Eun Young: Остави ме. Няма да ми го причиняваш. -Дръпнах се от него бях твърде наранена и сега отново да ми го причини някой не исках.
Sunwoo: Искам да бъдеш моето момиче.
Eun Young: Ти сам каза че не може да се влюбвам в теб и че ми е забранено а сега искаш това.
Sunwoo: Моля те прости ми. Тогава не осъзнавах какво говоря но вече разбрах че те харесвам не влюбен съм в теб и не искам да те загубя.
Eun Young: Не искам да слушам. -Вървях с патериците а той ме следваше отдзад. И когато исках да му избягам замалко да падна но той ме хвана.
Sunwoo: Добре ли си? -Загрижено ме попита.
Eun Young: Не съм добре.
Sunwoo: Ще си добре обещавам. -Хвана ме на ръце и ме сложи на дивана вътре.
Eun Young: Какво правиш? Защо продължаваш? Казах че не искам да бъда с теб.
Sunwoo: И двамата знаем че се обичаме не лъжи себе си.
Eun Young: Защо си такъв и защо позволи да попадна в капана ти.
Sunwoo: Не знам не се влюбвам лесно. Първоначално исках само да помогна но не можех да го избегна дори и да исках. То беше по силно от мен. -Отново седна на колене пред мен а аз лежах на дивана.
Eun Young: Как успя студеният и дръпнат Sunwoo да му умекне сърцето и да му запука за някого.
Sunwoo: Така се случва в любовта дори и да не го искаш тя идва. Стана ми любопитно аз ли ти бях баяса?
Eun Young: Ако не си бил ти какво?
Sunwoo: Ако избереш мен това няма да има значение.
Eun Young: Харесвам всички но баяс ми беше Juhaknyeon защото е мил и добър а не студен като теб. Но сега не бих го избрала. Вече имам друг нов баяс.
Sunwoo: Да права си лош съм и не ми пукаше за нищо до днес. А кой е този новият? -Беше любопитен.
Eun Young: Kim Sunwoo. - Усмихнах се а той ме погали по главата.
Sangyeon: Вие сте били тук? Това ли е приятелката ти?
Eun Young: Приятелка ли?
Sunwoo: Да това е тя.
Eun Young: Откога сме заедно? -Шепнеше му.
Sunwoo: Да ти предложа официално ли искаш? Нямаш проблеми. -Шепнеше също.
Sangyeon: Приятно ми е да се запознаем. Вероятно знаеш кои сме след като си наша фенка.
Eun Young: Eun Young се казвам и ми е много приятно да се срещна с любимата си група и съжалявам за причинените проблеми.
Sangyeon: Дали си ни въвлякла проблеми е още рано да се каже да се надяваме да не си. Но поне най-накрая ще го видим Sunwoo умекнал и да му пука за някого.
Sunwoo: Ей не съм чак толкова лош защо всички така говорите за мен.
Sangyeon: Защото постоянно нарушаваше правилата и се държеше грубо с всички. Както и днес стори и това може да е огромен проблем за групата.
Sunwoo: Да е проблем че имам гадже ли? Всички са жалки нямат право да казват дали да се влюбя или не.
Sangyeon: Нямат право но ти си известен имаш много фенки и всички ще те осъждат няма да имаш нормална връзка.
Sunwoo: Нека всички разберат да няма да е нормална връзка но поне ще се обичаме и ще сме заедно въпреки всичко и всички и който е мой истински фен ще ме разбере и подкрепи останалите да не се наричат такива.
Eun Young: Гадже, гадже. -Шепнех щастливо. И той ме хвана за ръката.
Sangyeon: Може да не ти пука за репутацията ти но си и член на групата имаш отговорности а това и на нас ще доведе до проблеми.
Sunwoo: Влюби се и тогава ела и ми кажи дали мислиш по същия начин и дали е проблем.
Eun Young: Ще е трудно но ще се справим. Знаем че сте загрижени за него и не искам аз да съм проблема в групата.
Sangyeon: Нека да почакаме и да видим какво ще стане след това ще му мислим.
Eun Young: Ами ако всички се дигнат на бунт срещу нас и ме намразят.
Sunwoo: Ако положението стане много зле сам ще напусна групата.
Sangyeon: Не говори така няма да напускаш.
Eun Young: Не напускай заради мен знам че ти харесва да си в групата.
Sunwoo: Колкото и да съм големият гадняр станах близък с момчетата ние сме приятели не като семейство. И дори и да напусна в началото ще ми е мъчно но няма да прекратя връзка с тях. Защото ако стане много зле това ще навреди и на тях а не да съм егоист и да мисля само за себе си.
Sangyeon: От кога си загрижен за нас?
Sunwoo: Винаги съм бил просто не исках да го показвам но вече знаеш.
Ji Ra: Какво правиш тук? -Приятелката ми влезна с другите от групата.
