V.Rész

152 3 0
                                    

Miután otthagytam Mattheot elindultam a lépcsőn ,mikor belefutottam Regulusba Szó. Szerint.
-Jaj ,bocsáss meg.
-Sietsz valahova?Kérdezte.
-Csak egy barátomhoz.
-Szuper ,figyi még meg van a tárcád???
-Persze ,hogy meg van.Mondtam s nem értettem a kérdést ,de egy szívroham után leesett.
-Hé te lökött add vissza.
-Ahoz el kell kapnod.Mondta s elkezdett futni azzal.
-Ne már Reg!!Miután ezt kimondtam egy olyan satuféket nyomott a lépcső legalján,hogy en már nemtudtam befékezni ,így ráestem Regulusra ,aki csak nevetett.Én egyből felálltam ,leporoltam a ruhámat és pofán csesztem őt óvatosan ,mire ő csak tovább nevetgélt.
Nagyon meguntam őt ezért inkább azon nyomban elmentem onnan.
-Itt hagytad a tárcádat.
-Adok 3 mp-cet ,hogy lefussál vele a Roxmortsba.Mondtam s ő meg le is rohant.
-Idióta.Mondtam magmnak nevetve.
-Kislányom ,téged ki tanított meg a modorra?¿¿¿Kérdezte a másik idióta.
-Hagyjál már.Mondtam nevetve.
-Gyere.Úristen az a mosoly az arcán...Olyan perverz.🙄😃
Elhúzott és nekem nyomott egy bő újjú galléros meseszép nem minden napi ruhát fehér csokrokkal díszítve.

🙄😃Elhúzott és nekem nyomott egy bő újjú galléros meseszép nem minden napi ruhát fehér csokrokkal díszítve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ez csodaszép.Mondtam álmodozva.
-Vedd fel.Mondta tele szájjal.
-Ez az enyém???Kérdeztem.
-Igen.Válaszolt.
Ezután Tom elővett egy valami féle órát s így szólt.
-Ez az óra megállítja az időt.
-Mivaaaan?
-Gyere.Mondta s megfogta kezemet és megtekerte az órát.
Semmi nem történt ,amit közze is tettem.
-Hé,semmi nem történt ,talán elromlott.
-Igazán.Szólt es kinyitotta az ajtót ,ahol a lépcsők nem mozogtak az emberek se ,mintha kővé dermedtek volna.
-Gyere már.Siettetett.
-Megyek.Válaszoltam s felkaptam a ruhát.
Tom bevitt engem Dumbledorehoz ,az igazgató irodájába ,ahol ő nem volt ott.
-Nem akarsz egy pár dolgot látni?
-De.Mondtam s Tom megfogta a kezemet ,kinyitott egy könyvet ,ami konkrétan elnyelt minket.
Egy csodás legelőn ébredtünk tele varázslattal.A nagy tisztáson volt egy kis házikó.
Tom bevitt oda s átöltözött.
Egy ellegáns nadrágban s egy fehér pólóban jött le.

Egy ellegáns nadrágban s egy fehér pólóban jött le

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Valami ilyesmiben.
Kivitt a tisztásra s a PÁLCÁJAVAL LEVIZEZETT ,azt hittem megölöm őt.
-Leperex.Mondtam ,nehogy mégyegyszer levizezzen.
-Elrontod a játékot.Mondta duzzógva s nekemrohant ,átkarolt ,amitől én direkt elestem s egy tó mellett ébrettem ,egy gyönyörű tó mellett.
-Tom..Kezdtem bele.-Ez gyönyörű.Jegyeztem meg.
-Tudom...-Gyere.Mondta s átkarolt ,aztán meg elvette az ellenátkomat.
-TOOM.Mondtam ,miközben ő már majdnem befutott velem a tóba.
Már a térdünkig ért a víz mikor én elestem a nagy lendületben s bátyjámat magammal rántottam.
-Blaire.Mondta nyugodtan mégis ördögien.
Én felálltam a vízből ,ami kb derekamig érhetett.Gyönyörűen kirajzolódott az alakom.A bátyjám is felállt kicsit beljebbről s csodaszépen láttam a pólója alatt levő kockahasát ,amitől egy kicsit zavarba jöttem ,de kapcsoltam ,hogy én most a bátyjámon mereszgetem a szemeimet.
Tom közelebb jött ,megfogta a kezemet s megpörgetett a vízben.
Meseszép pillanat volt.
-Tom...Kezdtem bele.-Miért hívtál el ide?
-Megakartam mutatni neked ,hogy egy Denem ,hol tölti napjait.
-Várj ,te minden nap ide jösz?
-Nagyjából ,nem vagyok nagyon társasági lény.
-Azt tudom .Mondtam s nevettem ,de ő ,csak mosolygott egyet és közelebb jött .Megfogott a derekamnál.
-Mit csinálsz?Kérdeztem s már kicsit féltem.
-Shhh...Mondta s megcsókolt.Jesszus ,a féltesóm megcsókolt.Szájon ,nyelv nélkül ,hála a jó istennek.Valamiert nem akartam őt eltolni ,egyszerűen ,olyan volt mintha ,mintha Mattheo állna előttem.
-Mi a ...Mondtam halkan ,de bedühödtem utána szóval már más hangnemben folytattam a mondatomat.
-FASZ TOM ,A HÚGOD VAGYOK.
-Tudom ,tudom...
-Mennyjünk vissza.Mondta.
-Jó.

Később visszaértünk 19.30ra s Mattheoval talalkoztunk 19.57kor ,mivel nekem meg valahogy rendbe kellett szednem magamat a Tommal való vizijáték után.
-Csakhogy ideértél bazdmeg.
-Jólvan ,jólvan.
-Dolores már vár gondolom.
-Rendben.Mondtam s elindultunk az erdő felé nyíló kapuhoz ,ahol Frics várt minket.
-Gondoltam ,hogy nem Dolores fog kikisérni minket.Súgtam oda Mattheonak.
Ő pedig nem reagált semmit.
Nemtudom mi a baja.Jesszus mivan ,ha tudja ,hogy Tommal csókolóztam.
-Jöjjenek csak.
Odaértünk Hagridhoz.

The Slytherins QUEEN (M.R.ff)Where stories live. Discover now