MEDYA: BERK
Alarmın sesiyle yeni bir güne uyandım. Yeni okul, belki yeni arkadaşlar heyecanlanmama sebep oluyordu. Hemen kalkıp duş aldım. Dolabın karşısına geçtim, 'ne giysem acaba' diye düşünmeye başladım. En son açık renk kot şortumun üstüne göbeğimi biraz açık bırakan krem renkli bir tişört onun üzerinede fakir kol kalçamın hemen altında biten bir cekette karar kıldım. İlk başta saçlarımı kuruttum daha sonra üstümü giyindim. Mavi ve krem renkli olan bacıklı babetlerimi de ayaklarıma geçirdim aynamın karşısına geçerek hafif bir makyaj yaptım. Saçlarımı salık bıraktım. Kendiliğinden dalgalı olsalarda daha güçlü görünmeleri için uçlarına maşa yaptım ve parfümümüde sıktım. Evet artık hazırdım.
Aşağı indiğimde annem kahvaltı masasını hazırlıyordu. Ve sanırım sonuna denk gelmiştim. Ailecek kahvaltı yaptıktan sonra babamla arabaya binip okulun yoluna koyulduk. Okulun bahçesine arabayla girdik. Tenefüstelerde sanırım. Baya kişi vardı dışarıda. Babam
"Hadi bakalım Selen. " dedi ve bana cebinden baya bir para verdi. Arabadan inerken babama döndüm ve
" Teşekkür ederim görüşürüz baba. " diyerek okula doğru ilerledim. Bahçedekilere göz gezdirdiğimde büyük kısmı beni izliyordu. Böyle göz önünde olmayı hiç sevmem ki ben ya bakmayın öyle. Onları aldırmamaya çalışarak - tabi ne kadar mümkünse- okula girdim.Sınıfımı öğrenmeden önce kantine gitmeye karar verdim yeniydim sonuçta bir şey diyen olmazdı sanırım. Kantine girmemle erkeklerin bana bakması bir oldu. Onları aldırmadan kantinci adamdan bir bol kremalı kahve ve bir çikolata istedim. Onları beklerken arkamdaki erkeklerin konuşmalarını duyabiliyordum.
"Bu kız yeni galiba. "
" Kesinlikle yeni olmalı bu kadar güzel bir kızı bu okulda hiç görmemiştim." Daha fazla dinlemek istemedim çok salaklardı.
Çikolatamla kahvemi alıp boş bir masaya oturdum. Bu ikili benim vazgeçilmezimdi. Kahvemin son yudumlarını içtim. Ve artık müdürün odasına gitmem gerekiyordu sınıfımı öğrenebilmek için. Tam kantinden çıkacağım sırada birinin kolumu tuttuğunu hissettim.
"Bakar mısın? " dedi çocuk. Kolumu tutan çocuğa döndüğümde hayırdır anlamında kaşımı kaldırdım zekası varsa anlamıştır tabi. - Kolumu çekmeyi unutmadım arkadaşlar- Bugüne kadar hiç sevgilim olmamıştı. Teklif edenler olmuştu ama ben istemememiştim. Neyse karşımda öyle bana bakan çocuğu incelediğimde çok yakışıklı olduğunu farkettim. Siyah saçları, mavi gözleri, ve kısa siyah sakalları 1.85 civarı boyu, ve kasları gömleğini patlatacakmış gibi duruyordu. Aman neyse Allah sahibine bağışlasın."Yenisin galiba. " çocuğun konuşmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.
" Evet yeniyim. " diyebildim.
" Peki ben Berk tanıştığıma memnun oldum. " dedi bir yandan çapkın gülüşünü ortaya sergiliyordu. Bu gülüşler bende işe yaramıyor canım. Kaldırdığı eline baktım elini sıkmamı mı bekliyordu?" Selen. " dedim ve elini sıkmadan kantinden uzaklaştım. Karşıma çıkan ilk kıza müdürün odasını sordum. Müdürün odasına çıktığımda kapıyı tıklatıp içeri girdim.
"Ben yeni öğrenciniz Selen Haznedar. Hangi sınıfta olduğumu öğrenmek için gelmiştim. " Müdür sanki bu soruyu bekliyormuş gibi hemen sınıfımı söyledi. Müdürün odasından çıktığımda karidorda kimsenin olmadığını farkettim zil çalmıştı sanırım.
Sınıfımı bulduğumda zaferle gülümsedim hiç zor olmamıştı. Kapıyı tıklatıp içeri girdim bütün sınıf pür dikkat beni izliyordu. Dersin matematik olduğunu anlamak çok zor olmadı tahta işlemlerle doluydu resmen. Hocanın
"Sen yeni öğrencisin galiba. " demesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Cool bir şekilde " Evet hocam. "" Ee tanıt o zaman kendini kızım. " Bu kadın çok iyi birisine benziyordu.
" Selen Haznedar. " demekle yetindim sadece. Hocada" Peki bu okula neden ve nerden geldin? "