Doğum günü

532 21 1
                                    


Mültimedya'da Mehmet var :* Ve Nur'un doğum gününde giydiği kıyafetler


Sabah uyandım da kendimi yatağımda buldum ama ben oturma odasında yatmamış mıydım kim getirdi acaba yatakta yavaşça döndüm.Mehmet'in hala gelmediğini görünce tekrar ağlamaya başladım.Sonra yataktan kalktım aynada ki notu görünce okumaya başladım.


''Nur'un doğum günü var biraz daha ağlarsan şiş gözlerle gidiceksin''


Notu görünce sevindim hem Nur'un doğum günü için hemde kocamın evine geldiğine yavaş yavaş aşağı inmeye başladım.Duvardaki notu görünce okumaya başladım.


''Kahvaltı zamanı güzel karım''


Notlar elimde tebessüm ederek aşağı inmeye devam ettim.Bir tane daha not notun altında da kocaman bir buket gül Allah'ım sana geliyorum canım kocam benim gene beni düşünmüş


''Seni üzdüğüm her bir gün için bir gül seni çok seviyorum şimdi mutfağa doğru gel''


Yavaş yavaş mutfağa gittim karşımda yakışıklı kocamı görünce çok mutlu oldum.Bana doğru geldi ve dudağıma uzun bir öpücük kondurdu onu özlemiştim ama oğlum için yapamazdım ama neden ben yaaa düşünceler arasında öpüşmeye devam ederken Mehmet beni kucağına aldı bacaklarımı beline doladım mutfak tezgahının üstüne oturdu beni tezgahın soğukluğuyla içim titredi.Kalbim çok hızlı atıyor sayamıyorum atışını Mehmet benden ayrıldı.


''Bunu yapamayız''dedi suratı asık bir şekilde


''Biliyorum''dedim tebessüm ederek


''Seni çok istiyorum ama oğlumu da istiyorum''


Yavaşça tezgahın üstünden indirdi beni kahvaltı yapmak için oturduk.Evli olduğumuz halde Mehmet'ten çok utanıyorum.Bir süre sonra kızardığımı hissettim hemen masadan kalktım odanın yolunu tutmaya başladım.


''Nereye gidiyorsun Sıla''


''Hiç ya zaten canım bir şey istemiyor Semayı arıcam saçımı yapması için''


Yavaşça yukarı çıkmaya başladım bir süre sonra birden havalandım. Mehmet bana tebessüm ederek bakıyordu.Hayır niye kucağına alıyorsun zaten utanıyorum.Odanın kapısına tekme attı.Dengesiz ya bir gün o kapıyı kıracak yatağa yavaşça bıraktı ve yanıma uzandı.


''Dün gece neredeydin''


''Yanındaydım aşkım''


''Yattığın taraf bozulmamıştı bile''dedim imalı imalı bakarak


''Çünkü senin yatışını izledim uyumadım''dedi ve anlıma küçük bir buse kondurdu.


EVLİ MUTLU ÇOCUKLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin