ГЛАВА 1 «Підливши масла у вогонь»

22 1 0
                                    

Та над усе дивно — знову тримати у своїй руці руку дружини й згадувати,                 як ми вважали одне одного загиблими... (1)

— Кііінець, — пустим коридором пролунало доволі тихе, але таке знайоме хрипле бормотіння. Остання сторінка книги зашелестіла й врешті опинилася під тиском твердої обкладинки.

У кутку кабінету сидів юнак, схожий чи то на змію,                                         чи то на дракона. Шкіра була темно-сіра, немов попіл, шию й руки прикрашали білосніжні мармурові плями, що нагадували яскраве ніжне полум'я, а голову — два величні роги, усіяні яскравими фіолетовими візерунками, подібні до слідів від розрядів блискавки, які пронизують беззахисне дерево. Загострені вуха опустилися, торкаючись рогових відростків, і виблискували кристалами                    від світла ліхтарів. Він заворушив хвостом і, позіхаючи, подумав:                               — Це ж наскільки мені нудно, що я вже вчетверте це читаю?..

Відклавши книгу подалі, потягнувся. Але здалека, раптово, відчулися доволі м'які легкі кроки, які поступово, неспішно наближалися до офісу. З дверей виглянуло здивоване лице милої жінки:

— М? Чого ти ще тут? Усі вже давно пішли, збирайся, мені теж треба додому,                 а кабінет на тебе не залишатиму, бо ще заснеш, — пролунав обурений,                         але ласкавий голос на адресу хлопця. Біля порога стояла жіночка середнього віку з помаранчевим м'яким хутром на вишуканому пальто. Вона перехрестила є руки, стискаючи книжки до грудей, дивилася з невеликою усмішкою.

— Т-так, звичайно, я вже йду. Щось знову задивився, — сказав він та, збираючись, випустив дорогоцінну книгу.

— Знову та ж сама? Тобі не набридло це читати? – промовив ніжний голос із легким хихиканням.

— Є таке. Це моя улюблена. На інші якось і душа не лягає, –— відповів юнак грубуватим та серйозним, але таким же трішки сором'язливим тоном.

— Добре, можеш іти. У час пік буде доволі складно повертатися додому, — підмітила вона, зводячи пишні брови.

— Як не було б прикро це визнавати...

Хлопець швидко зібрав усе та миттєво покинув кабінет, не помітивши, як вже біля дверей поринув у себе. Коридор, як і вся будівля, був незвично пустий, але від цього такий приємний. Подвір'я ліцею мало похмурий вигляд: усе листя вже давно опало, кущі поникли, а з боку воріт віяло легким холодком. Тільки нещодавно живий зелений сад перетворився на квінтесенцію сірості та бруду. Але хлопцю це все було ще до душі, хоча й не так веселило, як улюблені айстри в самому центрі колись зеленої алеї. Поруч стояла величава церква «Трьох святих», котра видавала останній вечірній дзвін, так голосно, ніби молячись про милість Божу.                                

До глибини душіWhere stories live. Discover now