Когато Haknyeon ги видя, осъзна, че се е влюбил в нея, въпреки че отричаше много пъти. Накрая разбра, че е грешал и не е трябвало да я лъже. Сега той си мисли, че тя харесва Ерик.
Ji Ra: Какво си мислиш, че правиш? - Удари му шамар, беше ядосана.
Ерик: Признай, че ти хареса.
Ji Ra: Няма. - Обърна главата си настрани. Тя самата се зачуди какво става с нея. Такива чувства изпитваше за пръв път, дори с Haknyeon не беше така.
Eрик: Какво ти стана? Червена си. И топла. Да нямаш температура? - Той пипна Ji Ra по челото.
Ji Ra: Може би имам. Чувствам се странно.
Ерик: Искаш ли да те закарам до вас и да си починеш?
Ji Ra: Нямам нужда от помоща ти. - След като го каза това, се обърна на другата страна, мислейки дали да си тръгне, но тогава и стана още по лошо и припадна.
Eрик: Ji Ra, Ji Ra, Ji Ra. - Беше много разтревожен и тръгна да се обажда на бърза помощ, докато не дойде Haknyeon. Той я хвана на ръце, сложи я в колата и я закара в болница.
Haknyeon: Аз ще се погрижа за нея. Тя е моето момиче.
Ерик: И откога ти пука за нея след като се подигра с чувствата и я използва?
Haknyeon: Не съм я лъгал, просто лъжех себе си. Но накрая разбрах, че наистина я харесвам.
Ерик: Нямаш право да го казваш, ако не беше ти, тя сега нямаше да е зле.
Haknyeon: Прав си, но ще поправя това. - Качи се в колата и потегли към болницата.В болницата
Haknyeon: Докторе, как е тя?
Доктора: Стана и лошо, защото е бременна, и това са и първите симптоми, но ще и трябва малко почивка и ще е по-добре.
Haknyeon: Бременна ли?
Доктора: Да, и честито, ще ставате баща. - Доктора го поздрави и си тръгна. Тъкмо щеше да види Ji Ra и телефона му звънна.
Sunwoo: Къде си?
Haknyeon: В болницата съм.
Sunwoo: Какво правиш там?
Haknyeon: В болницата съм заради теб.
Sunwoo: Не разбирам. Кажи ми какво е станало? - Той не помнеше нищо свързано с Eun Young и Ji Ra.
Haknyeon: Няма значение, ще говорим, когато се оправиш. - Той осъзна, че Sunwoo не е добре и не знаеше за нещата.
Sunwoo: Криеш нещо от мен.
Haknyeon: Да, има някой неща, за които не знаеш, но един ден ще си спомниш за тях.
Sunwoo: Спомени за какво говориш? Помня всичко, дори помня преди да се озова в болницата, какво е станало.
Haknyeon: Ще ми кажеш ли какво помниш?
Sunwoo: Подготвяме се за първия ни къмбек и с So Yeon тъкмо се събрахме.
Haknyeon: Помниш точно това? - Изненадан съм. Толкова е назад в паметта си. Какво ще правиме, като той не помни? Haknyeon си говореше наум.
Sunwoo: Какво точно трябва да помня?
Haknyeon: Няма значение, оправяй се бързо.
Sunwoo: Когато се прибера, искам да ми кажеш всичко.
Haknyeon: Няма нужда да ти казвам нищо, ти ще разбереш сам. - Затвори телефона и отиде при Ji Ra.
Sunwoo: Нещо важно ли е, че крие от мен? - Не му даваше мира. Искаше да разбере какво крият всички от него.
KAMU SEDANG MEMBACA
My Choice
Acak"My Choice" е история за момиче, което решава да тръгне на път, за да намери истинската любов. По пътя си тя среща няколко момчета, които я впечатляват и в които се влюбва. Но всяко от тези момчета представлява различна възможност за нея и тя трябва...