Din perspectiva lui Criss:Intru in dus , lasand picaturile de apa sa se prelinga pe fata mea sperand ca ma vor mai trezi din cosmarul pe care il traiesc . Nu pot sa cred ca mi se intmpla mie asta . Cred..cred ca nu il urasc atat de mult pe cat pretind . Nu pot sa nu ma gandesc la el , mi sa fixat in minte si cred ca acolo va ramane . Si degeaba spun acum ca am sa il uit , caci dupa ce ii intalnesc privirea imi schimb complet decizia . Stau si ma gandesc , pana la urma incercarea moarte nu are . As avea toate motivele sa incerc o relatie cu el , dar as si avea destule sa nu o fac . Cred...cred ca pana la urma voi incerca fie ce o fi .
Ies din dus , ma imbrac in ceva lejer si cobor incet scarile . El era acolo , statea pe canapea .
Baek : Ce rapida ai fost .
- Cat credeai ca am sa stau ? * spun razand *
Baek : Stiu si eu ? Cam vreo 2 ore . Pot sa te intreb ceva ?
- Sigur .
Baek : Dar imi raspunzi sincer .
- Ok .
Baek : Te-a deranjat cand am venit cu roscata aia ?
- Nu cred ca mai conteaza .
Baek : Ba da pentru mine conteaza .
- Poate putin ....dar pana la urma ti-am zis e viata ta faci ce vrei .
Baek : Imi pare rau .
- Poftim ?
Baek : Da ai auzit bine . Imi pare rau pentru ca te-am facut sa suferi .
- Dar nu m-ai facut sa sufar .
Baek : Crezi ca sunt asa de prost?
- N-nu
Baek : Se vede de la o posta ca ma placi si ca ti-ai dori o relatie cu mine .
- Vezi tu prost .
Baek : Serios ? Si daca te-as saruta acum ce ai face ?
- Nimic , pentru ca tu nu ma vei ....
Nici bine nu dau sa termin fraza ca si se apropie de mine , buzele lui facand contact cu ale mele , urmand ca fata mea sa se faca rosie si inima sa-mi bata puternic .
- D-de ce ai facut asta ?
Baek : Voiam sa vad daca ai dreptate .
- In legatura cu ce ?
Baek : Cu faptul ca nu te pot saruta . Spune-mi ca nu ti-a placut .
- B-ba da .... adica NU , ce tot vorbesc eu aici , NU , nu mi-a placut .
Baek : Mincionoaso.
- Nu mint !
Baek : Sigur .
Ma ridic de pe canapea si ma uit pe geam . Era asa de frumos afara . As fi dat orice in acel moment ca sa ies putin , sa simt briza vantului .
Baek : Sti ca nu poti iesi afara .
- De ce ?
Baek : Ca asa am decis eu .
- Hai te rog , dor putin fac ce vrei tu .
Baek : Ce vreu eu ?
- D-da .
Baek : Nu cred ca ai vrut sa zici asta baby .
- De-de ce ?
Baek : Saruta-ma !
- Ce ? Nu !
Baek : Atunci nu iesi afara .
- Daca o fac stam cat vreau eu .
Baek : Bine .
Ma apropi de el pozitionandu-ma in fata lui .
Baek : Haide iubire ca nu te musc.
Ma aplec si il sarut rapid , dand sa plec dar fiind oprita de mana lui puternica care ma trage in poala lui . Ma prinde de fata urmand sa ma sarute apasat . Ma las dus de val pozitionandu-mi mainile dupa gatul lui , cerand sa nu opreasca sarutul . Zambeste strengar la reactia mea si continua sarutul .
Baek : Chiar asa de mult vrei afara ?
Vorbele lui ma trezesc la realitate , amintindu-mi motivul pentru care il sarutasem .
- Acum ca te-am sarutat putem iesi afara ?
Baek : Bine .
Ma incalt repede , dupa ne uracam in masina si pornim .
- Unde mergem ?
Baek : In locul unde ne-am vazut prima data .
- Bine .
....
Coboram din masina . In sfarsit aer curat !
Baek : Da-mi mana !
- De ce ?
Baek : Asa , nu vreau ca vreun fraier sa creada ca esti singura .
- Si daca nu ti-o dau ?
Isi intoarce privirea uitandu-se urat la mine .
- Bine , bine ti-o dau .
Ma ia de mana urmand sa ne plimbam prin parc . Incepe sa rada , iar eu uitandu-ma la el foarte confuza il intreb :
- De ce razi ?
Baek : Esti singura fata din viata mea care m-a facut sa ies la plimbare intr-un parc .
- Serios ?
Baek : Da .
- Adica tu nu ai mai iesit la o plimbare prin parc ?
Baek : Am eu fata de astea ?
- Acum da .
Radem amandoi si ne continuam plimbarea . A- a fost incredibil de frumos sa ma plimb cu el . Chiar e o companie placuta . Ne-am plimbat ore in sir in jurul parcului dupa ne-am intors acasa unde urma sa se intmple ceva foarte ciudat ...
Si iata inca un capitol . Pareri ?