1.bölüm

10 0 0
                                    

Siz : Yeliz dışarıdayım in aşağı.

Sevgilim :  Buğra gelemem . Son işten sonra baya dikkat çektik . O adamın 
o s*rt*kle olan videolarını yayınlanmamız kötü oldu .

Siz : Güzelim işinin yolumu açtım işte . O adamın eşi artık  müvekkilin.

Sevgilim : Bebeğim sen eve çıksana . Dışarda kalma . Hem sana bir sürprizim  var.

Siz : Hmm . Demek birileri beni özlemiş ha . Evde kimse var mı ?

Sevgilim : Yok kapıları da kitleyecem eğer gelirsen .

Siz : Kapıdayım .

Sevgilim : Demek ki sadece ben özlememişim.

Hala kapıda bekliyordum . Ve en sonunda açtı kapıyı .

" Merhaba  güzelim. "

Diyip  dudağına bir öpücük  kondurdum . Yakalarımdan çekip nefessiz kalana kadar  öpmeye devam etti .

" Nerdeyse bir hafta oldu seninle olmayalı. O kadar  özledim ki ."

" Ben de çok özledim seni güzelim ama bu şekilde biraz daha  durursan kendimi tutamayabilirim. "

Diyerek bacaklarını okşadım kırmızı  geceliği ve kırmızı  ruju başımı döndürüyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım .

                   ( giydiği gecelik )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                   ( giydiği gecelik )

" Ayakta kaldın gelsene ."

İçeri geçtim ve L koltuğa oturdum . Yeliz de yanıma oturdu .

" Sürprizimi beğendin mi ?"

" Bayıldım ama umarım kapıda sadece beni bu şekilde karşılıyorsundur . "

Dedim ve Yeliz için kucağıma çektim.

" Eee bana söz vermiştin hani ufaklıkla tanışacaktım ."

Kahkaha attım  çünkü gerçekten  böyle söyleyince yanlış anlaşılıyor.

" Elif biraz yoğun bu aralar . Sınavlar falan hani. Ama eğer çok istiyorsan seni başkasıyla tanıştırabilirim ."

" Kimle mesela ?"

" Hmm mesela Akın olabilir . "

Akın en yakın arkadaşım  bu arada.

" Sen ve beni erkek arkadaşlarınla tanıştırmak ha . Çok komik geliyor. "

Dedi ve gülmeye  başladı. Kaşlarımı çattım ve belinden tutup kendime biraz daha yaklaştırdım.

" Aşk olsun sanki hiç tanıştırmadım gibi konuşuyorsun. "

"Ayy kıyamam sana ."

Dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu. Sonra biden onu koltuğa itip üstüne çıktım . Çığlık attı aniden .

" Ne bağırıyorsun kızım !"

" Ya manyak , öyle birden üstüme çıkarsan tabi ki çığlık atarım. "

" İnsanlar  yanlış anlayacak  tövbe tövbe. "

" Tamam da şuan olan bu , yani doğru anlarlar ."

" Beni kışkırtma yoksa sonucuna sen katlanırsın ."

Dedim ve dudağını ısırdım.

" Sevgilim biz evlensek mi ?"

" Ne nerden çıktı  bu  şimdi  ? "

" Güzelim seninle yuva kurmak istiyorum  . Ailen olmak istiyorum. "

" İyi de sevgilim ailen avukat olduğum için beni sevmiyor  ya hani onu ne yapacaz . "

" Ailem s*k*mde değil . Sana deliler gibi aşığım.  Senin için şehri bile yakarım. "

" Üzgünüm  sevgilim ama şuan olmaz etraf biraz durulsun öyle . Ayrıca babanın  düşmanının kızıyla evlenmen ne kadar doğru ? "

" Hay onun düşmanlığını da böyle şartla- "

Derken sözüm yarım kaldı çünkü Yeliz parmağıyla ağzımı  kapattı. Fısıldayarak :

" Ne oldu ? "

" Bir ses geldi . "

" Kimin gelmiş olabilir  ki ? "

" Bilmiyorum  ama sen odamdaki banyoya gir . Ben bakıp geliyorum ."

Kafamı söylediklerini onaylar şekilde salladım ve  içeriye doğru geçtim . Yeliz kapıyı açmıştı ve bir süre sessiz kaldı . Sonra birden :

" Abii !"

                             . . .

Suç Ortağım  - Yarı  Texting -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin