" Asansör bozuldu yine , ne harika . Böyle şansı s.....m "
" Sevgili öküz bey yanınızda bir kız olduğunu unuttunuz galiba . "
Ama bi dakikada haksızlık var o bana yukarıdan bakıyor ve bu hoşuma gitmedi .
" Evet , yanımda çocuk varken küfür etmemem gerektiğini unutmuşum . "
Bi dakikada o bana çocuk mu dedi . Sanki kendisi 50 yaşında da bana çocuk diyor .
" Pardon da benim nerem çocuğa benziyor . "
Kahkaha atmaya başladı beyefendi . Komik olan ne şöyle biz de gülelim yani değil mi ?
" Bence sen ilk önce giyindiklerine ve saçlarına bak öyle konuş . Ayrıca boyun 150 den yukarı değildir . Ortaokula giden çocuklar bile senden uzun ."
" Bi kere boyum 161 . Ayrıca Allah sana boydan vermiş akıldan kısmış bide gelmiş bana laf ediyorsun . "
Ayrıca ne güzel giyinmiş işte .Kötü mü ya ?
Bence saçım da güzel . Hıh bu öküz güzelden ne anlar !
" Eeee sevgili öküz bey ne zaman çıkacaz burdan ? "
Tövbe yarabbi o niye öyle bakıyor ya
. Annecim dövcek sanırım .
" Nerden biliyim ben ! Bekle biraz ."
Cebinden telefonunu çıkardı ve birinin adını girdi ama telefonu öyle bir tutuyor ki . Görmem İMKANSIZ .
" Alo Bora . Ya abi asansörde kaldım toplantıya yetişemeyecem . Harika olur . Adamsın be . "
Bi dakikada o Bora benim Boram mı ?
Ya saçmalama sanki o isimden dünyada bir tane var da .
" Yardım geliyor. Ama bi süre burda kalacaz sanırım . "
Offf iyi ki bir sürpriz yapalım dedik hee . Onun da içine ettiler .
" Çok sürmez değil mi ? " dedim nefes almaya çalışarak .
" Klostrofobin var sanırım . Merak etme en hızlı şekilde gelecekler ."
" Teşekkür ederim . Bu arada adın ne ? " dedim sırtımı duvara yaslayıp oturarak .
" Sanane . Ne yapacaksın benim adımı ."
Aaaa odun herif konuşmaya çalışıyoruz senle burda .
" Sıkıntıdan ölmeyelim diye bir diyalog başlatmaya çalışıyorum ama hiç yardımcı olmuyorsun. "
" Meriç . Meriç Işıklı tanırsın belki ."
Nerden tanıyacam ben seni be . Tövbe tövbe.
" Paris ben de . Adın bir yerden tanıdık geliyor ama hatırlayamadım."
" Tanıdık gelmesi normal . Herneyse ne işin var burda ? Yani neden geldin ? "
" Babam için geldim . "
Paris iyi misin yavrum ? Adam babanı nerden tanıyacak senin ?
Tamam iç ses sus .
" Adı ne ? "
"Kimin , babamın mı ? "
Paris bir erkekle konuşurken beyin hücrelerin mi kayboluyor bana mı öyle geliyor ?
Ya ne biliyim öyle sorunca şey oldum biraz .Yoksa zeki bi kızım yanii. Aaa.
" Yok dedenin . Kızım delirtecek misin insanı ya . Altı üstü babanın adını sorduk ne var bunda bu kadar şaşıracak !"
"Tamam be. Bağırmadan da konuşabilirsin hödük ! Ata babamın adı . Ata Soylu . "
Benim soyadının neden aynı olmadığını soracak olursanız ben annemin soyadını istedim ve babam birşey demedi .
" Ata amca senin baban mı? Bu şirketin ortağı olan?"
"Evet niye şaşırdın? "
"Benim babamın arkadaşı çünkü ama bir kızı olduğundan bahsetmişti ama Paris ' te yaşıyor demişti ."
