál így véletlenül kimondtam azt amit nem kellett volna.
-Elnézését kérem ,de a sötét varázslatok kivédését nem papírokbol kéne megtanulni.Mondtam s egyből meg is bántam.
-Ohh ,hogy így állunk?-Mi lenne ,ha maga tanítana Denem??
-Nem félek.Mondtam egy enyhe mosollyal ,de mar tényleg nemtudtam mi van velem.
-Egyébként a rózsaszín nem illik magahoz.Mondtam ördögi mosollyal.
-Most 2mp-cet kqp ,hogy kitakarodjon az órámról és elhúzzon az igazgatóiba!!!Üvöltötte Umbridge.
Ahogy mondta kimentem az óráról és elmendtem az igazgatóiba panaszkodni arról ,hogy valaki igazságmondo szérumat itatott velem.
-Áhhh ,Ms. Denem...Minek köszönhetem a latogatását?
-Uram...,Valami nagyon nagy hülyeséget csináltam.Kezdtem bele
-Mit csináltál ?Kérdezte s leült velem beszélgetni.

...

Miutan elmondtam neki mindent.

-Azt mondja ,hogy valaki igazságmondó szérumat rakott az italába??Kérdezte.

-Hát ,magamtól csak nem ittam meg.
Mondtam kicsit undorodottan.

-Jólvan jólvan.Utána járok a dolognak.

Mentem volna ki ,de rájöttem ,hogy Umbridge órájára már nem mehetek vissza.
Így ,hát megálltam az ajtó elött mire Dumbledore felnézett és kb 4 mp után rájött ,hogy miért nem megyek tovább.
-Kiköldött Umbridge?-Nincs igazam?
-Deeee...Mondtam szomorkásan.
Miután kicsöngettek indultam volna utamra ,de valaki berontott s kishíján nekem vágta az ajtót.
Na vajon ki volt az?...
-Dumbledore professzor...Nem fogja elhinni-..Folytatta volna ,ha nem lát meg engem.
-Áhh ,hát itt vagy.Mondta umbridge
-Dolores.-Köszönöm ,hogy ide fáradt ,de már Denem kisasszony mindent elmondott.
-Rendben ,csak annyit akartam mondani ,hogy Riddle úrral ma este 8-tól hajnali 3-ig szeretném ,ha Hagridnál dolgoznátok.
Én csak Dumbledorra néztem ,aki csak egyetértően ,mégis szomorúan nézett rám.Eszembe jutott valami és felemeltem a hangomat.
Holnap van a Mardekárban a Queditch avató buli.-Én nem mehetek.
-De igen is mehet kisasszony ,aki az órámon sérteget az ezt érdemli.
Miután kimentem azon gondolkoztam ,hogy miért kell Mattheoval mennem...,Talán mert félnék?Mi a fasz .Nem értettem.
Elmentem a klubhelyiségbe ,ahol ott ült Theo,Kyra,a bátyám,Reg,Draco és meg Pansy is.
-Jesszus te miért vágtad ezeket mind neki Umbridgenak?Mondta Draco ,aki ott ült az órán csak úgy mint a többiek.
-Bevallom menő volt ,de akkor is.Tette hozzá Pansy.
-Theo!-Mond mar el nekem ,hogy te miért jösz velem büntetőmunkára.
-Háát...Kezdett volna bele Theo ,de Kyra félbeszakította.
-Miutan Umbridge kiküldött...Ugyanígy félbeszakította őt Draco és mar ő mondta.
-Elkezdett dumálni magában és egy 5 perccel késöbb kiment az ajtón és kibőgött szemekkel jött vissza.
-Aztán az órát is úgy tartotta .
-És miután visszajött Umbridge...hát ,mondjuk úgy ,hogy megszólaltam ,de sikerült lecsillapítani.Mondta Mattheo én pedig rá néztem egyből.
-Szóval megúsztad egy bűntető munkával.Szólt a bátyám a figyelmeztető hangján.
Én odafutottam Theohoz és megöleltem ő pedig viszonozta.
-De cukiiik.Mondta egy 3.kos fiú a mardekárból ,aki lefotózott minket.
Aztán elengedtük egymást és 5 perc síri csend után megszílólal Mattheo.
-Akkor majd 8-kor?
-8-kor.Mondtam.
-Kár ,hogy kihadjatok a bulit...-Főleg te Mattheo neked itt kéne lenned.Flörtölgetett Greengrass ,ami bevallom nem tetszett..Baszki lehet féltékeny vagyok?????Mindegy...
-Bulizzatok nyugodtan...szerintem én megleszek.Mondta s rámkacsintott.
Én elpirultam és felmentem a szobámba.Úgy gondoltam ,hogy kiülök az erkélyre ahova Mattheo vitt még hétfőn.Kiültem ,aztán kb 3 óra után valakit megéreztem mellettem.Igen 3 órát pihentem ez a húzós nap után.
-Szia...Mondta Theo.
-Szia.S azzal megcsókolt.
-Várj.Bujtam ki a csókja alól.-Most akkor mi együtt vagyunk?
-Igen.Mondta azzal megfogta a kezem és a tetőn járkált velem mikor elérkeztünk a legtetejére s Mattheo bevitt egy üres szobába.
Nem volt poros ,de sok dísz vagy cucc nem volt ott.
Lefektetett egy ágyra és ott már tudtam ,hogy elvesztem a szűzességemet.
Levette a tallárját ,kigombolta a 3 legfelső gombját az ingjének és levette a nyakkendőjét s mellém feküdt ,amin bevallom meglepődtem.
-Most nem fogsz megdugni?Kérdeztem fele fordulva.
-Nem baszok meg lanyokat ilyen könnyen.Mondta s nekem hirtelen a levegő is szarul esett.
-Bocs most Mattheo Riddle-hez beszélek vagy mas uralja a testét? Mondtam nevetve erre ő csak fölém kerekedett s csókolgatni kezdett az egész arcomon aztán a nyakamhoz vándoroltak az ajkai és kiszívta testrészemet.
-Lassan készülődnöm kéne...Mondtam neki halkan néhány sóhajtás után.
-Még csak 5 lesz.Sźolt vissza
-Én elöbb szoktam készülődni.Mondtam neki majd Elindultam kifele ,mikor meghallottam valamit tőle.
-Na és most ki nem akar baszni?
Mondta én meg nevettem s ott hagytam őt.Ilyen 7.20lehetett már.

The Slytherins QUEEN (M.R.ff)Where stories live. Discover now