Lelepleződés (Snarry)

96 8 1
                                    

Snarry (Piton x Harry)
Enyhe 18-as karika!!!
Melegeket ábrázol, akiket undorít takarodjon!
Harry itt még nem 18, szóval lehet picikét pedofilia, de kit érdekel
olvasást!
_________________________________________

Ma van a harmadik évfordulónk. Harmadik! Három évet kibírtunk eddig, titkokkal, és hazugságokkal. Minden változott körülöttünk, Hermione és Ron összejöttek. Ahogy Ginny és Neville is. De egy valami nem változott. A szerelmem Perselus iránt. És az ő szerelme irántam. Már csak egy év, és nagykorú leszek, akkor fogjuk bejelenteni mindenkinek. Hiszen úgy már nem köthet bele senki. Addig pedig ő megmarad az én gyönyörű, szexi titkomnak.

- Min agyalsz Harry?- hallottam meg életem szerelme hangját magam mögül

Mosolyogva hátranéztem, és beletúrtam a hajába.

- Már csak egy év, Pers! Egy!

Piton leült mellém, és összekulcsolta az ujjainkat.

- És akkor szabadon szerethetlek. Mindenki előtt. Én kis túlélőm!

Senki más szájából nem hangzott ilyen szépen ez a szó, mint az övéből. Odahajoltam hozzá, és lágyan megcsókoltam. Nem volt durva csók, mint ahogy lenni szokott. Lassan ringatóztunk egymás szájában.

- Szeretlek- mondtam, miután megszakítottam a csókot.

Perselus, megpuszilta az orromat.

- Én is szeretlek. Na gyere, óra van. Velem van órád. Ne késs, mert a végén levonok pontot a Griffendéltől!

Kiosontam a bájitalmester szobájából a láthatatlanná tevő köpenyem segítségével, és visszamentem a klubbhelyiségembe. Ron és Hermione már ott voltak, és karba tett kézzel, szúrósan meredtek rám.

- Hol voltál?- kérdezték vádaskodva

- Büntetőmunka, Pitonnál- mondtam a félig meddig hazugságot

Tényleg Pitonnál voltam. És ha úgy nézzük, büntetőmunka is volt...

Ők nem hitték el nekem, de nem kérdezősködtek tovább.

- Na gyere, bájitaltan lesz, és a végén az a vén denevér levon 100 pontot a Griffendéltől.

Nem tettszik, ahogy hívják a szerelmemet. Nem tettszik ahogy beszélnek róla. Ha ismernék őt... ha tudnának minden apró részletet... nem baj. Jövőre megtudják.

Beléptem a bájitaltanterembe, ahol már szinte mindenki ott volt. Az órámra néztem, és hát Pers-nek igaza lett. Elkéstem.
A szerelmem felnézett a könyvéből, egyenesen a szemembe, és gúnyos mosolyra húzta a száját.

- Granger, Weasley és lám lám, mily meglepetés, Potter! Késtetek. 10 pont a Griffendéltől!- jelentette ki komolyan

Próbáltam nem mosolyogni. Tudtam, hogy ez csak álca. Piton kedves, odaadó és törődő. Már amikor velem van.

Leültünk a helyünkre, és elővettem a füzetemet, amiből egy cetli esett ki. Óvatosan kibontottam, és elolvastam a rajta lévő írást.

Harry, ha ezt olvasod, büntetőmunkát fogsz kapni! Előre is bocsánat, de csak így tudom elintézni, hogy az éjszakát megint velem tölthetsd... most lehet az a pozíció amit annyira szeretsz!

Halkan felkuncogtam a levél olvasása közben, amire Perselus is felfigyelt.

- Potter? Mit csinálsz az órám alatt? Kivel levelezel ilyenkor? Csak nem valami lány van a dologban? Büntetőmunka a délután! Megint!

Nehezen álltam meg, hogy ne mosolyodjak el. Annyira imponáló amit csinál. Minden mozdulata számomra olyan mint a drog. Nem lehet betelni vele. Mindig csak többet és többet akarok.

Amúgy végiguntam az órát. Bármennyire is szeretem Perselus-t, nem képes izgalmas órát tartani. De cserébe kárpótol az elképesztően izgató külsejével.

A suli után "fájdalmas" búcsút vettem Ron-éktól, és elindultam a büntetőmunkára.
Hatalmas vigyorral az arcomon léptem be Pers szobájába, ahol ő már ott várt, a székén ülve. Dolgozatot javított. Ahogy beléptem, ő rámnézett és elmoslyodott.

- Milyen volt a mai óra, Harry?- kérdezte, miközben közelebb lépett, és megsimította a karomat

Válasz helyett megszünettem a köztünk lévő távolságot, és az ajkaira tapadtam. Hátrálni kezdtem, az ágy felé, miközben őt magammal hoztam. Út közben lekérült rólam az ingy és róla a köpeny. Pers apró csókokkal hintette a felsőtestem, én pedig elhelyezkedtem egy kényelmes pózban, a kanapén.
De amikor Pers újból rámhajolt, és megcsókolt....kivágódott az ajtó, és egy igencsak meglepett Ron-nal és Hermione-val találtuk magunkat szembe.

- Mi. A. Fasz.- szólalt meg először Ron

Pitonra néztem, aki ugyanolyan arccal nézett vissza rám.

- Srácok figyu, megmagyarázom- kezdtem volna

De Hermione beleszólt

- Hazudtál nekünk Harry. Én nem tudom mi Ez, nem is érdekel. Mi lelépünk

Azzal a két legjobb barátom kisietett a teremből. Pers óvatosan megfogta a kezemet.

- Menj útánuk

Bólintottam, majd egy gyors csókot nyomtam a szájára, és sprinteltem ki a barátaim után.

Gondoltam biztosan megértik, ha elmagyarázom. Ha elmondom, hogy a szexnél sokkal többről van szó. Hogy én szeretem őt, és ő is szeretem engem. És hogy ez nem csak egy fellángolás, hanem valóban szeretem.

Ahogy beléptem a Griffendél klubbhelyiségebe, meglepődve tapasztaltam, hogy nincsenek itt. Odaléptem Seamus-hoz

- Nem láttad Ron-ékat?- kérdeztem félve

Seamus csak lapozott még egyet az újságban.

- Valami sürgős dologgal felkeresték Dumbledore-t.

Megállt a szívem. Észfeszejtve rohantam az igazgató irodályához, és szaladtam fel a lépcsőn. Ám amikor betoppantam, tudtam, hogy elkéstem. Mione, és Ron állt Dumbledore mellett, mindketten megvetéssel nézték rám. Az igazgató inkább csalódottan.

Ekkor belépett Pers.

- Hivatott igazgató úr.

Ekkor ő is felmérte mi a helyzet. Tudta, mi fog rá várni. De ellenkezés helyett, csak összekulcsolta a kezünket. És mindketten bátran néztünk az igazgató szemébe, aki lassan mondta ki az ítéletet....

 És mindketten bátran néztünk az igazgató szemébe, aki lassan mondta ki az ítéletet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Multishipper novellákWhere stories live. Discover now