"Evet öyle . Ben de birkaç saat önce geldim zaten . Sürpriz yapayım dedim ama pek her zamanki gibi gene batırdım ."
" Yani Ata amca geldiğini bilmiyor. "
Onu onaylamak için başımı salladım .
"O zaman niye geldiğini sorabilir miyim ?"
" Babam bir yıl kadar Paris' gidecek iş için . O zaman da şirketi bana bırakacak ama ondan önce staj yapmam için bu şirkette tasarımcı olarak çalışmamı istiyor ."
Çok uzun konuştum ya .
" Hmm demek ki o yeni tasarımcı sensin . Ben de yeni patronunum ha .""Patron mu ? Sen olsa olsa iş ortağım olursun heveslenme yani ."
"Var mısın iddiaya? Eğer ben kazanırsam benim istediğim bir şeyi yapacaksın . Sen kazanırsan ben yapacam. Ne diyorsun ?"
Aslında iyi bir teklifti bu .
" Kabul ama kazanırsam hapı yuttun ."
" Görecez güzelim. Ama o zaman hatırlatırım bu sözlerini. "" Görecez hayatımda gördüğüm en odun kişi ."
Asansör kapısından sesler çıkmaya başladı .
" Meriç Bey merak etmeyin çıkartıyoruz sizi ."
Bi dakikada ya ben neciyim burda pardon !?
Kapı açıldı ve karşımda kapıyı açan usta ve Bora vardı .
" Bora !" diyerek kucağına atladım ." Güzelim sen napıyosun burda ? "
" Yaa babam burdaymış onu göreyim öyle eve geçerim dedim ama çok şanslı bir insan olduğum için bu hödükle birlikte asansörde kaldım. "
" Birincisi bana hödük demeyi kes . İkincisi de Sağol Bora ya !"
"Ne yaptım ben şimdi? "
"Sevgilin olduğunu ne zaman öğrenecektim ben ?"
Bi dakika bu imada mı bulunuyor yoksa Bora'nın benim bilmediğim bir sevgilisi mi var?
"Abi ne sevgilisi ya ! Paris benim çocukluk arkadaşım , kız kardeşim ."
" Ne biliyim böyle arkadaşlık mı olur ? Kız sevgilisine bile böyle davranmıyordur yani ."
" Benim sevgilim yok . Ayrıca Bora benim herşeyim . Abim , sevgilim , kankam . Bu seni alakadar etmez ."
"Gel Paris babanın yanına gidelim . Abi senin toplantını Melek Hanım iptal etti haberin olsun. "
Meriç arkasını dönüp gitti . Sanırım kızdı biraz . Neyse . Ben de Bora'yla beraber babamın odasına gittim . Kapıyı tıklattım ve cevap beklemeden içeri girdim .
" Babacım ben geldim . "
Babam hemen ayağa kalktı ve yanıma gelip sarıldı . Onunla birlikte yanında oturan Fatih amca da kalktı . O da bana sarıldı.
" Hoşgeldin güzel kızım .Bu kadar hızlı karar vermeni beklemiyordum . Ben de tam Fatih amcanla bu konuyu konuşuyordum .""Evet kızım tam vaktinde geldin . Hem baban Meriç ' ı de çağırdı . Aaa doğru ya siz hiç tanışmadınız ."
"Aaa o hö- pardon yani Meriç sizin oğlunuz mu ? Biz de az önce asansörde kaldık onunla . Tanıştık yani ."
"Aaa çok iyi ."
" Ata amca benlik birşey yok sanırım . Ben çıkabilir miyim ?"
"Bora seni de ilgilendiriyor bu konu . Yani bilmen iyi olur . Heh Meriç de geldi."
Evet maalesef bu hödük de geldi .
. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen Benimsin ~
RomanceBu sadece başlangıç ... Dikkat ! : Bu hikaye kötü olaylar içermiyor çünkü yaşadığım kötülükleri sanki hayat toz pembeymiş gibi yazılarıma aktarmayı tercih ediyorum . Umarım anlarsınız . ♧ Ayrıca beni takip ederseniz çokk sevinirim <3