İnternet Cafe

9 1 13
                                    

Uzun bir aradan sonra bölüm atacağım bölüm başlığı bulmak bölüm yazmaktan daha zor yemin ederim neyse iyi okumalar

O olayın ardından bir ay geçmişti.Artık o olay unutulmuştu hepsi birbirini daha fazla koruyorlar özellikle Bloom. 

Malia'nın anlatımıyla

Şu sıralar hepimiz daha mutluyduk .

Li=İki gün boyunca işten sonra internet cafeye gidelim mi kızlar giydirme oyunu oynar bizde adam gebertiriz.

L=Biz niye giydirme oyunu oynuyormuşuz ben senden daha fazla adam öldürürüm.

Li=Ya sen hiç bir şey yapamazsın iddiaya bile girerim.

L=Var mısın o zaman iddiaya ?

Li=Varım lan senin gibi çıtkırıldım birine yenilmem.

O sırada Kate Liam'a bir tane ensesine yapıştırdı.Çok komik bir ses çıkmıştı.

-Çıt kırıldım mı  bubbles aklıma geldi çıtkırıldım.

L=Hayır efendim ben çıtkırıldım değilim hem ayrıca bugün antremanımız var.

B=Doğru diyo ilk antreman var sonra iş yerine gideriz en sonundada internet cafeye gideriz herkese kabul mü?

R=Kabul sevgilim

S=Bana da kabul.

Kısacası herkes onaylamıştı

Okulda öğle yemeği zili çalmıştı ama bir gariplik vardı Luna ve Victoria ortalıklarda yoktu. O ikisi en son tuvalete gitmişlerdi.

-En son tuvalete gittiler biz içeri gireriz sizde dışarda bizi beklersiniz.

Ma=Senin şu zekanı seviyorum zeki kız.

-Teşekkürler aptal çocuk.

2.kattaki kızlar tuvaletine gitmiştik içeri girdiğimizde bu görüntüyü görmeyi beklemiyorduk.

Victoria yerdeki bir kızı tekmeliyordu Lunaysa onu durdurmaya çalışıyordu ama nafile gibi gözüküyordu biz içeri girip Victoria'nın kollarını hemen tuttuk kız ayağı kalkıp tuvaletin kapısından kaçarken bizim erkekler onu durdurmuştu demek planım işe yaramıştı bu tür şeyler olursa diye onları orda korusun diye tuttum.Kızın yüzüne baktığımda ise yine o kız vardı bu sefer bir tane ben tokat attım.Diğerleri bu duruma şaşırmış olmalılar ki

K=Malia sen gerçek Malia mısın yoksa içine cin mi girdi lan.(!)(ironi anlamına geliyor)

-Ne cini bu kız artık beni o kadar sinir ettiki kendimi durduramadım.Sinir kız yaa...

Li=Sakin ol sakin ol sakin ol koçum.

V=Sus sana be senin yüzünden kaçtı kız işte daha ben onu dövecektim yaa..

L=Yeteri kadar dövdün zaten kuzum. 

V=Neyse ya ben acıktım.

(Buraları geçiyorum nedenini bende bilmiyorum ama yazcak bir şey bulamıyorum)

Victoria'nın anlatımıyla

Okul bitmişti bugün Katelerin antremanı vardı.Biz sadece erkeklerle izlemeye gitcektik ben oynamıyorum spor benim işim değil çünkü antreman saat 18:15'te olcağı için o zamana kadar daha vaktimiz vardı.

M=Ben ödev yapıcağım sonra test çözerim zaten antreman saati gelir gideriz işe gideriz sonra iddiayı izleriz benim planım bu sizin?

B=Ben biraz ödev yaparım sonra resim yaparım saat gelir ona gideriz,işe gideriz en sonda oyun oynarım yurda gelincede uyurum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaşlığın TadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin