İsim: Jeon Jungkook
Yaş: 23
Cinsiyet: Erkek
Arkadaşınızda olmasını istediğiniz özellikler: Yaşıtım olması, kitap okumaktan ve şarkı dinlemekten hoşlanması
Profil fotoğrafı:
Atla✅Diğer seçenekler:
Kimliğimi gizle ✅
Anonim kullanıcı ✅Kaydol✅
Uygulamaya kaydınız başarı ile tamamlanmıştır. Sizin için en iyi arkadaş adayı ile eşleşeceksiniz.
Kullanıcı adınızı giriniz: Ggukkie
Eşleşme başlatılıyor, lütfen bekleyiniz.
Park_Min
Sohbete başla / VazgeçSohbet başlatılıyor.
*****
Park_Min: Merhaba sevgili eşim.
Ggukkie: Hahaha
Çok tatlı bir girişti Park_Min,
sanada merhaba.Park_Min: Anonim olmak istemişsin anladığım kadarıyla, sana Ggukkie diye mi seslenmeliyim?
Ggukkie: Şey, olabilir.
Bende sana Min
demeliyim o zaman? Böylece şartlarımız eşit olur.Park_Min: Sorun değil Ggukkie, bana ismimle seslenebilirsin.
Ggukkie: Pekala, ismini öğrenebilir miyim o zaman, sevgili eşim :)
Park_Min: İsmim Jimin, Ggukkie. Tanıştığımıza memnun oldum.
Ggukkie: Jimin,
henüz tanışmadıkki :(Park_Min: Anonim olmak istediğini düşünüyordum?
Ggukkie: İsmimi bilmemen ve yüzümü görmemen anonim olmam için yeterli Jimin, sanırım.
Park_Min: Sencede bu konu fazla uzamadı mı? Hadi düzgünce tanışalım, tıpkı senin istediğin gibi.
Ggukkie: Hadi yapalım ✊🏻
Park_Min: Ben Park Jimin. 25 yaşındayım ve öğretmenim.
Ggukkie: Yanlış anlama fakat...
Bir öğretmen böyle bir uygulamada ne arıyor?
Park_Min: Sen ne arıyorsan onu.
Mesleğimin ne olduğunun bir
önemi var mı? İş farklı özel hayat farklı.Ggukkie: Ama yine de
öğrencilerinize tavsiye etmeyeceğiniz bir durumun içinde değil miyiz? Bu yeterince iyi bir örnek davranış olmaz diye düşünüyorum.Park_Min: Doğru olmadığını düşündüğün bir şeyi sen neden yapıyorsun Gguk?
Ggukkie: Şey, sanırım yeteri kadar sosyal bir hayatım yok. Bu yüzden vaktimi burada birileriyle konuşarak geçirmek iyi olabilir diye düşünmüştüm.
Park_Min: Burada neden olduğumuzu konuşmayı bırakıp birbirimize odaklanalım mı Gguk?
Sıra sende.
Ggukkie: İsmimi söyleyemem fakat 23 yaşındayım. Veterinerlik okuyorum, daha doğrusu staj görüyorum diyelim. Hepsi bu.
Park_Min: Çok havalı bir meslek Gguk, evcil hayvanın var mı?
Ggukkie: Bir köpeğim var, ismi Bam. Doberman cinsi ve insanlar bu yüzden ondan biraz korkuyor fakat tahmin edemeyeceğin kadar tatlı bir köpek.
Park_Min: En az sahibi kadar tatlı olduğundan eminim Gguk. Bir gün onu görmeyi çok isterim.
Ggukkie: 😦
Tatlı olduğumu bu kısacık sürede nasıl anladın Jimin?
Ve Bam teşekkür ediyor, o da seni çok tatlı bulmuş.
Park_Min: Rica ederim Bam ✋🏻
Konuşurken çok kibarsın ve yanlış bir şey söylememek için uğraşıyorsun. Bu karşındaki insanı kırmaktan çekindiğini göstermez mi?
Üstelik kullanıcı adın Ggukkie, daha ne kadar tatlı olabilirsin?
Ggukkie: İnsanları kırmaktan pek hoşlanmam. Kibar biri olduğum doğrudur, engel olamıyorum.
Park_Min: Olmamalısın Gguk.
Ggukkie: Pekala, sohbetin için teşekkür ederim Jimin. İşte şimdi tanıştığımıza gerçekten memnun oldum.
Park_Min: Bende öyle Ggukkie, en kısa zamanda tekrarlayalım. Hoşçakal.
Ggukkie: Hoşçakal Jimin.
Uygulamadan ayrıl ✅
*****
İlk texting deneyimim. Umarım batırmam.
Lunastelll🎑⭐
14.04.2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hell İn Heaven ~{Jikook}~ Text
FanfictionArzuların ve tutkuların konuşulduğu uygulamada Park Jimin, Jeon Jungkook ile eşleşmişti. !Texting-düz yazı karışıktır.! °Jikook °Texting #jikook 21 #uygulama 3 #sohbet 16 Lunastelll🎑⭐