[medyayı açmanız şiddetle tavsiye edilir >3<]oy sınırı: 177
yorum: 1,01koy sınırı geçmedi ama sırf benim meleklerim çok istiyor diye bir kerelik yapıyorum bunu, atıyorum bölümü.
ancak hak yiyenlere tek sözüm var. umarım, karma sizi öyle bir vurur ki, beni bu kadar sinire strese soktunuz ya, karma size öyle acılar çektirir, öyle sinirler yükler ki bünyenize, buraya gelip; "nanno, bütün kitaplarının her bölümü oylayalım, ger satırına yorum yapalım, sen yeter ki duanı geri çek!" diye yalvarırsınız. ve inşaAllah ben bizzat görürüm sizler o karmaları yaşarken. hatta gelip, kendi ağzınızla söylersiniz bana.
kimseye beddua etmem, ki bu da beddua değil. yapılan karma kat be katıyla sizi bulmadan ölmezsiniz bunu unutmayın.
gidip 200/300+ oy sınırlarını hiçbir şikayetiniz olmadan geçirip bana gelince mırın kırın edip, hayalet okurluğa bürünüyorsanız, ben de karmasını yaşamanızı pek tabi isteyeceğim.
(hayalet okurlar olarak) aranızda yazar vs de varsa, eminim wattyde olmasa başka şekillerde karşınıza çıkıyordur bu "emeklerinizin karşılığını alamama" durumu. ben kimin, ne karmasını yaşadığını da görüp biliyorum, merak etmesin o şahıslar.
ha yok ben sakat beyinsiz olduğum için bir oyu sana fazla görüyorum,, diyen embesiller varsa, hemen şimdi bu fici kitaplığınızdan çıkartın SİKTİRİN GİDİN okumayın, beyinlerine operasyon yaptıklarım.
oy verip yorum yapanlar, yorum yapamasa da oy verenlere asssla sözüm onların hepsi benim meleklerim, bütün güzel dileklerim ve enerjilerim onların üzerinde zaten SİZİN AĞZINIZI BURNUNUZU YERİM ^3^
sözlerimi üzerine alınması gerekenler, kendilerini biliyorlar.
tatsız başlangıç yapmak istemiyordum ama 2 haftadır yüzlerce okunup 188 oy sınırı geçilemediyse, bırakın da konuşayım.
AMAAAN NEYSE ŞU KURBAN OLDUĞUMUN TİPİNE BAKIN NEŞENIZ YERINE GELSİN KIIZZZZ HADİ GEÇELİM BÖLÜME ÖPÜYOOREE[$$]
11 Temmuz, perşembe
saat, 15:30şekilli dudakları aralanıyor, dili kıvrak hareketlerle süzülüyor mağarasından dışarı. kadifemsi dokunun üzerinde dolanarak, ıslatıyor kurak topraklarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last session ☆ minsung
Fanfiction"Üç... iki... bir... ve bang! İyi uykular, Bay Han." ... Cezaevi psikoloğu; Han Jisung, ve yedi azılı suçlu ile yaptığı seansları. angst.