A megcsalás édessége (Elmax)

99 3 2
                                    

Elmax. (Tizenegy x Max)
Van benne 18-as karika!!!
Leszbikusokat ábrázol, akit undorít a téma takarodjon!
Részben követi csak a sorozat cselekményét a 3. évadban.
Jó olvasást!
_________________________________________

Szeretem Mike-ot. Tényleg szeretem. Legalábbis azt hiszem. Amióta együtt vagyunk, minden más lett. Már nem csak Lucas és Max vannak együtt, hanem én és Mike is. Na meg Dustin és Suzie. Szegény Will, továbbra is egyedül. Mondjuk... én kezdem azt gyanítani, hogy nem jönnek be neki a lányok. Ha így is van, remélem talál valakit magának.

- Tizi! Siess már egy kicsit, elkésünk!- hallottam meg egy hangot az ajtó mögül

- Sietek!- kiabáltam ki

A többiekkel azt találtuk ki, hogy ma meglátogatjuk a Starkourt plázát. Igaz, hogy sokat lógunk ott, de mivel ott dolgozik Robin és Steve, ezért szabad bejárásunk van a moziba. Ki nem használja ezt ki?

Végül is felkaptam egy térdig erő ruhát, majd mosolyogva kitartam az ajtót. Max állt ott, vállát az ajtófélfának döntötte, és egyik kezével beletúr a gyönyörű, vörös hajába.

- Eszméletlen lassú vagy!- nevetett fel

Szeretem Max nevetését. Magam sem értem miért, de amikor ő nevet, egy jóleső borzongás fut rajtam végig. Furcsa, mert amikor Mike nevet, sose érzek így...

- Tudom Max!- löktem meg egy kicsit a velem szemben álló lány vállát.

Max elmosolyodott, és húzni kezdett a kijárat felé

- Gyere már, a többiek várnak ránk!

Szaporábbra vettem a lépteimet, és kiértünk a házból. Lucas, Will, Dustin és Mike már tényleg ott volt. Mike kinyújttotta a kezét, én pedig megfogtam.

- Szia szerelmem- köszöntött a fiú

Én erre egy csókkal válaszoltam, megdöntöttem Mike fejét és beletúrtam a hajába
De a szemem sarkából láttam Max-et, aki Lucas mellett áll, és minket figyel. Mintha szomorú lenne... vagyis nem. Inkább féltékeny. Féltékeny? De hát mire?

Felpattantam Mike biciklijére, és elindultunk a plázába. Fogalmam nincs milyen filmet nézünk, a lényeg az, hogy Max... Mike-al lehetek.

Mikor odaértünk, összekulcsoltam Mike kezét az enyémmel, és elindultunk befelé. Lucas és Max előttünk mentek, Will és Dustin pedig mögöttünk. Amikor odaértünk a Scoops Ahoy-ba, Mike csengetni kezdett, amire Robin kijött a hátsó részből.

- Már megint?- kérdezte unottan.

Mi csak bólogattunk, ezért Robin felsóhajtott, és beengedett minket a moziba. Lassan osontunk végig, nehogy meglássanak. Amikor beértünk a terembe, Mike leült Will-hez, igy én valahogy Max mellé kerültem.

A film, mint kiderült, valami romantikus volt. Eszméletlen aranyos volt benne a fő pár. De nem került el a figyelmemet a mellékszál, ahol a főszereplő lány legjobb barátnője szerelmes volt belé.

Ekkor valami melegséget éreztem a tenyeremben. Max ujjai csúsztak be az enyémek közé, és összekulcsolta a kezünket. Nem húztam el. Nem szóltam rá. Nem tettem semmit. Hagytam hogy átjárjon az a kellemes, bizsergető érzés.

A film után, nem beszéltünk róla. Már készültem hazamenni Mike-al, amikor Max utánam szólt.

- Tizi! Nem úgy volt, hogy nálam alszol ma?

Összezavarodva néztem a Vörös szépségre. Nem beszéltünk meg semmilyen ottalvós bulit... mit akar ezzel elérni? De belementem a játékba

- Tényleg! El is felejtettem!- csaptam a honlokomra

Max elmosolyodott, és intett egyet.

- Akkor gyere velem!

Elengedtem Mike kezét, és a lány után szaladtam. De még egyszer visszanéztem Mike-ra.

- Holnap találkozunk Mike!- intettem neki

Max szobája pont olyan, mint amilyennek elképzeltem. Leírja a személyiségét. Aranyos. Leültem az ágyra, és kerdőn a lányra néztem.

- Ez mi volt, Max?

Max nagy levegőt vett, és leült velem szembe.

- Tudom, hogy ez most fura lesz neked, úgyhogy hallgas meg! Figyelj Tizi... te... tettszessz nekem.

Siri csend lett a szobában. Nem tudtam feldolgozni amit mondott. Válaszul csak ráhajoltam az ajkára, és lassú csókba invitáltam. Ledöntöttem az ágyra, és kikapcsoltam a melltartóját. Max nem ellenkezett, de egy ponton fordított a helyzeten, igy én kerültem alulra. Max lehúzta rólam a ruhát, és apró csókokkal hintette a testemet.
Kezeit a melleimhez vezette, és lassan ingerelni kezdte őket. Kinzóan lassan csinálta, és már kezdtem érezni a lüktetést ott alul.

- Max...- sóhajtottam- gyorsabban

A lány hallgatott rám, így lejjebb haladt, egyenesen a csíklómig. Ott aztán elkezdett a nyelvével ingerelni. A hátam ívbe feszült és jóleső nyögések árasztották el a szobát. A hajába túrtam és magam felé rántottam a fejét, és már a nyelve teljesen bennem volt. Majd Max kihúzta, és az ujjával kezdte felfedezni ugyanazt a pontot.
Úsztam a verejtékben, és lihegtem, mint egy őrült. Mike sosem váltott ki belőlem ilyen reakciót.

- Tizi.. mehet három ujjal?- kérdezte lihegve

Szót már nem tudtam kiejteni a számon, ezért csak nehézkesen bolintottam.

Max gyorsan, három ujjal hatolt belém én pedig egy hörgő hangot adtam ki. A kéjtől teljesen átszellemülve mozgattam fel-le a csipőmet.

- Max.. el... ell.. fogok menni- próbáltam kiadni magamból egy értelmes mondatot.

Ő bólintott, és gyorsított a tenpón. Már másodperc múlva elélveztem. Magamra húztam Max-et, és egyből elaludtam.

Másnap előbb keltem, mint Max. Bűntudatom volt. Megcsaltam Mike-ot. Én nem szeretem Max-et. Mármint nem úgy, ahogy ő szeretné. Felöltöztem, és hazamentem, Mike-hoz, a pasimhoz.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Multishipper novellákWhere stories live. Discover now