─ g i r i ş

10.2K 774 1.3K
                                    

meeeeerrrrhaaaaabbaaalllaaarrr 👋🏼👋🏼👋🏼

NASILSINIZ AŞK BAHÇELERİM???
BEN VE YENİ FICIM ORTAMA KAFADAN GİRİŞ YAPTIK AAAAAGAGGAGAGA

ANANI AVRADINI ÇOK HEYECANLIYIMM İLK DEFA HAPİSHANELİ KURGU YAZIYORUM CİDDI MISINNNNN NANNO OHAAAA

kafamda çok iyi aşşsırı iyi senaryolar var bakalım nasil olacak bakalım bakalım bakalım yani

off heyecandan amuda kalktım neyse çok uzatmayacağım

ummmarım beğenirsiniz heyatımın anlamişkoları

SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM CHAT AKKKK👁💋👁😭😭🫂🫂💙🥳🥳

BOLL BOLL YORUM YAPIP BİR TANECİK OY ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN AŞKPERİPELLALARIM >3< <777




[$$]





10 Nisan, pazar
saat: 15:15





Elimdeki evrak çantasının kulpunu daha sıkı kavrayarak, koşar adımlarla müdürün odasına doğru ilerliyorum.

Stresliyim, başım çatlıyor ve oldukça açım.

Her an yanımdaki korumaların üzerine atlayabilecek potansiyel taşıyor olmama rağmen, kimsenin beni bir tarafına taktığı yok.

Hakikaten, neden buradayım ben?

Ah, evet. Mecburiyet işte, ne yaparsınız!

Şu an konuşacak pek vaktim yok. Ancak bir kaç dakika sonra her şeyi anlamanızı sağlayacağım. Sadece sabırlı olmalısınız!

Odanın önüne geldiğimde yavaşlayan adımlarım, yanımdaki iki korumanında durmasına neden oluyor. Sanki buraya beni onlar değil de, ben onları getirmişim gibi davranmaları sinir bozucu.

Misafire saygı kalmamış yeni nesilde! Aman tanrım daha 29 yaşındayım(?!) Otuz, neredeyse.

Elim kapı kulpuna gidip gitmemekte kararsız. Çünkü burası epey tüyler ürpertici bir mekan. Bir yerden, korkunç suratlı bir palyaçonun çıkması an meselesi.

Kendim yapamayacağımı anlayıp, yanımdaki korumalardan daha genç duranın kulağına diğru eğiliyorum. Diğeri çok yüzsüz ve ukala geliyor o an.

Kapıyı işaret ederek konuşuyorum. "Sizin çalmanız daha doğru olur. Ben misafirim sonuçta..." Bakmayın, dediklerimin elle tutulur bir yanı yok. Ne alaka canım misafir olmakla, kapı çalmanın?! Benimkisi işten kaytarma.

Adam sesini çıkartmıyor ve beni sağa doğru iterek, önüme geçtikten sonra boğazını hafifçe temizleyip, kapıyı tıklatıyor.

Tak! Tak! Tak!

İçerden "girin!" komutu yükselene dek üçümüz de diken üstünde gibiyiz. Hadi beni anladımda, onlara ne oluyor?!

Yüksek ve kalın bir ses, "Girin!" diye gürlüyor resmen. 'Biz kibarlık be adam!!' demek istiyorum ben de ancak burada öylesi pek mümkün değil gibi.

last session ☆ minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin