1 Bölüm. |Bordo|

752 29 9
                                    

İyi okuyun ha

Medya : Ali

"Bazı erkekler geç olgunlaşır,
Tâ ki, hayatlarının anlamını oluşturan şeyi,
Kaybettikleri,
Ya da, kaybetmek üzere oldukları ânâ kadar "


Alarmın lanet sesiyle gözlerimi açtım.

Şaka şaka

Kafamın üstünde durmadan dırdır eden annemle bıkkınca ofladım. Sabahın köründe kalkmış ve benim odamda temizlik yapıyordu.

Yastığı kafamdan çekip yatakta oturur pozisyona geldim.

"Anne niye ya? Allah aşkına niye? Sen uyuduğun da biz bunları yapsak doğurduğuna pişman edersin bizi?" Oflaya oflaya konuşuyodum ki alnıma gelen terlikle yatağa geri düştüm.

Anlık hissetmemiştim ancak, sonradan vücuduma hızla yayılan acıyla bedenim kasıldı. Elimi alnıma dayadım hızla.

Alnım yanıyordu.

"Size çektiğim onca eziyetin karşılığı bu mu? Tch. Tch. Tch"

"Anne valla ben davetiye göndermedim" içeriden gelen sesle dilimi ısırdım. İşte şimdi fişi çekilmişti.

İçimden 'geber it' desem de kız kardeşimdi. Kıyamazdım.

Kıyardım.

"Aldır dediklerin de aldırsaydım keşke de, şimdi böyle olmasaydı"

Uzandığım yerden kalktım hemen. Lara'nın en hassas noktasıydı. Hep yüzüne vurulurdu. İster annem, ister akrabalar tarafından.

Gözlerimi anneme dikip "Anne ne yapıyorsun ya? Kaç kez konuştuk" dedim ancak hiç oralı olmadı.

"Ölse umrumda değil"

Bu ağırdı.

Sinirle ayağa kalkıp yanından geçtim. Siktiğimin bir günü de güzel başlamıyordu ki, gülerek odadan çıkayım.

Odadan çıktığım anda kapının önünde gördüğüm bedenle yerimde dondum. Göz yaşları yanağından parkeye damlıyordu. Beni görünce hızla arkasını dönüp odasına girdi. Sinirle yumruğumu sıktım.

Bir şey demedim, birazdan toparlanıp gelecekti sonuçta.

Banyoya girip yüzüme soğuk su çarptım. Alnımda hello mother fucker diye bağıran kızarılığa baktım. Soğuk suyu üstünde tuttum bir müddet.

Bu gün okula hiç gidesim yoktu. Zaten erken kalkmıştım, hayattan soğutmuşlardı bir kaç dakikada. Dişlerimi fırçalayıp saçımı da taradıktan sonra banyodan çıkıp mutfağa geçtim.

Lara üniformasını giymiş, saçını da özenle toplamıştı. Beni gördüğünde büyükçe gülümseyip masayı gösterdi.

Gülümsemesine karşılık verip tebessüm ettim ve her zaman ki yerime oturdum. Hızla gelip kucağıma oturdu ve sağ elini bana taraf uzattı.

İkiz | BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin