Stateam in camera iar lacrimilie imi curgeau involuntar pe fata. Am auzit cateva lovituri in usa dar nu am bagat de seama.
Baek : Iubire , deschide usa .
I-am auzit vocea putin nervoasa . Nu ii raspund .
Baek: Iubito,nu te juca cu nervii mei!
-N-nu deschid.. Spun in soapta crezand ca doar eu am auzit ce am zis .
Baek : Tu ai ales calea asta...
* Peste 2 zile *
In aceste zile am stat inchisa in camera cu gandurile mele. Eram din ce in ce mai bulversata. Il voiam. De ce nu vine sa vada daca sunt bine? Nu am mancat,nu am baut nimic in toate aceste zile. Stateam in cel mai intunecat colt al camerei iar o mie de ganduri imi strapung in minte. Cearcanele de pe fata mea puteau fi observate si de la capatul pamantului. Noaptea in loc sa dorm,stateam si plangeam... de ce? Nici eu nu stiu.
Steateam ghemuita cu genunchii la piept si inca plangeam. Afara incepuse ploaia.Mi-am ridicat usor privirea uitandu-ma pe geam.. Ploua.. spun in soapta lasandu-mi capul pe genunchi.O cheie se rasuceste in usa. Aceasta se deschide. Aud pasi lenti spre mine. Simt doua maini calde pe ambii umeri ai mei,luandu-ma in brate.
Ma aduce in bucatarie , ma aseaza pe un scaun si imi da de mancare . Eu incapatanata de felul meu refuz sa mananc .
Baek : Mananca !
- Nu multumesc , nu imi e foame .
Baek : Si vrei sa te cred ? Ai stat inchisa acolo doua zile , fara apa , fara mancare.
- Asa si ? De parca ti-ar pasa .
Baek : Poate ca imi pasa,da?
- Nu ma intereseaza .
Baek : Iti mai zic o data , a doua oara nu o sa mai fiu bland .
- B-bine ...
Baek : Vezi ca ne putem intelege ?
- Cand pot sa plec acasa ?
Baek : Si iar nu ne intelegem ...
- Vreau acasa ! Nu mai stiu nimic de ai mei . Ei nu mai stiu nimic de mine . Poate is ingrijorati .
Baek : Ai tai sunt bine .
- De unde sti ?
Baek : Vrei sa sti prea multe .
- De ce ma mai ti aici , daca vezi ca nu simt nici o atractie pentru tine ?
Baek : Tu , neatrasa de mine ?
- Da , eu , neatrasa de tine .
Baek : Iubire , vad cum ma privesti de fiecare data cand sunt langa tine .
- C-cum te privesc .
Baek : Ai o privire care efectiv ma innebuneste . Cand te privesc in ochi nu ii mai pot scoate din minte . Ma faci sa te doresc din ce in ce mai tare . Numai uitandu-ma pentru cateva secunde la tine , imi trec prin minte cele mai perverse lucruri pe care le-am putea face amndoi . Acum du-te si fa un dus , relaxeaza-te , nu cred ca e prea placut sa stai 2 zile pe podea .
Din perspectiva lui Baekhyun :
O priveam cum se indreapta spre baie . Era asa de frumoasa din toate partile . Cred ca ea e singura fata in fata careia mi-am deschis inima . Nu stiu de ce am facut-o . Lucrurile alea pe care i le-am zis chiar sunt adevarate . Stiu ca nu ar trebui sa se intample asta , daca ar afla sefu m-ar omora fara sa clipeasca . O vrea doar pentru el . Dar problema acum este ca si eu o vreau doar pentru mine . Simt cu inima o ia razna cand se apropie de mine . Of doamne ! Ce prost am fost cand am adus-o pe roscata aia in casa . Stiu ca a deranjat-o , am vazut asta in ochii ei . Poate sa imi spuna ea ca nu ma iubeste , ca eu tot nu o cred . Daca as lupta pentru dragostea ei , am suferi amndoi . Pana la urma ar trebui sa ma urasca , ce i se va intampla pe viitor nu va fi foarte placut pentru ea .