İsteme heycanı!!

1.9K 39 7
                                    

Mültimedya'da Sıla var :)


Sabah telefonumun ısrarla çalmasıyla uyandım ve uyuyan kocanım yanağına ufak bir buse kondurdum. Telefonumun tekrar çalmasıyla elime aldım arıyanın Şura olduğunu görürce ufak bir çığlık attım. Kocam telaşla uyandı.


''Sıla bir şey mi oldu'' dedi telaşlı gözlerle bana bakarken.


bu hali kıkırdamama neden olurken o ise hiç bir şey anlamadan bana bakıyordu.


''Evet oldu bugün şurayı istemeye gelicekler ve ben uyuya kalmışım'' dedim


derin bir nefes aldı ve dudağıma uzun bir öpücük kondurdu.Sonra eğilip karnımla konuşmaya başladı.


'' Nasılmış benim oğlum'' dedi


ben ise daha fazla aşık oldum kocama ve bir yandan da kıkırdamaya başladım.

sonra hızla yataktan kalktım.Hızlı bir şekilde banyoya girdim. Biraz sıcak suyun etkisiyle banyoda durdum.Bu kadar yeterli diyerek banyodan çıktım. Mehmetin hala yatakta olduğunu görünce yanına gidip uyandırdım.Gözlerini araladın da


''Sabrımı zorluyorsun sevgilim'' dedi


Bu dedikleri kıkırdama neden olmuştu.Yanından uzaklaştım ve saçımı kurulamaya başladım.Saçımı kuruladıktan sonra dolabımın önüne geçip ne giyice mi? düşünmeye başladım.Nedeyse her hafta sonu alışverişe çıksam da elbiselerim olmuyordu sanki.En sonunda mavi tonlarında olan elbisemi alıp üzerime geçirdim.Ayaklarıma da lacivert babetlerimi geçirdim.kapının çalmasıyla.Koşa koşa aşşağı indim.Mehmet arkamdan bağırdı.


''Sıla sana hızlı inme demedim mi ?'' dedi.


Mehmet'in uyarısıyla yavaş inmeye başladım.Kapıyı açtım da karşımda Nur'u görünce sıkıca sarıldım.Ayrıldımız da aynı şeyleri söyledik.


''Şura uyutmadı''


Birbirimize bakıp kıkırdamaya başladık.Mehmet ve Yusuf selamlaştıktan sonra Elifi kucagıma aldım.Bu hareketimle Nur


''Sılaaaaa'' diye cırladı.


Uyarıyı dikkate alarak Elifi kucağımdan indirdim.Elinden tutup bizimkilerin yanına gittim.Nur karnıma eğilip.


''Nasılmış bakalım Burak''dedi.


Bende '' İyiymiş teyzesi'' dedim


Bir süre sessizce durduk.Telefonum çalmasıyla sessizlik bozuldu.Bu sefer açtım. cırlama sesiyle telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.


''Sılaaaaaa'' diye cırladı Şura


'' Efendim bir tanem''


''Kızım sen mal mı sın niye telefonu açmıyorsun?''

EVLİ MUTLU ÇOCUKLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin