bolum 4

1.1K 148 53
                                    

jisung'dan
Otobüse biner binmez elime telefonumu aldım. Instagrama girdim ve sanal arkadaşımla olan konuşmamıza tıkladım.

hanjissuuuung
hey biliyor musun
bugün bana kimse dokunmadı!

leeemnh
ah oyle mi
cok sevindim

gunun nasil gecti

hanjissuuuung
gayet iyiydi
proje arkadaşlarımız
dağıtıldı bugün

leeemnh
aa evet
sabah soylemistin
kim cikti sana

hanjissuuuung
lee minho diye biri
hiç de tanımıyorum ki
bizim okulda B şubesindeymiş

leeemnh
lee minho mu|
ben mi ciktim|
hmm
anladim
eve mi gidiyosun simdi

hanjissuuuung
eveet
otobüsteyim
varıcam şimdi
bir durak kaldı

leeemnh
biliyorum jisung|
tam arkana baksan goreceksin beni|
hm
tutmayayim o zaman seni
gorusuruz

hanjissuuuung
görüşürüüüzz

_______
minho'dan
Jisung otobüsten inmeden hemen önce proje eşinin ben olduğunu söylemişti. Hiçbir anlam verememiştim, ta ki şube grubuna girene kadar. Gruba çok mesaj gelmiyor normalde, gelen mesajlar da beni ilgilendirmiyor o yüzden grubu sessize almıştım. Jisung gruba yazmış bile. Hemen Jisung'un numarasına tıkladım ve özelden yazmaya başladım.

Jisung x Minho

minho
merhaba jisung
ben lee minho
11/b sinifinda okuyorum
proje esin olarak
secilmisim sanirim

jisung
evet sen çıktın bana

minho
hm
anladim
projeyi bitirmek icin
ne kadar suremiz var

jisung
hmm
iki hafta sanırım

minho
anladim
tesekkurler

istersen yarin
ilk tenefus bizim sinifa gel
tanisiriz

jisung
şey
gelemem ben
pek insan içine giremiyorum

minho
dogru ya|
ne cabuk unuttun minho|
aa kusurs bakma
o zaman ben senin yanina geleyim

jisung
okulun kenarında
hep boş olan bir yer
var ya
beni bulursun orada
her tenefüs kitap okurum ben
orada illaki görmüşsündür

minho
tamamdir
yarin gorusuruz o zaman

jisung
görüşürüüzz

Telefonu kapatıp kucağıma bıraktım.

Şimdi ne olacaktı? O kadar zaman kendimi Jisung'dan saklamayı başardım. Peki ya şimdi? Onunla zaman geçirmeyi istemiyor değilim, ama sanal arkadaşının ben olduğunu anlarsa benimle konuşmak istemeyebilir. Bu da isteyeceğim son şey.

Sonunda ineceğim durağa geldim. Otobüsten inerken aynı düşünceler kafamda dönüp duruyordu. Eve adımlarken kafamdan bu düşünceleri atmaya çalıştım, fakat pek bir işe yaradığını söyleyemem açıkçası. Yatın nasıl geçecekti acaba?
______

jisung'dan
Bugün Lee Minho denen şu çocukla görüşecektim. Heyecanlı değildim açıkçası, sadece biraz stresliydim. Durup dururken atak geçirmek istemiyordum, özellikle de yeni tanıştığım birinin önünde. Şimdiden kötü bir izlenim vermek istemiyorum.


Sıramda oturmuş zilin çalmasını beklerken bunlar geçiyordu aklımdan. 40 dakika sonra, ilk tenefüste, her zaman olduğum gibi bahçedeki köşeme gidecektim. Fakat bu sefer o çocuk gelecekti. Umarım güzel bir başlangıç yaratırdım.
_


İlk kez bir dersin bitmesini istemiyorum. Yeni insanlarla tanışırken hep güçlük çekmişimdir. Sanal arkadaşımla tanışırken de böyle olmuştu, ama o bana çok samimi davranmıştı. Şimdiyse dersin bitişini duyuran zil çalıyordu. Çantamdan okuduğum kitabı çıkarıp kalemlerimden birini aldım. Hep yürüdüğüm yolu tekrarlayarak kendi köşeme vardım.

Tenefüsler on dakikaydı. Her ne kadar kısa olsa da bu süre içerisinde kitap okumayı seviyordum. Karşımda o çocuğu gördüm, arada bir beni izleyen çocuğu. Arkadaşlarına bir şeyler söyleyip bana doğru yürümeye başladı. Neden bu tarafa geliyordu ki? Ona dik dik bakıyorum diye mi acaba? Off Jisung, birine de dik dik bakmasan olmuyor zaten.

Gitgide yaklaşıyordu.

"Hmm, Han Jisung, değil mi? Ben Lee Minho. Hani şu proje için olan." Bu çocuk muydu Lee Minho? İtiraf etmem lazım, gerçekten yakışıklıydı. Boyu benden biraz uzundu, çok hafif, çok çok hafif yukarıdan bakıyordu bana.

"Han Jisung ben de." ___________________________

merhabalaar. kafamda bir seyler var bu fic icin. bolumler bi tik yavas geliyo farkindayim ama diger ficime de bolum atmam gerek. bu arada, hyunlix shipperlar icin hyunlix yaziyorum. profilimden bakabilirsiniz, ama bulamazsaniz diye fic adı:sınav kağıdı//hyunlix. yazar:geceysx.

gidisat nasil sizce? fic icin fikri olanlar bana wattpadin mesaj kismindan ulasabilir, yazanlara cevap veriyorum.

hatam varsa kusura bakmayin bolumu oylamayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn

gorusmek uzereee

sanal arkadaş | minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin