MEDYA: OZAN
Selen'in taşınacağını duyduğumda dünya başıma yıkılmıştı resmen. O benim kaç senelik arkadaşımdı. Her şeyimi o bilirdi. Şimdiyse beni bırakıp gidecekti. Ben ondan 1 yaş büyüktüm ama okula geç yazdırıldığım için aynı sınıfı paylaşıyorduk. Bir çok kez kavga etmişti. Her seferinde onu kurtaran ben olmuştum. Hiç arkadaşı olmamıştı ve bu durumdan oldukça şikayetçiydi. Ama ben hep onun yanında oldum. Hiçbir zaman yokluk hissettirmedim ona. Ağlayacağı zaman bile yanında bir kız arkadaşı olmazdı. Onu şimdiden özlemiştim.
Dün akşam annemlerle konuşmuştum. Bende İstanbul'a yani Selen'le daha yakın olmak için taşınmaya karar vermiştim. Arada yine İzmir'e gelecektim tabi. Sonuçta o benim çocukluk arkadaşımdı.
Selen beni aradığında okul işimi hallediyordum. O yüzden ona işim var dediğimde o beni yanlış anlayıp suratıma kapatmıştı telefonu. Bu sürprizimi duyunca tepkisi ne olacak çok merak ediyorun doğrusu.
Selen'in annesi Semra hanımı arayıp Selen'in hangi okula gittiğini öğrenmiştim. Semra hanıma Selen'e yapacağım sürprizi anlattığımda oda çok sevinmişti. Selen'le bizim ne kadar yakın olduğumuzu biliyordu.
Annem ve babamla bu meseleyi konuştuğumda biraz karşı çıkmışlardı ama kendi kendime sorumluluk alabilecek yaştaydım. Daha fazla ters tepki vermemiş tam tersi İstanbul'a taşınmama izin vermişlerdi. Tabi ki arada İzmir'e gitme şartıyla.
Okul işini halletmiştim. Kaydım artık Okan kolejindeydi. Semra hanımdan evlerinin adresinide istemiştim. Siyah BMW m vardı. Kendim kendi arabamla yola çıkacaktım. İstanbul'u baya biliyordum. Çünkü teyzemlerde orada kalıyordu. Ama ben teyzemlerin yanında değilde bir otelde kalacaktım. Ev işine daha sonra bakacaktım.
Bavulumu hazırladıktan sonra annem ve babamla vedalaşıp evden çıktım. Bayağı bir zaman sonra İstanbul'a girmiştim. Selen Pendikte merkezde oturuyordu. Bende oralara yakın bir otelde kalıcaktım. Pendiğe vardığımda ilk işim otel bulmak oldu. Ve buldum da. Kıyafetlerimi dolaba yerleştirdikten sonra telefonumu çıkarıp kartvizitlerden Selen'in numarasını bulup yeşil butonu kaydırdım. 5. Çalışta anca açabilmişti telefonu.
"Sonunda açabildin şu telefonu." dedim. Ona İstanbul'da olduğumu söylemeyecektim tabiki."İşim vardı kusura bakma." dedi kinayeli sesiyle.
"Yaa ama o gün çok işim vardı gerçekten hadi trip atmayı kes. " sinirlenmemiştim.
" Neyse noldu niye aradın? "
" Hiç öylesine. "
" Beni özledin tabi sesimi duymadanda yapamıyorsun dimi? " ve ardından bir kahkaha attı.
" Aynen öyle. " dedim. Selen çok açık sözlüydü ve bu en sevdiğim özelliklerindendi." Ozan annem çağırıyor konuşuruz sonra görüşürüz iyi geceler. " Bir şey dememi beklemeden suratıma kapattı. Ama alınmadım onun huyunu biliyordum sonuçta yarın çok güzel olacaktı. Formalarım, okulum her şeyim hazırdı bir tek sorun vardı. Oda Selen'le aynı sınıfta olmamamızdı. Bunu yarın halledecektim.