**Can**Çok yorgundum. Eve gidip kendimi yatağa atmak istiyordum bir an önce. Selin ablanın da gitmesi üzerine kafedeki kasaya geçmiştim.
Çink çink~
Gelen çan sesi ile kapıya döndüm. Müşteri gelmişti.
"Merhaba, hoşgeldin Ayşe abla. Ne alırsın?"
"Sade filtre kahve, küçük boy."
"Tabii."
Filtre kahveyi hazırlayıp verdiğimde bana uzatılan 200 tl ile tüm dünya başıma yıkılmıştı. Laan ben nasıl bozacağım bunu?! Bozuk da yok ki...
"Bozuğun yok mu ablacım?"
"Maalesef."
İşte şimdi sıçmıştım.
"Bizde de bozuk yok da, biraz bekler misin bozdurup geleyim?"
"Tamam ablacım."
Hızlıca koşup yandaki çiçekçiye gittim ama kapanmıştı. Çaprazdaki baklavacının açık olduğunu gördüğümde karşıya geçip baklavacıya daldım. Dalmamla birlikte Selimşah'ın memesine girmem bir oldu.
Ay Allah'ım nasıl yorulmuşum, burada uyuyasım var şu an."İyi misin?"
Kalın sesiyle bana yöneltiği soruyla kendime geldim. Hızlıca geri çekilip, "Bozuğunuz var mı? Yani şey, müşteri geldi de 200 TL verdi bozamıyorum." dedim.
Hafifçe gülümseyip, "Var,var." dedi.
Bozdurduktan sonra aceleyle kafeye dönüp Ayşe abla ile ilgilendim....
Kendimi yatağa attığım gibi instaya girdim. Ana sayfamda dolanırken mahalleden Varol'un gönderisine denk geldim. Hızlıca beğenip yana kaydırdım. İkinci fotoğrafta spor salonunda ağırlık kaldıran Selimşah'ın fotoğrafına denk geldim. Üstünde de vücudunu saran siyah bir body vardı.
Hoay maşallah, baklavalara gel ahali. Selimşah'tan çok etkileniyordum, tam benim tipimdi. İlk tanıştığımız andan beri ona hayrandım.Dayanamayıp Selimşah'ın sayfasına girdim ve istek attım. 5 dk sonra isteğimi kabul edip bana mesaj atmıştı.
selimsahkurtoglu_11
- 👋
Elim ayağıma dolanmıştı.
Merhabaa
-Napıyorsun?
Hiiç
Uzanıyorum öyle
Sen napıyorsun?-Ben de şimdi çıktım işten
Eve gidiyorumAa o zaman sonra konuşalım istersen
Telefona bakarak yürüme dikkat et-Yaa beni mi düşünüyorsun :D
Evet ;)
(Görüldü)...
**Ertesi günün sabahı**
Bugün kafede tadilat olduğundan geç kalkıp, kendime özene bözene hazırladığım kahvaltıma tam başlıyordum ki o sırada mesaj geldi.
selimsahkurtoglu_11
-Yoksun bugün...
Bugün kafede tadilat var ondan gelmedim.
-Hmm,napıyosun peki?
*fotoğraf*
Kendime kahvaltı hazırladım
Tam onu yiyecektim-Oo ben de kurt gibi açım olsa da yesek.
Gel istersen beraber olsun.
-Ciddi misin?
Valla
-İyi geliyorum o zaman... Valla tam mola saatime denk geldi :)
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beaklava Nasıl Yenir Bilir Misin EAĞMM? bxb
Romancebxb 😔🌧 Baklavacıda çalışan Selimşah ile kafede çalışan Can'ın hikayesi...🤗