jisung'dan
Yaklaşık yarım saat sonra banyodan çıkmıştım. Üstümde Minho'nun tişörtü, altımda Minho'nun eşofmanı vardı. Üstümde ise Minho'nun kokusu..Baştan aşağı Minho'yla bezeliydim resmen. Çok hoşuma giden yağmurla karışık bahar kokusunu çektim içime. Aslında çok hafif çiçek de kokuyordu. Annemi hatırlatıyordu bu koku bana, o yüzden Minho'da duyunca hiç garipsememiştim.
Banyodan çıkınca etrafı inceleyerek salona gittim.
"Film seçtim birkaç tane. Gel bakalım." Başımı sallayıp yanına oturdum. Başkası olsa kesinlikle birkaç küçük atak geçirmiştim. Ama Minho'da anlayamadığım bir şey vardı, çözemediğim.
Filmlerin içeriğine pek bakmadım. Aslında niyetim film izlemektense, çok sevdiğim bu kokuyla daha uzun vakit geçirmekti.
Minho filmi açarken kolunun birini koltuğun başına(?) uzatmıştı. Sırtımı yaslayıp başımı koluna koydum. Biliyorum fazla samimiyet gibi ama bugün gerçekten yorulmuştum, neredeyse hiçbir şey yapmama rağmen.
Film başlamıştı bile. Yabancı bir filmdi, izlememiştim daha önce. Hep olduğu gibi duştan sonra ağırlık basıyordu. Uykum vardı ama uyumak istemiyordum. Kafam hala Minho'nun koluna dayalıydı. Gözlerim kapalı filmi dinliyordum.
"Kiss me or leave me." Cümlesini duydum cümleler arasından. Film aksiyon içerikliydi ama romantik sahneleri de yok değildi.
"Kiss me or hate me." Adamın sesi tıpkı bir melodi gibiydi. Konuşmalar devam ediyordu, benimse gözlerim hala kapalıydı, filmi dinliyordum.
"Don't make me bad, I'm addicted to you."
Sana bağımlıyım.
Bu cümle çok güzeldi benim için. Birine bağımlı olmak, nasıl bir his mesela? Bağımlılık, onsuz yapamamak mı, yoksa takıntı yapmak mı? Sanırım bunu bilmek için yaşamam gerekecek.
Gözlerimin kapalı olması daha çok uykumu getiriyordu. Yavaş yavaş sesler bulanıklaşırken duyduğum son ses Minho'ya aitti.
"Çok güzelsin."
_minho'dan
Jisung kollarımda uyuyakalmıştı. Daha ben filmi açarken başını koluma koyup gözünü kapatmıştı.Benim kıyafetlerim içinde çok tatlıydı, gerçekten çok tatlıydı. Kokusu da bana benzemişti, ama hep aldığım vanilya kokusu hala tenindeydi.
Bir anlığına düşündüm sadece. Acaba Jisung sevgilim olsaydı n'olurdu? Düşüncesi bile o kadar güzel ki..
O narin ellerinin benim elimi tutuyor olması düşüncesi, o güzel dudaklarından ismimi duymak bile cennetti benim için.
Jisung'un nefesi düzene girmişti. Artık tam olarak uyuyordu. Kolumu başı boşluğa düşmeyecek şekilde çektim ve Jisung'u yavaşça kucağıma aldım. Bu çocuk hep bu kadar hafif miydi? Uykudayken çok tatlı gözüküyordu. Yüzünü inceledim bir süre öylece ayakta dikilirken.
Daha sonrasında yavaş adımlarla odama götürdüm onu, yatağıma yatırdım. Gözünün önüne düşmüş saçları düzelttim. Ne kadar daha söyleyeceğim bilmiyorum ama çok güzel. Çok güzel. Çok güzel.
Daha öncesinde duygularıma söz geçirebiliyordum evet ama şu an tam karşımdaydı. Öpsem ne olabilirdi ki?
Heyecanlanmış bir halde düzensiz nefeslerim arasında Jisung'un yüzüne eğildim. Dudaklarımı hareketsiz dudaklarına bastırdım. Öylece bekledim bir süre.
______________________________dayanamiyorum abi bolum atmadan olmuyo cildiricam.
opusturdum sonundaa😌😌
ALLAHİM TASTE HYUNJİN GERCEK Mİ BAYİLİCAM o yuzden acip taste dinleyin. bolumde taste sozleri var farkedenler +1
hatatm varsa kusura bakmayin bolumu oylamayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn
gorusuruuuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanal arkadaş | minsung✓
Fanfiction★tamamlandı★ @/hanjissuuuung adlı kişiden bir yeni ileti -Hey biliyor musun bugün bana kimse karışmadı! @/leeemnh -Ah, oyle mi cok sevindim ________________________________ jisung okulunda hem fiziksel hem de sozsel olara zorbalik goruyordu. ondan h...