PARTİ

42 6 2
                                    

MEDYA: LAMBORGHİNİ GALLARDO

Selen'den

Sabah kalkar kalkmaz duş almak için banyoya girdim. Bugün ki maratonumuz uzun olacaktı. Bu yüzden rahat olmalıydım. Bir tek canımı sıkan bir durum vardı. Ozan partiye gelemeyecekti. Bu hafta sonu ailesinin yanında olacaktı. Beni giderken o kadar çok tembihlemişti ki.

Kısa süreli duş alıp banyodan çıktım. Üzerime bornozu giyerek saçlarımı saldım. İlk önce saçlarımı taradım daha sonrada kuruttum. Giyinirken zorluk olmasın diye dağınık bir topuz yaparak saçlarımı topladım.

Dolabımın karşısına geçtiğimde bu sefer ne giysem diye düşünmedim. Dışarısı sıcaktı. Koyu renk kot dar paçamı ve beyaz üzerinde siyah yazılar yazan bol tişörtümü çıkardım. Üstümü giyindikten sonra dolabımdan çıkardığım beyaz wanslarımı giydim. Saçımı düzleştirip sıkı bir at kuyruğu yaptım.
Hafif bir makyaj yaptıktan sonra boy aynasının karşısına geçtim güzel görünüyordum.. Her kızın yanında bir çanta olmalı düşüncesiyle küçük siyah sırt deri çantamı da takıp aşağı indim. Annem kahvaltı masasını hazırlamış babamsa televizyon izliyordu.
Annemin gözleri beni bulduğunda

"Bende seni çağıracaktım." dedi.
"Günaydın annem." diyip yanağından öptüm. Babam ordan bakıp "Hani bana?" dedi babam çok komikti evet.
Onunda yanına giderek yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.

"Ben Sevda'yla buluşcam size dün akşam bir partiden bahsetmiştim ya onun için alışveriş yapmamız gerekiyor. " diyip masadan bir iki salatalık dilimi aldım.

"Kızım güzelce oturup yesene." dedi babam.
Ağzım dolu olduğundan konuşamamıştım.
"Bobo acolom vor." bana anlamamış bakışlarından attı. Ağzımdaki lokmayı yutup devam ettim.

"Acelem var baba, biz Sevda'yla kahvaltı yaparız." dedim. Babam bana yine bayağı para verdikten sonra evden çıktım. Sevda'yla evlerimiz birbirine yakındı. Bu yüzden taksiye binme gereği duymadan yürümeye başladım.

Sevda'nın evine geldiğimde kapıyı çaldım. Evin hizmetlisi olarak düşündüğüm bir kız kapıyı açtı. Gülerek " Kime bakmıştınız?" dedi.

"Ee şey ben Sevda'ya bakmıştım ama ben Selen Sevda'nın arkadaşıyım." dedim gülmesine karşılık vererek.

"Buyrun." dedi kız.
Sevda benim geldiğimi anlamış olacak ki yukarıdan bağırdı.
"Selen odama gel."
Merdivenlerden yukarı çıkıp Sevda'nın odasının kapısını çaldım.

"Gel."
Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara karşısında şaşırmıştım.
Sevda o kadar güzel giyinmişti ki.

Siyah düz pileli eteği, ve üzerinde ki gömlekle çok güzel görünüyordu. Saçını benim gibi at kuyruğu yapmıştı.
Gözleri beni bulduğunda
"Hoşgeldin." diyip sarıldı. Yüzüne baktığımda makyaj yaptığını anladım. Yeni haline çabucak alıştığı belliydi.

Evinden çıkıp taksiye bindik. İlk önce kahvaltıda anlaştık. Ve simit sarayında kahvaltımızı yaptık. Saat on olmuştu akşama anca hazırlanırdık zaten.

Alışverişte büyük bir mağazaya girdik. Düğün elbiseleri için ayrıca hazırlanan kata çıktığımızda görevli kızla beraber bir çok elbise beğenmiştik. Benim gözüme bir elbise o kadar çok çarpıyordu ki.
Kırmızı straplez uzun bir elbiseydi. Belinde olan kurdele bu abiyeyi daha canlı kılıyordu. Ve bacağında ki uzun yırtmacı çok göz alıcı duruyordu. Bu benim olmalıydı. Kabine girip abiyeyi biraz zorda olsa giydim. Fermuar yandan olduğundan kolaylık sağlamıştı.Kabinden çıktığımda Sevda'nın gözleri faltaşı gibi açıldı.

SESSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin