sabahın erken saatlerinde uyandım, yanı başımda uyuyan bir murat vardı, ağzı açık salya akıyordu.
hafifçe üstümden çekip odadan çıktım. fena bir baş ağrım vardı birazdan gözlerim çıkıcaktı, hafiften yerleştirdiğim mutfağa gidip bir ağrı kesici aldım, amerikan mutfak vardı, tek sıkıntımız bir koltuktu.. koltuk çok çökmüş ve eskiydi, yenisi almak istiyordum ama öğrenci olmak sıkıntıydı ve bu durumu serhat nasıl karşılacaktı oda var nede olsa birlikte kalıyoruz ortak almamız gerekiyordu değil mi? ama doğrusu paramı iradeli kullanmalıyım...
herneyse bira daha uyucam, odama doğru yol aldım saate baktığımda saat 8di, saat 10da dersim vardı uyumaktan vaz geçtim çünkü uyursam 12ye kadar uyanmam. eşyalarım hakında daha bir bilgim yoktu.. üstümü değiştirip okul yolundan geçen otobüs ve dolmuşlara baktım.ben bunları yaparken murat odadan üstünü değişmiş saçlarını yapmış bir şekilde çıktı.
"şey gel birlikte çıkalım benim 10.30 dersin var."
"tamam çıkalım haydi."
elini omzuma attı ve yanağımdan makas aldı
"selinden naber? mezuna kaldığı için baya üzgündü."
"huğ? iyi boş ver gidelim."
lafı geçiştirip onu önden yola saldım bir kaç pandik şakasından sonra durakta beklemeye başladık bana biraz bir vücut aradığını anatomi çizimini geliştirmek istediğini söyledi, bir an neden beni çizmesin diye düşündüm 9.sınıftan beri body yapıyordum, bilinçli bir şekilde geliştirdiğim bir vücut vardı ortada, yanlız ona bakıyordum da benimle arasında dağlar vardı, eminim ki yaşlılıkta baya başı ağricaktı bu vücuttan sonra.
"beni çizmek ister misin?" diyip ona baya zaman önce çektiğim bir fotoğrafı gösterdim, hiç çekinmeden telefonu eline alıp fotoğrafı inceledi kaşının çatığını fark ettim "ne?" bana çatık kaşları ile baktı ve "bu fotoğrafı seline attın değil mi?" şok olmuştum, doğruydu evet seline atmıştım.
"sen bunu nereden biliyorsun?"
"bir şey söylemem lazım.."
"ne?? selinin abime ile sevgili olması ve abimin benim için ayrıldığını mı?"
"NE!!"
bütün gözler bize döndü düşüncelerimi ölçüp sinir ve stres seviyemi ayarladım.
"nasıl, nereden"
"abim benden bir şey saklamaz ikimizde süt akı gibiyiz, bunu düşünüyorum.. ayrılmalı mıyım, asıl soruyu sana soruyorum bunu nereden biliyorsun ve bu fotoğrafı nasıl gördün?"
selin benimle yatmaya çalıştı bir kaç uyuşturucu verip-"
"ona uyuşturucu mu verdin sen oruspu?"
"gayim ben onun gibi amını yalatma peşindekileri sikmem"
"sen gay misin?"
"çok şey öğreniyorsun, sızdığını görünce telefonunu kurcaladım, fotoğrafı görmüştüm, küçük serhatıda gördüm."
yüzüm domates kesilmişti.. bir gay benim fotoğraflarımı görüyor, sevgilim onla yatmaya çalışırken.. aramızda kısa bir bakışma geçti vr o malup sorıyu sordu"
"gerçekten 23 mü? benden kısasın ama yapılısın bu yüzden mi? aşırı damarlı.."
"24"
"ne"
"24 cm, ve evet yapılı olduğum için, sende yap seninde olsun amına kodu-"
hiç bir tepki vermeden kazağını kıvırdı, bol giyinişi tamamen aldatmaydı benden biraz daha az yapılıydı boyu yüzündendi ama beni almazdı "bizde de var aslanım benim ki 22"
"koymuşum"
tam birbirimize gireceken, tıka basa dolu otobüse bindik "gay piç" dedim sanki kendim ondan çok bir farkım var mış gibi, bana bakıp karılar gibi göz devirdi.
yanlış yapmıştım herşeyde yanlış mı söylemiştim.
"sevgilin den ayrıl, o gerçekten berbat biri."
"farkındayım, duygularımı kaybettim zaten, sadece...iyi değilim o bana iyi geliyor gibi"
" kötü olma sebebi no zaten?"
...
"bak, yemin ederim yanında olacağım. merak etme inanmaya bilirsin haklısın da ama gerçek kişiliği mi aynı evde olduğumuz için öğreneceksin zaten"
"hım, tamam."
selin
bye bye.
selin
bitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Torbacı ağlıyor? bxb
Short StoryLise arkadaşı iki gencin üniversitede birlikte eve çıkmaları ile başlayan hikaye, lisede "torbacı" adı takılan Murat'ın eve alkol alarak gelmesi ve Serhat'a hayatını anlatması, ona "gerçek kendisini" tanımlaması ile değişiyor. Uyarı yapmalıyımki bu...