Eun Young: Sunwoo беше твърде загрижен за мен и ме доведе тук.
Ji Ra: Добре ли си?
Eun Young: Да добре съм не се тревожи. -Усмихнах се.
Ji Ra: Изглеждаш щастлива. Прости ли му.
Sunwoo: Да ние сме заедно. -Той не пускаше ръката ми.
Sangyeon: Извинявайте че ви прекъсвам но трябва да си тръгваме.
Ji Ra: Кога ще ви видя пак?
Kevin: Винаги си добре дошла в компанията защото там ще те чака Juhaknyeon.
Juhaknyeon: Да не си се побъркал какви ги говориш? -Шепнеше.
Eun Young: Какво става тук?
Sunwoo: Харесваш ли я?
Juhaknyeon: Не какви ги говорите. Да тя е мило момиче и добър фен но нищо повече не бих могъл да изпитвам към нея.
Sunwoo: Не бъди като ме ако я харесваш и го кажи.
Juhaknyeon: Не я харесвам. Извинявай ако това наранява чувствата ти но не мога да ти отвърна.
Ji Ra: Няма проблем очаквах го. Ти си известен защо да се занимаваш с дрипла като мен.
Juhaknyeon: Не го приемай грешно харесвам те но не и по този начин както ти мен ти си красива и ще си намериш някой по добър.
Sangyeon: Да вървим.
Sunwoo: Не искам да те пускам но трябва да тръгвам утре имаме още един концерт и след това пресконференция и след това може да дойдеш в компанията за да те видя.
Ji Ra: Eun Young ще отидеш сама аз няма да дойда.
Eun Young: Не се отказвай трябва да го накараш да се влюби в теб. -Шепнеше.
Eun Young: Не знам дали ще мога заради кракът ми.
Sunwoo: Кажи кога и къде и ще те взема. Това е телефонният ми номер. -Взе и телефона и си написа неговият.На следващия ден пуснах телевизора а да споменах ли че заедно с Ji Ra живеем заедно. И така на следващия ден пуснах телевизора а там се говореше че Sunwoo имаше гадже и дори бяха сложили снимка как той ме целуна но добре че лицето ми не се виждаше добре.
Отидох в интернет всички само това обсъждаха и как нямаше той бе един от най-известните идоли.
Някой го подкрепяха други не и дори такива които ме ненавиждаха. Защо ме мразеха не разбирах аз. Той имаше право да е щастлив. Но славата носи и много негативна страна и явно ще се сблъскам с нея ако искам да бъда с Sunwoo.
Ji Ra: Днес има пресконференция и дали ще го разпитват за теб?
Eun Young: Да бях забравила за това. Ще трябва да отида там.
Ji Ra: Ако отидеш всички ще разберат коя си?
Eun Young: Няма те дори не са виждали лицето ми. Дори и да разберат ще трябва да го приемат защото няма да се откажа от него.
Ji Ra: Вярно днес сме на училище. -Издиша тежко Ji Ra.
Eun Young: Не ми се ходи но трябва. След училище ще отида там и ти ще ми помогнеш.
Ji Ra: Не искам да идвам защото ще се срещна с Juhaknyeon но щом ти искаш да дойда ще го направя.
Eun Young: Благодаря ти. -Двете хапнахме нещо набързо и се запътихме към училище. Дори и там обсъждаха мен и Sunwoo да не знаеха че това съм аз и си мълчах.
Jake: Е какво стана с концерта ходи ли?
Eun Young: Не бях там само Ji Ra беше и ми разказа. -Отрекох не исках някой да се усъмни.
Ji Ra: Беше уникален концерт жалко че Eun Young го пропусна.
Jake: Какво му е уникалното точно на тоя концерт единия от тях се сдоби с гадженце и се появи почти в края на концерта.
Ji Ra: Ти откога се интересуваш от The Boyz?
Jake: Не се интересувам от тая група но нямаше как да не разбера като всички само за това говорят. Е няма значение добре че Eun Young не е отишла. Как е кракът ти изглежда по зле?
Eun Young: Грешиш същият си е. -Отвърза крака и.
Jake: Той е още по червен дори син. Беше ли в болница да го видят.
Eun Young: Да бях казаха че ще се оправя. Благодаря за загрижеността.
Jake: Знаеш че те харесвам и ми пука за теб.
Eun Young: Не се влюбвай в мен не ме карай и аз да го правя.
Jake: Защо да не мога какво ни пречи?
Синди: Аз съм тази която ще ти попречи да си с Джейк.
ESTÁS LEYENDO
My Choice
De Todo"My Choice" е история за момиче, което решава да тръгне на път, за да намери истинската любов. По пътя си тя среща няколко момчета, които я впечатляват и в които се влюбва. Но всяко от тези момчета представлява различна възможност за нея и тя трябва...