Drarry (Harry x Draco)
Nincs benne 18-as karika!!
Melegeket ábrázol akit undorít, takarodjon!
Itt Hermionét egy kicsit gonosszá tettem, de félre ne értsétek, imádom a csajt!
Jó olvasást!
_________________________________________A Griffendél klubbhelyiségében ültem, és Malfoy lábán pihenttem a fejem. Tudom, ez most irtó fura, de mi már fél éve együtt vagyunk. Közösen. Kézen fogva. Draco egyáltalán nem olyan, mint amilyennek gondoltam. Persze még most is egy bunkó, aki minden egyes embernek beszól, de megláttam őt. Meglàttam a valódi énjét.
Ron és Hermione nem nagyon fogadják el. Már azt is nehezen nyelték le, hogy meleg vagyok, nem hogy a zaklatónkal, a nagy Draco Malfoy-al szeretnék együtt lenni. De nem fogok megváltozni miattuk. Senki miatt sem. Draco mellett végre önmagam lehetek, és nem a kis túlélő, ahogy mindenkinek. Ő engem lát, Harry Pottert. Én pedig őt látom. Draco Malfoy-t. És én szeretem.- Baba, min elmélkedsz ennyire?- simitott ki egy tincset a párom a homlokomból.
- Semmi különös- nevettem fel
Hirtelen felindulásból az ajkára nyomtam a számat, és ledöntöttem az ágyra. Beletúrtam a szőke herceg hajába, és a csókoktól ittasan kezdtem lehámozni róla az inget. Malfoy számomra olyan, mint a drog. Sose tudok betellni vele. A kezemmel rámarkoltam az éledező férfiasságára, amitől a nagy Draco Malfoy dereka ívbe feszült és jóleső nyögést adott ki. Amikor már épp belejöttünk volna, valaki benyitott.
Mondjuk mit vártam, ez egy klubbhelyiség...- Hé hé hé! Malfoy mit keres itt?- kérdezte Hermione fölényesen
Lemásztam a pasimról, és mélyen a lány szemébe néztem.
- Mivel ő a párom, és szeretem, ezért kihasználok minden percet, hogy velem lehessen
Draco mellettem csak nagyképűen bólogatott, ami elképesztően állt neki.
Hermione arca viszont eltorzult a dühtől.- Oké Harry, elfogadtam hogy meleg vagy. Nem érdekel. De komolyan egy Malfoy??
Már épp szólalni akartam, de Draco megelőzött.
- Granger. Fél éve egy pár vagyunk. Már mindenki beletörődött csak te nem. Ez van. Ő szeret engem. Én is szeretem őt. Fogadd el.
A lány leroskadt mellém.
- Harry. Amikor összetöri a szíved, mert egy féreg, akkor én itt leszek neked.
Csalódottan néztem a legjobb barátnőm szemébe. Ez már nem az a lány akivel elsőben összebarátkoztam. Ő valaki más, de én biztosan nem ismerem.
Ekkor belépett Ron, akinek időközben sikerült feldolgoznia a kapcsolatomat, és már cseppet sem zavarta.
- Harry, haver, nem hiszed el.- kezdte mondani, amikor észrevette Draco-t- ó heló Draco!
Elmosolyodtam. Ron a keresztnevén hívja őt. Ha Hermione nem is, de Ron legalább örül nekem.
A fiú leült mellém, mire Hermione felállt, és elviharzott.
- Szóval- folytatta Ron- bál lesz!
Megdobbant a szívem. Draco a fejét a vállamon pihentette, és összekulcsolta a kezünket.
- Tényleg?- kérdeztem felvidulva- te kit hívsz el?
Ron elgondolkodott.
- Hermione-ra gondoltam, de ahogy mostanában bánik veletek... nem hiszem hogy akarom.
Összenéztem Draco-val
- Ha szereted, nyugodtan hívd el. De komolyan.
Ron kinyújtotta a lábát a kanapén- de abba se vagyok biztos benne hogy szeretem. Mármint igen, tavaly totál oda vissza voltam érte... de ez elmúlt. Aki most ott van fent a hálókörletben, az mindenki, csak nem Hermione.
Ezzel egyetértettem. Nagyon megváltozott. A rossz irányba.
- És nincs más aki tettszik?- vette át a szót Draco
Ron megrázta a fejét
- Nem nagyon. De majd valakit megpróbálok befűzni. Ti együtt mentek?
Megszorítottam a párom kezét, majd szinte egyszerre mondtuk ki- PERSZE!
A legjobb barátom csak felnvetett.
- Nagyon összeilletek, ugye tudod?
Bólintottam. Hát persze, hogy tudom.
Eljött a bál napja. Már vagy egy órája álltam a fürdőben, mert a hajam nem akart úgy kinézni ahogy kellene. Ron mellettem a ruhával vacakolt.
Mire végeztem, gyorsan kiléptem az ajtón és Draco-t vettem észre. Majdnem elájultam. Szőke haja most kócosan állt az égnek, gyönyörű zöld talárja az élére volt vasalva, és pluszban ott volt az arcán az a tipikus mosoly, amit úgy imádok.
- Nagyon szép vagy Potter- szólalt meg, majd egy csókot nyomott az ajkamra
- Te sem vagy rossz Malfoy- viszonoztam egyből
Miközben a bálba mentünk, nem kerülte el a figyelmemet, hogy Draco karján a sötét jegy egyre jobban látszódni kezd.
Miután mindenki beért a terembe, benyomtak valami zenét és elkezdötött a tánc. Ron Luna-val táncolt, Hermione pedig Seamus-al.
- Elviszel végre táncolni?- nyújtotta a karját Draco
A gyönyörűen csillogó szemeibe néztem, és belecsúsztattam a kezemet a tenyerébe.
- Táncoltass engem Malfoy
Draco behúzott a táncparkettre, és a derekamra csúsztatta a kezét. A "Love Story" című zene ment, én pedig a a vállára raktam a kezeimet. Lassan ringatóztunk a tánc ütemére, nem volt más csak ő meg én. Ahogy életem szerelme arcát fürkesztem, eszembe jutott, hogy mennyire fontos nekem ez a fiú. Az életemet is odaadnám neki ha azon múlna az övé. Egy apró csókot leheltem az ajkára, és beletúrtam a szőke fürtökbe. Mindenki minket nézett, de nem érdekelt.
Csak mi voltunk. Ő meg én.
YOU ARE READING
Multishipper novellák
RomanceEbben a kis novella gyűjteményben, az én néha eszement, néha aranyos shippjeimről olvashattok. Nem nagyon tudok mit hozzáfűzni, szóval jó olvasást!