Chwile później do domu przyszła Marina.
-Cześć! Liam był grzeczny?- spytała kucając by przytulić syna.
-Hejka jasne że był jak zawsze-odpowiedziałam z uśmiechem
-Dziękuje że nam tak pomagasz nie wiem co byśmy bez ciebie zrobili-powiedziała mi z uśmiechem i poszła z Liamem do kuchni rozpakować zakupy.
~
Cały dzień siedziałam w pokoju, ozdabiałam go kupowałam dodatki, sprzątałam lubię dbać o to miejsce. Zamówiłam sobie jeszcze kilka spódniczek,topów,crop topów, spodenek, bluz dodatków itp.
Ok. 22 zadzwonił do mnie telefon.
Dzwoni: Nico💕🫶🏻
-Halo?-powiedziałam
-Hej możesz zejść na dół? Spytał
-No hej jasne że mogę-odpowiedziałam mu, rozłączyłam się ,zarzucialam bluzę i wzięłam torebkę.
————————————————————————
-O jesteś! Wsiadaj- powiedział podekscytowany
-Jestem.. już wsiadam- wsiadałam do auta.
Nico zabrał mnie na boisko takie zwykłe ale podobało mi się.
-Musimy pogadać-poważnym potem powiedział i wysiadał z auta
Wyszłam za nim, usiadł na boisku a ja na przeciwko niego.
-O co chodzi? -spytałam
-O to że podobała mi się taka Nastia ale po tym co nie dawno zaszło, zrozumiałem że to ty mi się podobasz.. zrozumiem jeśli nie będziesz chciała ze mną jeszcze być, bo nie znamy się aż tak długo, i ja chyba też nie jestem jeszcze na to gotowy.- powiedział zestresowany
-Wow Nico... zaskoczyłeś mnie nie powiem że nie, masz racje nie jestem chyba jeszcze gotowa na związek ale to nie dla tego że krótko się znamy bo znamy się wystarczająco długo. Ale trudno mi zaufać jakiemu kolwiek mężczyźnie, ale obiecuje że to się zmieni- Odpowiedziałam mu ze wzruszeniem w sercu...
-Oczywiście rozumiem cię, a może teraz zatańczymy? Hahaha-Śmiał się tak pięknie i uśmiechał nie mogłam odmówić.. te jego loki, ah mój wariat.. oczywiście zgodziłam się tańczyliśmy do piosenki „take me back to the night we met" było cudownie, chciałabym by ta chwila nigdy się nie skończyła. I żeby mój piłkarz którego kocha połowa świata zawsze chciał ze mną tańczyć w blasku księżyca.. nawet gdy będziemy mieć dziewięćdziesiąt lat.
Co prawda nie jesteśmy razem ale obiecuje że to się zmieni. Kocham go.
CZYTASZ
è amore|Nicola Zalewski
Fiksi Penggemar19-letnia Nicola Szczęsna siostra Wojciecha Szczesnego wybrała się z bratem na trening a to odmieniło jej życie.