" Benim çağırmışsın Ata amca ." deyip göz ucuyla bana baktı .
" Evet oğlum . Bu Paris benim kızım tanısmışsınız zaten . Onu sana ve Bora ' ya emanet ediyorum . Ayrıca o artık senin kişisel asistanın olacak ve onun çizimlerini sen yönlendireceksin ."
Meriç öküzü sırıtıp memnuniyetle dermişçesine bana baktı.
" Babacım böyle konuşmamıştık . Eğer şartlar buysa psikiyatrist olarak hastanede çalışacam ya da kendi bürosu açacam . "
"Paris bana bir söz verdin . Lütfen güzelim . Hem belki Meriçle arkadaş olursunuz . Zaten bir süre ona alışman için onun evinde kalacaksın ."
" Hayır asla olmaz . Anneme söz verdim ben Bora dışında erkek arkadaşım olmayacak diye . Yıllardır tuttuğum sözü senin saçma kararların yüzünden bozamam . "
" Paris bak Bora da onunla kalıyor ve Fatih amcan bu konuda ısrarlı ."
Meriç de benim gibi Fatih amcaya gerçekten mi dercesine bakıyordu ki Bora olaya el attı .
" Paris arkadaş olacaksın sadece o kadar . Annene verdiğin söz bozulmayacak . Hem ben de senle daha fazla görüşecem . Hadi lütfen benim için kabul et ."
Babam Bora ' ya minnetle gülümsedi sonra da bana döndü.
" Bora sana kıyamadığım için bunu kullanman hoşuma gitmedi ama tamam senin için sadece bu seferlik kabul edecem ."
Sanırım idare edebilirim bu hödüğü . Ama iddiayı o kazandı.
Meriç çaktırmadan kulağıma eğilerek" İddiayı ben kazandım. Söylediklerini hatırlatırım demiştim ."
"Yanlız bu bende kalma işi doğru değil dimi ?"
Fatih amca ciddi bir tavırla Meriç' e baktı.
" Evet .Paris seninle kalacak .Umarım seni güzelce elden geçirir. Ve artık eve kız atamazsın. Paris bana yaptığın en küçük şeyi bile anlatacak yani hareketlerine dikkat et .""Ne yani ajan mı olacak ? "
Aynen öyle hödük bey . Noldu zoruna mı gitti ?
"Evet bir şikayetin mi var ?"
Meriç kafasını hayır anlamında salladı ve bana öfkeyle baktı . Sanki benim suçum .
"Anladığım kadarıyla yok . O zaman Paris ' i eve götür . "
Tamam dedi ve çıktı odun bey .Bora da beni sürükleyerek arkasından gidiyordu . Sanırım Meriç ' in odasına gidiyorduk. İçeri geçti ve :
"Abi ne bu atar ? "
"Babamın istediği şeyleri yapmaktan nefret ediyorum. "
" Eğer sorun bensem benim kendi evim var yani sizinle kalmayı istiyorum diyemem ."
Bora bana kırıldığını belli eden bir bakış attı ama umursamadım .
" Hayır Paris sorun sen değilsin . Sorun babamın kompleksleri. Artık sinirimi bozuyor. Herneyse ben seni eve götüreyim . "
" Meriç çok yoruldun bugün biraz evde kal hem Paris le adam gibi konuşup tanışırsınız ."
Meriç kafasını salladı ve odadan çıktı. O önde ben arkada gidiyorduk. Otoparka indik ve arabasına bindik.
(Arabayı merak edenler için ♡ )
" Eeee ben ne zaman işe başlayacam ?"
"Yarın. "
"O zaman yarın seninle ya da Bora'yla gelmek zorundayım çünkü arabam otoparkta kaldı ."
" İyi Bora getirir seni ."
(Bir süre sonra )
"Muhabbetine de doyum olmuyor. "
"Boş konuşmayı sevmem . Zaten vardık eve."
( Evi merak edenler için ♡ )
Yuh anasını satıyım lan bu evde ben neyim .
Senin iyice beyin hücrelerin ölüyor . Kendine gel Paris.
Evet ben ev değilim ki Meriç ' in eviyle kendimi karşılaştırayım .
Hadi canım sen ev değil misin ya ?
Kendimle çok çelişmeye başladım bu aralar .Arabadan indik ve eve geçtik bavulları getirmesi için arabamın anahtarını Bora ' ya verdim . Eve girdik ve Meriç merdivenlere yöneldi.
" Şey Meriç ."
"Yine ne var ?"
" Evde kaybolma ihtimalim var biliyorsun değil mi?"
" Tamam gel sana evi gezdireyim de zaman geçsin ."
Allah razı olsun ya .
( 15 dakika sonra )
" Burası da benim odam. "
Eeee kapıda mı dikileceğiz biz ?
" İçeriye bakabilir miyim? "
Bana sence dermişçesine bakıyordu . Çocuğum , canım , nerden bileyim ben ? Tövbe tövbe !
" Bu odaya Bora bile girmedi henüz."
" Hee anladım , yani henüz o kadar değerli değilsin diyorsun. "
" Öyle birşey söylemedim. Nasıl anlamak istiyorsan öyle anlayabilirsin ."
Yazarınız ( mee ) konuşuyor : bundan sonra altı çizili yazılar Meriç beyimizin için sesidir . Uyarıyorum kendisi normal bir karakter değil . Lütfen beni takip edip hikayeyi yorumlayın . Yorumlarınıza ve düşüncelerinize göre senaryoyu değiştirebilirim . İyi okumalar ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen Benimsin ~
RomanceBu sadece başlangıç ... Dikkat ! : Bu hikaye kötü olaylar içermiyor çünkü yaşadığım kötülükleri sanki hayat toz pembeymiş gibi yazılarıma aktarmayı tercih ediyorum . Umarım anlarsınız . ♧ Ayrıca beni takip ederseniz çokk sevinirim <3