III.Rész

167 5 0
                                    

Miután megérkeztünk szokásosan leadtuk a cuccainkat
Elmentünk a nagy terembe ,ahol az elsősöket berakják a házaikba.

...

Dumbledore elmondta a szokásos beszédét és a kicsiket is berakták a házaikba ,most pedig végeztünk a vacsorával.

...

Piton éppen most szedett össze minket s
Indulunk a klubhelyiség felé...azonban az ajtó elött megáll.
-Ebben az évben új szobatársakat kaptok.
Erre mindenki kicsit elszomorodott és panaszkodó fejet vágott.
-Lehet ,hogy egy lannyal lehet ,hogy fiúval leszel együtt...,az is meg lehet ,hogy idősebb lesz az akit kapsz ,vagy fiatalabb.
-Nem én találtam ki...Umbridge szerint így jobban épül a mardekár közössége.
Mondta Piton undorral a hangjában.
Drága professzort sose érdekelte a közösségünk.
Azt akarta ,hogy ne öljük meg egymást és ,hogy jól tanuljunk ezen kívül még volt 50 szabálya amit mind bekellett tartani és minden év elején elmondja.
A prof kiosztott egy lapot amin szerepeltek a szobák és az is ,hogy kivel leszel egy legtérben egész évben.
Amikor megtaláltam a nevemet és megnéztem ,hogy kivel leszek egy szobaban...,azt hittem ott helyben elájulok.
Megkaptam Mattheo kibaszott Riddlet.
A kurva szép szemeivel és a csókolható ajkaival .... Vagy mi?MIVAN???
Nem sokkal késöbb észrevettem ,hogy a 20as szobát kaptuk meg ahol 2 ágy is van 2 FRANCIAÁGY.
Nagyon megörültem ,de Piton odahívott engem ,Theot ,Kyrát és a bátyámat ,hogy mondjon valamit.
-El kell mondanom ,hogy a nyomtatás hibás és nem Riddle lesz Denemmel a 20as szobában...
(Itt úgy megörültem.,De aztán kár volt Pitonnak folytatnia.)
-Drága Kyra Berkshire és Tom Denem is veletek lesz év végéig.
-NEM NYITOK VITÁT.Mondta miután meglátta ,hogy panaszkodnék.
Egymásra néztünk ,de kb fél percig egy szót sem szóltunk aztán a báttyámnak leesett ,hogy mit mondott Piton és megszólalt.
-Akkor Riddle a hugommal alszik én meg Kyraval.Mondta mire Kyra elpirult.
Én észre vettem és ugy néztem őt mint aki rájött ,hogy becsaptak...És végülis tényleg becsapott.
Elvileg ez nem Crussholja a bátyámat.
-Biztos ,hogy nem én Kyraval alszok ,ti meg buzulhattok.
Erre ez a 2 pali egymásra nézett és próbaltak nem megszakadni a nevetéstől.
Én meguntam őket és elhúztam Kyrat s felmentünk az emeletre már-már futva.
-Úristen ,Úristen ,Úristen...Mondta izgatottan kyra.
-Azt mondtad te nem vagy szerelmes a bátyámba.Mondtam neki enyhén csalódottan.
-Hazudtam...Kuncogott.
Nem tudtam rá haragudni így inkább
elengedtem.
-Hé ,én nem alszok f@sszopó Mattheo kibaszott Riddlel.
-Légyszi Blaire ,ez fontos nekem.
-Jólvan ,de csak azért mert szeretlek.
-Meg mert bejön neked Mattheo...
-NEM JÖN BE.Tiltakoztam.
-Okééé.Mondta
-Amugy meg Tom biztos összejön veled.
-Tényleg??? Kapta fel villámsebességgel a fejét.
-Igen.Válaszoltam.
-Úristenem remélem úgy van mint ,ahogy mondod.
Csak nevettünk még egy kicsit és lementünk a klubhelyiségbe ,ahol a fiúk ott ültek.
-Blaire jösz egy kicsit?Kérdezte Theo.
-Aham ...,Persze.Feleltem.
-Klasz.Megragadta lágyan a csuklómat es visszahúzott az emeletre.
Bementünk a szobánkba s az erkélyre húzott ki.
-Theo mit csinálsz???Kerdeztem kicsit aggódva miközben ő konkrétan kimászott a tetőre.
-Nyugiii...,Gyere .Nyujtotta a kezét.
-Mi ,nem biztos ,hogy nem.!Mondtam s ezután Mattheo elkapta a karomat és egy lökéssel felhúzott.Majdnem elestem ,de megtartotta az egyensúlyomat a derekamnál fogva.
-Ilyet többet ....ne ...csinálj.Mondtam akadozva és zavarodottan ,mivel elég közel volt Mattheo hozzam és készült megcsókolni ,mire én tényleg elestem ,de csak a tetőre sikerült lehuppannom ,ahol álltunk.
Ő leült mellem s tényleg megcsókolt.
Ezután még ültünk ott egy kicsit nézni a csillagokat.
Aztán visszamentünk ,mert már este 8 volt és ilyenkor mondja el Piton "Az 50 szabály-t".

Leültünk a többiekkel együtt A nagy klubhelyisegbe.
Aztán Piton berontott és leült velünk szembe.
Voltunk leggalább vagy 100an a helyiségben.
Piton magával hozta "Az 50 szabály" könyvet.
Keresztbe rakta a lábát s olvasni kezdte.
-Első szabály:Nincs rohangálás.Kezdett bele...

...

20. Szabály:NINCS.SEX...Áhhhg hadjuk ezt úgyse tartjátok be.Erre a mondatára egy csomóan felkeltek s nevetésben törtek ki.
-Na folytatnám.Csitított minket Piton.
21.szabály:Nem tartózkodhatnak a Tiltott Rengetegben engedély nélkül.
(Ezt a szabályt amúgy szinte senki nem tartja be.)
22.szabály:Nincs kábítószer.Ugyeee Mr.Riddle??
Erre Mattheo felkapta a fejét és bólogatni kezdett.

...

-És végül az utolsó szabály mondta végre...-Az 50.szabály:Bárki bármilyen furcsaságot tapasztal tessék haladéktalanul jelenteni.
Ezután mindenki felment a szobályába.

...

Mi elmentünk külön-külön fürdeni s elhúztuk a függönyt ami a 2 franciaágyat választja el.
Én már az ágyban vártam Theot.
Aztán nem sokkal késöbb kijött a pizsamájában.
-Akkor...Mondta mintha arra várna ,hogy mondjak valamit.
-Szóóvaaaaaaaal.Húztam el a szót és arráb csúsztam az ágyon azt jelezve ,hogy befeküdhet.
Be is feküdt mellém.
Hamar elaludt ő és én is ,de olyan hajnali 3 körül hirtelen felkeltem egy rémálomból.
Levegőért kapkodtam s Mattheo egyből felriatt és megfogta a derekamat.
Úgy ültünk ott az ágyon mint a házasok.
Én még mindig levegőért kapkodtam ,de már nyugottabban.
Mattheo suttogva nyugtatott.
Én a hangjától meg is nyugodtam.
Halkan visszafeküdtünk ,de már úgy ,hogy Mattheo egyik keze a derekamon pihent...A másik pedig a hasamon.

...

Reggel felkeltünk sikeresen.

The Slytherins QUEEN (M.R.ff)Where stories live. Discover now