Plageam in camera,simtindu-ma mai inutila ca oricand. Sehun m-a violat. S-a folosit de corpul meu ca de o carpa veche si murdara. Nu vedeam rostul pentru care mai traiesc. Am ajuns sa fiu rapita, sa ma indragostesc de Baekhyun si am ajuns aici? La Jonghyun,tatal lui Sehun asta chiar de manile lui Baekhyun!
Din perspectiva lui Sehun :
Insfarsit scopul meu a fost indeplinit. Sper sa i-o scot din capul lui Baekhyun pe Criss. In camera se afla o camera, care a filmat tot ce am facut cu ea. Ies din casa,asigurandu-ma ca toate usile sunt inchise. Iau camera si intru in masina. Acceleratia era apasata pana in pamant, mici firicele de transpiratie curgand de pe frunte. In cateva minute ma aflam in fata casei lui Baekhyun. Intru inauntru,zarindu-l pe acesta stand pe canapea si uitandu-se la un film.
Sehun - Bine ca nu te mai gandesti la ea!
Tresare si se ridica de pe canapea uitandu-se confuz la mine.
Baekhyun : - Sehun! E bine? E in regula? A patit ceva?
Sehun : -Frate, te-a uitat.
Ii spun intinzandu-i camera de filmat in mana.
Din perspectiva lui Baekhyun :
Ma trezesc cu Sehun in casa mea si cu camera asta de filmat. O pornesc si raman stana de piatra cand vad ce se vad in fata ochilor. Cerul imi cazuse in cap devenind tot mai "mort" . O inchid trantind-o pe jos. Merg spre Sehun dandu-i un pumn in fata,curgand din nasul lui mici firisoare de sange.
Baekhyun : -Ai spus ca o sa ai grija de ea,nenorocitule!
Isi duce mana la locul lovit si mangaie usor.
Sehun : -Calm. Ea a vrut,Baekhyun. Nu eu.
Incepe sa rada iesind din casa. Urca in masina si dus a fost.
Din perspectiva lui Criss :
Vad masina lui Sehun venind,asa ca fug repede in baie luand o lama cu mine. Acum era momentul sa-mi pun capat zileleor, de cat sa mai traiesc asa. Sa fiu carpa tuturor. Sunt sigura ca de indata ce Jonghyun va veni o sa faca si el la fel. Chiar nu vreau sa mi-o trag cu unul de 40 de ani! Prefer sa ma sinucid decat sa ma omoare ei de vie. Iau lama in mana,incepand sa-mi trasez linii pe suprafata mainii. O durere ingrozitoare stapanind acum mana mea iar sangele izbucnind din piele.
-Sa nu uitati ca v-am iubit,mama,tata, Luhan!
Spun aceste cuvinte in timp ce duc lama la vene. O apropii de mana,dar nu mai apuc sa tai deoarece lama a fost smulsa din mana mea.Sehun ma gasi intr-o mica balta de sange.
Sehun : -Ce te-a apucat,idioato?!
Tipa acesta la mine ridicandu-ma de pe jos.
-Lasa-ma,Sehun. Lasa-ma!
Sehun : -Cu mine nu vorbesti asa,clar?! Tarfa proasta!
Scuipa aceste cuvinte,dandu-mi o palma peste fata cu toata puterea lui. Simt cum o sa cad pe jos.Eram atat de ametita. Acesta ma prinde la timp,izbindu-ma de perete.
-T-tu.. ce-ai patit? A-ai o vanataie pe fata.
Spun incet,crezand ca nici macar nu m-a auzit,dar defapt inca a auzit foarte bine.
Sehun : -De cand ma intrebi tu pe mine ce-am patit?! Asculta-ma! Cat tata e plecat te voi invata eu cum sta treaba aici! O sa fii o sfanta si nu o sa mai scoti un cuvant din gura aia proasta! Acum misca-te in bucatarie. Daca nu iti dezinfectezi mana o sa faci infectie si nu vreau sa mori cand sunt eu in grija ta! Asa tata nu o sa mai mi-o da pe Krystal sa fac nebunii cu ea.
Ma uit la el surprinsa de spusele lui.
Sehun : -Stiu ca ti-a placut ce-am facut mai devreme,dar pe Krystal nu o intreci!
Ma trage de mana pana cand ajungem in bucatarie.Imi da o bucatica de vata si o sticla cu spirt.
-N-nu pot singura..Nu-mi pot misca mana.
Spun lasandu-mi capul in jos.
Sehun : -Si ce? Crezi ca sunt sclavul tau?! Te-am pus eu sa te sinucizi?
Hei , salut lume . Inca un nou capitol . Tin sa mentionez ca m-a ajutat si o prietena . Numele ei este xDeadSoul si puteti trece si pe la ea . Are niste povesti super . Eii .. ce credeti ca se v-a intampla in continuare ? Astept comentariile vostre si pareri . Va pup :* :*