1

39 3 29
                                    



Medya:murat

"Senin seçeceğim eve tüküreyim" dedi sigarasını içmekten başka hiç bir bok yapmayan şahıs, ona içimden gelen büyük bir sinir ile baktım ve "en azından ucuz" diyerek cevap verdim.

Ağzının içinde bir şeyler gevelemesinden sonra elindeki valizi ile odasına giriş yaptı, bana dönerek "duvarları boyaya bilirmiyiz?" Sorduğu soru ile afalamış olsamda tanıdığımın  evi olduğu için net bir şekilde "sonra düzeltmek şartıyla evet" diye seslendim. Yüzüme kapıyı çarptı.. sonra geri açtı ve yüzü kızarmış bir şekilde getirdiği kutuları alıp tekrar kapıyı sertçe kapatı, o tekrar kapıyı kapatınca bende kendi eşyalarımı alıp odaya geçtim.

Orta büyüklükte, bir küçük penceresi olan beyaz bir odaydı. Pencerenin önünde bir çalışma masası ve onun hemen solunda tek kişilik bir yatak vardı. Sağında ise tek bölmeli bir dolap. Tabi altındaki iki çekmeceyi saymasak.

Bavulumu açıp düzenlemek için hazırlanırken karşı odadan küçük bir şarkı sesi yükseldi ve bir anda kesildi.

Kamu spotu, lise arkadaşlarınızla eve çıkmayın.

Neyse, ben işime döneyim. Şimdi kıyafetlerimi üst bölüme yerleştirirsem iç çamaşırlarımı direk 1. Çekmeceye atmak zorundayım, 2.çekmeceyede takılarımı falan koysam, masayada Kitaplar. Hepsini yerleştirdikten sonra karnımın acıkması ile mutfağa gittim. Ve bütün öğrencilerin o değerli yemeğini yaptım, makarna..

Başladım şimdiden alışmaya. Bence bu bir gelişme, derken odadan çıkan Murat'a gözüm çarptı..

Altına giydiği boya ile süslenmiş koyu mavi bol eşofmanı ve üsttüne giydiği fazlasıyla bol olan siyah tshirt, dudağındaki sigara ve kısa bir süre önce fark ettiğim ne yazdığını bilmediğim göğsünün üstündeki dövme.

"Makarnamı yaptın?"

Bana yönlendirdiği soru ile kafamı salladım "hiç kaldımı"
Dedi "evet" diyerek karşılık verdikten sonra hiç ağzını açmadan mutfağa doğru gitti..

Zor bir dönem olacaktı, çok zor..

Murat Lise arkadaşımdı, bütün okul ona torbacı derdi. Bunun sebebi herkesin sigarası ile çakmağını saklaması, tuvaletlerde veya çıkışta geri vermesiydi. Tabi bunun karşılığında bir şeyler alıyordu çünkü çok iyi saklıyordu. Sigara bağımlısı olmasına şaşmamalı, onu her gördüğümde sigara içiyor. Ama bu yıl beni şaşırtan bir şey var. Üniversitede animasyon bölümü seçmesi?? Bir çok saçma şey biliyorum ama, ondan hiç beklemediğim bir durum.

Büyük ihtimalle sadece ellinde diplomam olsun diye 4 yılını çöpe atıcak. Onun çizim yaptığına inanmıyorum, gösterselerde inanmam.

Evet belki çok yakın değiliz ama o..

O cahil . Tek iyi yaptığı bir şey var oda iyi yalan söylemek.

Anlayışsız, büyük bir ihtimale-, zil mi çaldı?

Kafamdaki düşünceleri ve makarnamı bırakıp kapıya doğru gittim, yemek siparişi vermişti? "Bahşiş için sağolun efendim iyi günler" diyen kuryeye gülümseyerek karşılık verdi, ona far görmüş tavşan gibi bakıyor olduğum gerçeği ile yüzleşmeden önce "çok kuryelik yaptım, hava çok sıcak bence 20 TL den zarar gelmez." Dedi ve gülümsedi, ellindeki plastik kutunun birini bana uzatarak tekrar konuştu " ve makarna çok güzeldi ellerine sağlık, annem kadar iyi yapmışsın"dedi ve tekrar gülümseyerek odasına girdi?

Bu niye beni göt etti şimdi.

Plastik kutuyu açtığımda içinden waffle çıkınca gözlerim parladı, en sevdiğim şey buydu kesinlikle, hayatımda daha çok sevdiğim bir şey yok.

Anında hepsini gömdükten sonra kalıntıları çöpe atıp ellerimi yıkadım, biraz telefona baktıktan sonra uyuya kalmışım uyandığımda ise saat 21.36'ydı ve yandaki odadan şarkı sesi geliyordu,

Bu kız beni sever,
Bu kız beni öldürür,
Bu kız bana güzel hayaler gördürür~

Şarkı seçimi güzelmiş en azından. Ayağa kalkıp ellimi yüzümü yıkadım ve odasının kapısını çaldım, daha sabah tertemiz olan tshirt'ü boylar ile dolmuştu ve saçları dağılmıştı. Kahve gözleri oldukça yorgun bakıyordu " bir sorun mu var?" Sorusuyla kendime gelip "aç mısın? Kendime bir şeyler hazırlıyıcam açsan sanada hazırlayayım." Gözlerini ovduktan sonra "ne hazırlayacaksın?" Diye sordu, " noddle" direk cevap olarak "olur, sağol." Dedi ve gülümsedi "ne yaptın?"
Ona yönletdiğim soruyla afaladı ama kıyafetlerini gösterince gülüp sağdaki duvarı gösterdi, hayatımın şokunu yaşıyordum

Hayatımda hiç bu kadar iyi bir resim görmemiştim (canlı olarak)  gözün yansıması ellerim hizası ve bu yağlı boyaydı, çok uğraşmış olmalıydı, ben bunu yapmaya kalksam bunun yarısı yapamazdım "nasıl olmuş?"dedi ciddiyetle, ve yine sigarasını yakıyor...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hayatımda hiç bu kadar iyi bir resim görmemiştim (canlı olarak) gözün yansıması ellerim hizası ve bu yağlı boyaydı, çok uğraşmış olmalıydı, ben bunu yapmaya kalksam bunun yarısı yapamazdım "nasıl olmuş?"dedi ciddiyetle, ve yine sigarasını yakıyordu ama beni etkileyen şey sigarada bile boya olmasıydı.

"Bu, bu harika ne kadar kelime tüketsemde resmin güzelliğini anlatamam"dedim büyük bir heyecan ile.

Gözler benim gözlerim gibi soluk maviydi ve saçlarda benimki gibi kıvırcık? Çok düşünüyorum galiba, büyük ihtimal ile rasgele çizdiği bir resim.

Eağğğğ nasıl olmuş ayol

Bence müq oldu

Bence müq oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Serhat

Serhat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Murat

Torbacı ağlıyor? bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin