oy siniri: 35 oy, yorum siniri: 22 oy
yazardan
Hayat yorucu, cidden çok yorucu diye geçirdi Jisung içinden.
Bugün hiçbir nedeni olmaksızın ölüm tehditi almıştı, yine.
Şimdiyse kendisini inceliyordu boy aynasının karşısında. Köprücük kemiklerindeki morluklarda geziniyordu gözleri. İnce beli morluklarda kaybolmuştu resmen, kolları güçsüzce vücudunun yanında sallanıyordu.
Yüzüne dokunmamışlardı, insanlar anlamasın diye. Sadece alt dudağının kenarı patlamıştı, o da pek fark edilmiyordu.
Havalar ısınmaya başlamıştı, Jisung'sa bu morluklarla hayatta kısakollu giyemeyeceğini düşünüyordu. Kolu morarmış değildi aslında. Kolundakiler, ince jilet çizikleriydi.
Proje ödevini yaparken de, sürekli uzun kollu tişört ya da sweat giymişti Jisung, Minho fark etmesin diye.
Öylece boy aynasında acınası halini incelerken bi köşeye fırlatılmış telefondan bir titreme gelmişti. Umursamazca kendisine bakmaya devam ederken telefon mesaj yağmuruna tutulmuşçasına titremeye başladı. Jisung kenardaki telefonu aldığında mesajlar tahmin ettiğiniz kişiye aitti.
minho x jisung
minho
jisung iyi misin
jisungg
jiisuuunngj
i
s
u
n
gj
ji
jis
jisu
jisun
jisungjisung
jisun
jisu
jis
ji
jjisuuung
han jisuuung
heeyyyjisungg
ji
sungjis
ungjisu
ngjisun
gjisung
efendjm minhominho
heh sonunda
iyisin dimi
seni biraktigimda
yorgundunjisung
iyiyim ama
hala yorgunumminho
jisung seni eve birakmamin
ustunden dort saat gecti
ve hala yorgun oldugunu soyluyorsuniyi misin
gercektenjisung
iyiyim dedim ya minhominho
iyi degilsin
degil mijisung
hadi amajisung
gercekten
iyiyim
degilim|minho
jisung
agladigini duyabiliyorumÜstü yarıçıplak genç mesajı okur okumaz odasından çıkıp kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında gördüğü şey ise duvara dayanmış, gözleri telefonda bir Minho'ydu.
"Minho?"
"Ji- HEY BU HALİN NE?"
Jisung bir anlığına yarıçıplak olduğunu hatırlayıp elleriyle vücudunu kapatmaya çalışırken minho çoktan içeri girmişti bile.
"Jisung bu halin ne?"
"Minh-"
Genç daha kendini açıklamaya başlar başlamaz Minho Jisung'u kendine çekip sarılmıştı. Jisung ise buna dünden razıydı, sıcak ve içten bir sarılmaya o kadar ihtiyacı vardı ki.
Jisung kendini minhonun kollarına bırakırken zihni bomboştu.
"dört saat boyunca kapımda mı bekledin?" Jisungun fısıltı gibi çıkan sesi dudağının hemen yanıbaşında duran minhonun kulağına ulaştı. Minho başıni sallarken kulağına sıcak bir nefes vurdu.
"lee minho sen cidden. bunu yaptığına inanamıyorum."
"insan sevdiğinin kapısında dört saat de bekliyormuş bugün onu öğrendim. sen kapıuı açana kadar bi o kadar daha beklerdim ben o kapının başında."
"kendimi değerliymişim gibi hissettirmeyi bırakmalısın."
"ama öylesin. her şeyden daha çok değerlisin benim için."
___________________________merhabalaar nasilsinizz. sinavlarimin tamamen bitmesine az kaldi. su zamanlar cok bolum atamiyorum ozur dilerim
bu bolum cerezlik minik bir sey. bi sonraki bolumu daha uzun ve daha detayli yazacagim.
oneriler icin buraya yazabilirsiniz mesela komik ya da yasanmasi gerektigini dusundugunuz garip olaylar falan
gatam varsa kusura bakmayin bolumu oylamayi ve bolume yorum yapmayi unutmayin lutfenn.
ayrica bolumlere neredeyse hic oynve yorum gelmiyor o yuzden oy ve yorum limiti koymak zorundauim uzgunum.
gorusmek izeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanal arkadaş | minsung✓
Fanfiction★tamamlandı★ @/hanjissuuuung adlı kişiden bir yeni ileti -Hey biliyor musun bugün bana kimse karışmadı! @/leeemnh -Ah, oyle mi cok sevindim ________________________________ jisung okulunda hem fiziksel hem de sozsel olara zorbalik goruyordu. ondan h...