Part 12

14 0 0
                                    

Sunwoo: Извинявай Eun Young не исках да те нараня. Просто не можех да устоя на натиска на медиите и So Yeon. Но това не променя чувствата ми към теб. -Той отиде при нея и я прегърна.
Eun Young: Не знам как да ти повярвам след това Sunwoo. Ти си ме разигравал. Защо не ми каза за нея и милатото ти?
Sunwoo: Бяхме скъсали мислех че е приключило но тя има още чувства към мен а аз не. Обичам само теб. -Каза Sunwoo с мек и топъл глас.
Hyunjin: Какво става с Eun Young не я бях виждал няколко дни? Дали да не отида да я видя сега? -Той се тревожеше за нея.
Eun Young: Не искам да те слушам повече. -Тя беше ядосана. И тогава когато изрече тези думи Hyunjin влезна и я чу.
Hyunjin: Какво пак си направил че я разтройваш? -Hyunjin дръпна Sunwoo от Eun Young и я прегърна. Eun Young се гушна в прегръдките му.
Sunwoo: Ти защо се бъркаш? Това не те засяга.
Hyunjin: Напротив засяга ме тя е моето момиче. Моята приятелка и гадже.
Sunwoo: Тя не те обича с теб е от съжаление тя се опитва да ме забрави чрез теб но не се получава. Дори и да ме изгониш или пребиеш това няма да промени нейните чувства.
Hyunjin: Искам само тя да е щастлива. И да вярно по добре да си вървиш тя е разстроена.
Eun Young: Моля ви престанете и двамата. Писна ми от всичко това.
Sunwoo: Няма да те пусна да си тръгнеш и да ме оставиш. -Хвана я за ръката.
Eun Young: Не трябва да приключим с нас. За момент си помислих друго но сгреших не те обичам вече и просто в момента изпитвам само негативни чувства.
Sunwoo: Няма да се откажа от теб. Знам че дори и да отричаш ме обичаш виждам го в очите ти. -Sunwoo си тръгна с надежда с много надежда и любов към нея. Не искаше да се отказва искаше отново да са заедно и да се обичат. Колкото и да бе голяма любовта им имаше пречки които бяха трудни да преодолее Eun Young. Тя не знаеше дали можеше да му се довери. И макар всичко това до себе си да имаше страхотно, мило и подкрепящо момче което я обичаше истински тя не го приемаше по същия начин. Да тя имаше привързаност към Hyunjin но не тази която Hyunjin я имаше към нея. Тя бе спокойна че имаше човек до себе си който не я нараняванше а я обичаше но и съжаляваше че не можеше да отвърне със същото. Когато Hyunjin бе до нея тя се успокояваше чувстваше неговата любов и загриженост.
Eun Young: Съжалявам за това което ще кажа. Но не мога да забравя за Sunwoo колкото и да искам да го забравя опитах се влюбя в теб но всеки път когато го видя полудявам.
Hyunjin: Знам и разбирам това. Знаех че обичаш друг но ти сама поиска. Щях да те разбера дори и да ме отхвърлиш. И се опитвах да бъда твоята сила и подкрепа. Да се почувстваш по добре и да го забравиш. Но след това което ми каза искаш ли още да сме заедно?
Eun Young: Не знам. Не искам да те използвам но и не искам да те изгубя като приятел. Ще ми дадеш ли време да си помисля. В момента не се чувствам добре.
Hyunjin: Няма проблем. Разбирам те и няма да те притискам. Ще те чакам ако решиш да се върнеш при мен. -Прегърна я нежно и след това си тръгна.

На сутринта Eun Young излезна да се поразходи. Докато вървеше видя едно красиво кафене и влезна. Тя си поръча кафе и седна на бара до прозореца. До нея седеше един мъж който я разпозна.
М: Здравейте!
Eun Young: Кой сте вие? Изглеждате ми познат.
М: Знаеш ли кои са BTS и TXT?
Eun Young: Да знам ги фен съм. Вие защо ме питате за тях?
М: Знам че си бившото гадже на Sunwoo. Но това не ми пречи да ти предложа да дойдеш в компанията ми.
Eun Young: Как разбрахте за това? И коя ви е компанията? Доста сте ми познат.
М: Имам си начини да разпознавам хората. Ако искаш да бъдеш актриса или певица ми се обади. -Остави визитка и си тръгна.
Eun Young: Божее това беше Bang PD! Как не го познах. И ме кани в Hybe. Защо точно аз? -Гледах визитката и се чудех защо ми е предложил и дали да приема. Мечта ми беше да се занимавам с танци. А и не ви казах че кракът ми е добре оправи се но все още трябваше да внимавам за да не се случи същото отново. И така чудех се дали да приема може би трябваше исках да забравя за всичко което се случи и да се отдам на музиката. Излязох от кафенето след продължително мислене за живота ми и мечтите какво искам да правя оттук нататък. Отидох в близкия парк и седнах на една пейка чудейки се все още да приема или не. Накрая се реших и се обадих на Bang PD и приех. И той ме канеше на кастинг ако преминех него щях да съм в Hybe. Бях развълнувана че щях да съм в такава голяма компания и то с BTS, TXT и SEVENTEEN обожавах тези групи.
След всички разходки и мисли се прибрах и споделих на Ji Ra тя много се зарадва, подкрепи ме и ми пожела успех също така пожела да ме придружи на кастинга. След два дена на чакане и еуфория най-края денят настъпи. С Ji Ra се запътихме към Hybe. Влязохме в сградата. Там видяхме много момичета които също бяха за кастинга. Изведнъж се притесних дали ще успея докато Ji Ra ме успокояваше и ми даваше кураж. Въпреки че бях притеснена се качих там на сцената.

Sunoo: Виж това не е ли Eun Young?
Sunghoon: Кое къде!? -Не гледаше кастинга и не го интересуваше докато Sunoo не му каза. От тогава не спираше да я гледа. Все още изпитваше нещо към нея и той се надяваше и тя към него.

My ChoiceDonde viven las historias. Descúbrelo ahora