Poniedziałek 10:25❤️
Dzisiaj spotykam się z Nico i idziemy na miasto.
~
-Hej Niki-otworzył okno
-No hejka -wsiadłam do auta
-gdzie jedziemy?
-a do galerii czy coś
~
Gdy dojechaliśmy pochodziliśmy po sklepach itp, miło spędza się z nim czas mam nadzieje że on czuje to samo.
Nicola pov:
Chce się jej dzisiaj oświadczyć zabiorę ją na łąkę i klęknę przed nią.. marzyłem o tym od tak dawna by Nikola Była moja tylko moja.
Nikola pov:
Siedzimy sobie na kawie w starbaksie..
-Wiesz co?-zapytal chłopak
-No co tam? -odwróciłam się do niego
-Nicola Zalewski i Nikola szczensna!!- krzyknął jakiś gościu z aparatem i nagle zbiegło się tyle ludzi, a przed moimi oczami pokazywały się się tylko światła aparatów.
-Cholera!-Nico zarzucił na mnie swoją bluzę
-Co się dzieje- zapytałam z przerażeniem
-Złapali nas-słuchać było złość w jego głosie.
Wiedziałam że teraz może stać się najgorsze.
~
Nico szybko odwiózł mnie do domu i wrócił do siebie, usiadłam na łóżku a moje wiadomości na ig niemal co nie wybuchły, byłam zdziwiona
Nigdy nie miałam tylu wiadomości.
Dostałam też dużo komentarzy. Nie byłam gotowa na to, zobaczyłam że są to fanki Nico lub dziewczyny w wieku 14/15/16 lat łzy napłynęły mi do oczu potym jak zobaczyłam wiadomości typu: „zabij sie" „głupia szmata zabrałaś mi Nico" „jesteś z nim dla pieniędzy" „jesteś nikim" „szmato" „zniknij" itp.
Na innych mediach widziałam mnie i Nico. Byliśmy top 1 w internecie.. ale nie cieszyło mnie to bo siedziałam w pokoju i płakałam.
-Nikola Nico przyszedł do ciebie!-krzyknął Wojtek
-Niech tu przyjdzie! -odpowiedziałam
Nicola przyszedł do mnie i usiadł obok mnie, widziałam że też płakał.
-Wszystko dobrze?- spytałam
-Ja nie wiedziałam że to się może tak skończyć naprawdę przepraszam to moja wina, teraz połowa świata cię wyzywa nie chciałem żeby tak wyszło przepraszam..-łzy napłynęły mu do oczu.
-Nico nic się nie stało to nie twoja wina, poradzę sobie z hejtem wszystko będzie dobrze zaufaj mi i nie płacz -złapałam go za ręce i uśmiechnęłam się.
-jesteś najlepsza-pocałował mnie.
Później chwile posiedzieliśmy i Nico poszedł do domu.
————————————————————————
Nie mam pomysłów na rozdziały ); możecie mi pomóc w komentarzu ❤️
CZYTASZ
è amore|Nicola Zalewski
Fanfiction19-letnia Nicola Szczęsna siostra Wojciecha Szczesnego wybrała się z bratem na trening a to odmieniło jej życie.