jisung'dan
Bugün çok güzel geçmişti. Ne biri bana laf atmıştı ne de dokunmuştu. Tamam itiraf etmeliyim, birkaç laf atmayan olmadı değil. Ama pek de umrumda olmadı açıkçası. Sanal arkadaşıma güvenmiştim bir kere, takmadım kafama.Tenefüslerde bahçedeki köşemde kitap okudum yine, müzik dinledim. Size bahsetmeyi unuttum, ben bahçede kitap okumaya bayılırım. Hep boş olan bir köşe var bahçede. Orada oturup kitap okuyorum tenefüslerde. Zorbalarım dışında pek ziyaretçim de olmuyordu zaten, ama bugün kimse uğramamıştı.
Bir de arada bahçenin diğer köşesinden beni izleyen bir çocuk görüyordum arada. Zorbam filan da değildi, hiç konuşmamıştım onunla daha önce. Açıkçası sınıfını filan da bilmiyordum. Ama ilgimi de çekmemiş değildi. Siyah saçları çok güzeldi, simsiyahtı. Dışardan bakınca yürürken bile özeniyor filan denilebilirdi. Yüzü de azımsanamayacak kadar yakışıklıydı. Farklı şartlarda olsa kesinlikle onunla tanışmak isterdim.
Zil sesiyle kafamı düşüncelerimden ayırdım. Son tenefüs de bitmişti. Kitabımın kapağını kapatıp sınıfa ilerledim insan kalabalığı içerisinde. Şimdi, son derste proje arkadaşlarımız seçilecekti. A ve B şubeleri olarak projeler karışık yapılacaktı. Kura çekerek yapacaktık. A sınıfı olduğumuz için kuraları biz çekecektik.
Sınıftakiler liste sırasına göre kağıtları çekip açarken sıra bana gelmişti. Öğretmen masasına yürüdüm, elimi küçük kağıtların bulunduğu fanusa daldırdım. Elime ilk gelen kağıdı çektim ve sırama geri oturdum.
Pek de heyecanlı değildim açıkçası. Derslerim her ne kadar iyi olsa da proje ödevlerini hiç sevmiyordum. Yapması çok sıkıcıydı çünkü. Tek kişi yaparken yeterince sıkıcı değilmiş gibi şimdi de iki kişi yapmamız gerekiyor. Harika, tek kelimeyle harika!
Oldukça sakin ve heyecanlı olmayan halimle elimdeki katlanmış kağıdı açtım. Hocanın bozuk yazısıyla yazılmış kâğıdı okudum.
Lee Minho
Bu ismi daha önce duymadım galiba. Yani duyduysam da hatırlamıyorumdur. Gerçi okulda olan çoğu şeyden neredeyse en son benim haberim olurdu. O yüzden tanımamamın normal olduğunu düşündüm. Kura çekilmesi bittikten sonra ders başladı ve odağımı Lee Minho adlı kişiden felsefe dersine çevirdim.
_______Sonunda zil çaldı. İyi olmam felsefe dersini sevdiğim anlamına gelmez. Çok sıkıcı, sevenler hangi kafada yaşıyor acaba. Okuldan çıkınca bahçedeki banklardan birine rastgele oturdum. Telefonumu çıkardım ve 11. sınıflar arasında kurulmuş öğrenci grubuna tıkladım. Bizim sınıftan birkaç kişi B şubesinden kendi proje eşlerini arıyordu. Ben de yazdım.
11 A/B/C/D Ortak Grup
Han Jisung
Merhaba, ben 11/A'dan
Han jisung.
Proje eşi olarak "Lee Minho"
çıktı bana. Özelden ulaşırsa
sevinirim. Teşekkürler.Aşırı resmi yazımı yazdıkdan sonra telefonumu kapatıp evin yolunu tuttum.
_________________________________merhabalaar. nasilsin iyi misiniz?? minhoyla jisungu es yaptim hadi bakalim KSJZKAUZKWJXM. diger bolum ne olacak kestiremiyorum pek ama olsun. iyi okumalaar.
hatam varsa kusura bakmayin bolume oy vermeyi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn
diger bolum gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanal arkadaş | minsung✓
Fanfiction★tamamlandı★ @/hanjissuuuung adlı kişiden bir yeni ileti -Hey biliyor musun bugün bana kimse karışmadı! @/leeemnh -Ah, oyle mi cok sevindim ________________________________ jisung okulunda hem fiziksel hem de sozsel olara zorbalik goruyordu. ondan h...