Part 15

7 0 0
                                    

Lia: Разбирам те. Това не е лесна ситуация.
Eun Young: Наистина не е. Мисля, че сърцето ми е разкъсано на две.
Lia: Може би трябва да си поставиш приоритети. Кой от тях те прави по-щастлива?
Eun Young: Това е точно въпросът, на който не мога да отговоря. Когато съм с единия, мисля за другия. Не съм сигурна какво искам наистина.
Lia: Важно е да избереш за себе си, а не за друг. Трябва да следваш сърцето си.
Eun Young: Знам, но моето сърце е объркано, когато става въпрос за тях.
Lia: Аз ще те подкрепя, независимо какво решиш.
Eun Young: Благодаря ти, Лиа. Знам, че мога да разчитам на теб.

Sunghoon се съмняваше дали да изпълни задачата, която му бе възложена. Въпреки това, Bang PD беше настоятелен, че това ще донесе повече популярност на групата, както и на Eun Young. Той му подаде листовете с текста на песента, а Sunghoon нямаше друг избор, освен да се съгласи. В душата си той се радваше, че ще работи с Eun Young, но същевременно се страхуваше да не се случи същото нещо като преди.
След като излезе от стаята на Bang PD, Sunghoon се отправи към Eun Young, за да й съобщи за новината. Докато вървеше по пътя, забеляза Eun Young да разговаря с друг мъж. Спря и започна да слуша какво говорят.
Eun Young: Какво правиш тук? Какво искаш от мен?
Sunwoo: Много ми липсваш и разбрах, че си стажант в Hybe. - Хвана я за ръка, а Sunghoon видя това.
Eun Young: Всичко между нас приключи вече, продължих напред.
Sunwoo: Никога не е приключвало. Ти не ми даде шанс да ти обясня.
Sunghoon не можеше да се справи с емоциите си. Сърцето му биеше силно и се чувстваше излъган. Въпреки това, не можеше да се откаже от своята работа и ще трябва да се срещне с Eun Young.
Sunghoon реши да отиде и да ги прекъсне. Той не искаше да допусне нещата да се задълбочат между Eun Young и Sunwoo. Когато стигна до тях, изказа съжаление за прекъсването им.
Sunghoon: Съжалявам, че ви прекъсвам. -Каза той с мек и уважителен тон. Когато видях, че е дошъл, си дръпнах ръката от Sunwoo и се зачудих какво прави тук. Въпреки че бях изненадана, се почувствах спокойна и сигурна в присъствието на Sunghoon.
Sunghoon: Гласът ми звучи познато. Той е онзи мъж от телефона?
Sunwoo: Какво става тук, Eun Young?
Eun Young: Моля ви, не ме разпитвайте и ме оставете, не ми го причинявайте отново. -Разтроих се, направих няколко крачки назад и седнах на дивана в коридора. Бях объркана, разстроена и още повече, когато бяха пред мен. За момент ми се зави свят и разтърсих главата си. - Тогава Sunwoo се приближи до мен разтревожено.
Sunwoo: Eun Young, какво ти стана? Как се чувстваш? - Застана на колене пред мен и аз го погледнах с тъжен поглед.
Eun Young: Не мога вече, не издържам. Сърцето ми страда и ще се пръсне. Не знам какво да сторя, за да спре това. Убива ме всеки ден. -След тези мои думи Sunghoon се приближи до мен, хвана ме за ръката и ме изведе от тук.
Eun Young: Какво правиш? - Дръпнах му се, но той ме хвана за ръце и ме заведе в стаята на Enhypen.
Sunghoon: Как си? - попита ме, като се остави на едно от креслата.
Eun Young: Не се чувствам много добре, но когато си до мен, сърцето ми чувства лекота.
Sunghoon: След раздялата ни, може би си се чувствала объркана и си искала да намериш друг, за да ме забравиш, но зная, че ме обичаш все още.
Eun Young: Когато съм с теб, мисля за него, и когато съм с него, мисля за теб. Когато се срещнах с Sunwoo за кратък период, си помислих, че съм те забравила, но не съм. И никога не успях да забравя за нас и чувствата ни.
Sunghoon: Аз също не те забравих. Копнеех да те видя отново и да бъдеш моя. -Той ме целуна и аз не се дръпнах.
Sunghoon: Имам да ти кажа нещо. Знам, че може да е неприятно за теб, въпреки всичко между нас. Но нямах избор, освен да се съглася.
Eun Young: Какво е?
Sunghoon: Тази песен е за нас двамата. - Показа листовете, на които е написана песента.
Eun Young: Какво? Песен за нас двамата? - Бях шокирана.
Sunghoon: Да, за нас. Ще се справим и това е възможност да се сближим.
Eun Young: Да го направим. - Щеше да ми е странно и притеснително да имам песен с някого преди дебюта и то любовна.
Eun Young: Какво Suga от BTS ще е продуцент? - Докато четях текста на песента се разчуствах, беше толкова хубава. И накрая на текста се изписа името на Suga. Зарадвах се, че точно той щеше да е, защото правеше прекрасни песни.
Sunghoon: И аз се радвам, защото знам, че ще получи много хубаво.
Eun Young: Кога ще записваме песента?
Sunghoon: Малко по-късно след малко имам репетиция с групата.

И така, изминаха няколко седмици. Записахме песента и репетирахме редовно заедно. Всеки път когато репетирахме танца, той ме докосваше и сърцето ми се разтуптяваше все по-силно, а той усещаше това. Чаках с нетърпение момента, в който всичко щеше да бъде готово с песента.
Записвахме песента отново. Беше нервно, но и вълнуващо да стоя пред микрофона и да изпълнявам песента, която толкова усилено сме работили. Видях Suga да седи зад звукозаписната конзола, готов да даде на нашата песен нов живот и да я направи незабравима. След няколко часа записване и повторения, най-после чухме крайния резултат - нашата песен с прекрасна мелодия и текст, продуцирана от Suga.
И тогава дойде моментът, когато ни показаха официалното видео към песента. Бяхме невероятно щастливи и горди с това, което постигнахме заедно с Suga и останалите членове на BTS.

My ChoiceWhere stories live. Discover now