SENİ SEVİYORUM

60 7 2
                                    

MEDYA: AYAZ

Cenk'ten

Sevda'yı partide ilk gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüm. O kadar masum ve güzel olmuştu ki. Onun bana olan ilgisini elbette biliyorum. Bana karşı boş değil. Ama ben bir kıza bağlı kalamam. Onu üzerim. Bu yüzden ondan ne kadar becerebiliyorsam o kadar uzak durmaya çalışıcam.

Biz kızlarla kendi masamızda takılırken gözüm istemsizce Sevda'yı aradı. Tek başına zarif bir şekilde masada dikiliyor meyvesuyunu içiyordu. Çok masumdu gerçekten. Ayaz bizim masadan kalkıp
"Abi ben az sonra geliyorum." diyip Sevda'nın masasına doğru ilerledi.
Ayaz benim arkadaşım ama hiç benim gibi biri değil. Mesela bir kıza bağlı kalabilir.
Ayaz'la bir sene önce tanıştık. Oda bizimle aynı okulda. Bana göre okulun yakışıklısı Ayaz. Ben o kadar yakışıklı olsam bütün kızlara bakarım. Tabi şimdi de bir farkım yok zaten. Ama o hiç bir kıza bakmıyor.
Siyah uzun saçları, kahverengi gözleri, boyu ve kaslı vücuduyla kendini tamamlıyordu Ayaz.
Düşüncelerimden arınıp Sevda'nın masasında ki Ayaz'a baktım. Gülüyorlardı. Bu kadar neye gülünür merak ediyordum doğrusu.
Ayaz Sevda'nın yanından kalkıp müzik sisteminin oraya gitti. Orada bir şeyler kurcalayıp dans müziği açtı. Ve tekrar Sevda'nın yanına gidip elini ona uzattı. Sevda düşünmeden kabul etti.
Şu an dans pistinde Ayaz'ın elleri Sevda'nın belinde yakın bir vaziyette dans ediyorlar.

İçecek masasından bir içki şişesi alıp tekrar yerime geçtim. Deli gibi içmek ve sarhoş olmak istiyodum. Bir bardak, iki bardak, üç bardak derken şişenin dibi gelmiş farkında bile değildim.

Kendimden geçmiş bir halde Sevda'yı izliyordum. Göz göze geldiğimizde Ayaz'ın kulağına eğilip bir şeyler söyledi. Ayaz ne kadar isteksiz olsada Sevda'dan ayrılıp yanıma gelmeye başladı.

Yanıma geldiğinde ne kadar içtiğimi anlamış olacak ki
"Oğlum bu ne hal lan?" diye kükredi. Beni düşünüyordu. Ama ben kendimi hiç mi hiç düşünmüyordum. Cevap vermedim. Elinde ki şişeyi gözümün önünde sallayıp
" Kendi kriterlerini bile zorlamışsın."
Daha fazla dayanamadım.
"Kes lan sesini beynimi siktin amına koyayım. " bir yandan Sevda'ya bakıp bir yandan ayakta durmaya çalışıyordum.

Havuzun kenarlarında ilerlerken dengemi kaybetmemle havuzu boyladım.
Havuzun altındayken nasıl gördüm bilmiyorum ama Sevda'nın hızla bana koşup adımı bağırdığını duydum. Belimde iki el hissettiğimde gözlerimi açmaya zorlayıp narin ellerin sahibine baktım. Bu Sevda'dan başkası değildi. Bütün makyajı akmış telaşla beni havuzun kenarına çekmeye çalışıyordu. Ahh bu hali fazla seksiydi.

Ellerimi zorla kaldırıp yüzünü bana çevirdim.
" Seni seviyorum Sevda." ne lan bunu ben mi dedim? Kahretsin. Sarhoşluğun verdiği etkisiyle ağzımdan kaçmıştı. Ama lanet olsun ki Sevda'ya deliler gibi aşık olmuştum.

Sevda şok olmuş bana bakıyordu. Kendine gelmiş olacak ki beni havuzdan çıkartıp hemen gitti. Ne dedim şimdi amına koyayım?

*****

Arkadaşlar bölümleri oldukça hızlı yayınlamaya çalışıyorum. Sizlerde bu emeğime karşı beş saniyenizi ayırıp votelerseniz sevinirim. Teşekkür ederim. İyi okumalar. :)

SESSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin