4. bölüm

5 0 0
                                    


Yazarınız konuşuyor : Ayy ne kadar zormuş aynı anda iki hikaye yazıp ders çalışmak . Ve hala takipçi sayım 0 . Boşuna yazdığımı hissetmeye başladım . Neyse önemli değil . Ne olursa olsun yazacam . İyi okumalar.♡

"Aşkım . Ne işin var burda? "

Dedi boynuma sarılarak .

" Sana küsüm ama neyse . Seni almaya geldim . Biraz dışarı çıkalım istedim . Bi de bu var . "

Dedim elimdeki flaşı vererek .

" Sevgilim  senden birşey isteyebilir miyim ? "

" Söyle  bitanemm "

"Artık basın karşısına çıkacak mıyız ? Lütfen.  Artık herkes duysun istiyorum  aşkımızı.  Hayatımı birleştirmek istiyorum  seninle ."

Gözleri yaşarmıştı. Dudağımı öptü ve geri çekildi .

" Gerçekten  istiyor musun bunu ? Benim gibi bir yürüyen tehlikeyle tüm zorluklara rağmen  birlikte olmak istiyor musun ? "

" Ölümde de yaşamda da seninle olmak  istiyorum  güzelim . Ne olur izin ver ."

Ağlamaya başladı  .

" Üzgünüm sevgilim . Ailen ile bu konuyu halletmeden evlenmeyiz ."

"Peki sevgilim ."

Dedim  ve gözyaşlarını sildim .

" Basına açıklama yapabiliriz . Sonra da sana geçeriz olur mu?  Yeni planımı anlatırım ."

"Bu gece eğlence var desene ."

" Hadi hadi cok konuşma . Gidelim de başına açıklama yapalım ."

Dışarı çıktık ve elinden tuttum . Basın koşarak yanımıza geldi .

" Buğra Bey  Avukat Yeliz Yıldırım ile sevgili misiniz ? "

"Buğra Bey uzun bir aradan sonra yeni bir aşk mı var ortada ?"

"Buğra Bey  açıklama  yapacak mısınız  ?"

Yeliz ' i belinden tutup biraz daha kendime  yaklaştırdım .

" Arkadaşlar  Yeliz Hanım sevgilim ve uzun zamandır bir ilişkimiz var . Bunu şuan açıklamak istedik ve yakında daha da ilerisi olacağına inanıyoruz  ."

"Peki Buğra Bey Yeliz Hanım ile ilgili çıkan iddialar doğru mu ? Davaları yasa dışı işlere mi yürütüyor ? "

"Siz bunlara yardım mı ediyorsunuz ?"

" Arkadaşlar bu haberlerin hepsi yalandır . Karalama kampanyası ile oluşturulmuştur ve ben bizzat bu haberleri çıkaranları bulup dava edip  doğduklarına pişman edecem ."

Dedi Yeliz kararlılıkla . Sonra elimi tutup çekiştiren arabaya yürüttü  beni.

" Al işte . Bak senin adın nelere karışacak şimdi ."

"Güzelim umrumda değil.  Yeter ki sen mutlu ol ."

Arabayı çalıştırdım ve evime sürdüm.  İçeri geçtik . Yeliz bilerek kırmızı mini elbisesini ve kırmızı rujunu sürmüştü . Kapıyı kilitledim ve koltuğa oturduk .

" Sevgilim bunu kasten mi yapıyorsun? "

Dedim belinden çekip kucağıma alarak. 

" Neyi ? "

Dedi cilve yaparmışçasına ve ayaklarını iki yanıma atarak oturdu .

" Sanırım birileri illa s*v*şmek istiyor ."

" Yoo . Dedim ya evlenmeden olma-"

Derken dudağına yapıştım ve kalçasından tutarak kendime bastırdım . Ufak bir çığlık  attı ve biraz daha yayıldı üstümde  .

" Eğer biraz daha ısrar edersen bu koltukta beraber olacaz ."

" Sadece bir  kere . Seni hiç bu kadar  istememiştim . Hadi sevgilim bu koltukta beraber olalım ."

Anı bir hareketle onu koltuğa yatırdım ve üstüne çıktım o elbisesinin askılarını  düşünürken ben bacağını okşuyordum.

" Neden bu kadar korkarak dokunuyorsun bana ? "

" Çünkü sana zarar vermekten ödüm kopuyor . Çok korkuyorum  sana birşey olmasından ."

Ben bacağını okşarken diğer taraftan  dudaklarına kapanmıştım o ise tişörtümü çıkarıyordu. Bir süre sonra pantolonumu da çıkardı bense elbisesini aşağı çekip kıyafetlerin olduğu yere fırlattım . İç çamsırlarıyla kalınca hayretle ona baktım . Bedeninin her kıvrımını ezberlemeye çalışıyordum.

Yazarınız konuşuyor  : Ama ananın . Tövbe tövbe.  Özür dilerim  bu bölümleri pislik kuzenim yazmış . Ve devam ettirip yayınlamazsam diye tehdit ediyor . Erkek milleti işte . O yüzden  bu bölümün devamını kendi aklınızda kurun benden bu kadar .
  
                               . . .

Yaklaşık bir saat sonra ikimiz de çok yorulmuştuk Yeliz duşa girmişti ve ben de yemek söylemiştim . 10 dk sonra yemekler gelmişti masayı hazırladım.  Yeliz benim tişörtlerimden birini ve bende kalan eşyaları arasından çıkardığı  şortunu giyip gelmişti . Şortun ucu zar zor görünüyordu .

" Sevgilim senden birşey isteyebilir miyim  ?"

"Söyle bi tanem ."

Eline bir hamilelik testi verdim . İlk önce ne olduğunu anlamadı .

" Bu testi yapar mısın?  Hamile olup olmadığından emin olmak istiyorum. "

Bana kırılmış gibi baktı .

" Yani hamile kalmamdan korkuyor musun ?"

" Sevgilim tabi kii hayır ! Sadece hamile olman işimizi zorlaştırır ."

" Yani sorun olmayan çocuğumuz mu ?"

" Kalbim anlamak istemiyorsun . Bak eğer hamileysen seninle zorla da olsa evlenirim . Aile konusunu kafaya takan sensin ben değilim. "

"Yapmak istemiyorum.  Hamile falan değilim ben . "

"Ama sevgilim - "

" Aması yok . Eğer biraz daha ısrar edersen çekip gidecem ."

" Sakin ol biraz Yeliz . Emin olmak istedim sadece . Sorun değil  yapmak istemiyorsan yapma . Seni zorlamıyorum . Hadi otur da yemek yiyelim . Çok acıktım ."

"Tamam ."

Dedi ve oturdu . Yemek yerken ;

"Sevgilim düşünsene evleniyoruz ve bir çocuğumuz oluyor . Sen anne oluyorsun ben baba."

" Sence bizden anne ve baba olur mu ?"

"Anne ve baba ne demek ! En alası oluruz biz be !"

Kahkaha attım ve yemek yemeye devam ettik .

                                . . .

Suç Ortağım  - Yarı  Texting -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin