Dimineata ma trezesc din cauza razelor de soare care se jucau pe fata mea . Ma uit sa vad cat e ceasul , dupa merg si imi fac rutina de dimineta . Azi e o zi destul de frumoasa asa ca am ales o pereche de colanti negri si un tricou simplu , albastru inchis , putin decoltat . Am coborat la bucatarie pentru a lua micul dejun . Mama , tata si Luhan erau deja acolo .
- Buna dimineata . * le zic cu un zambet larg *
- Neata scumpo . * zic mama si tata la unison *
Mama: Cum ai dormit ?
- Um.. bine .
Tata: Scumpo ce faci azi ?
- Nimic , de ce ?
Tata: Nu vrei sa mergi cu fratele tau la matusa Ebbie ?
- Ba da .
Luhan: Ba nu !
Mama: Luhan ?
Luhan: Dar mama , nu pot sa merg singur ?
Tata: Luhan daca am decis sa mearga si Criss , va merge . Bine ?
Luhan: Bine,bine .
Dupa ce am terminat de mancat am ajutat-o pe mama sa spele vasele .
Luhan: Du-te si imbraca-te mai repede nu te astept toata ziua .
- Bine , bine ma duc , numai taci odata !
Fug repede la mine in camera si ma schimb in alte haine , ma incalt si cobor , incercand sa il prind pe Luhan care o luase inainte .
Mergeam linistita pe strada cand deodata primesc un mesaj . Ma uit sa vad cine e si constat ca e de la un numar necunoscut .
* Hei scumpo sa te distrezi la matusa ta *
What the fuck ? Oare e acelasi de aseara ?
* Cine esti ? *
* Cam curioasa tu asa , nu crezi ? *
* Zi-mi odata cine esti si termina cu prostiile *
* Sa fii cuminte *
Cine dracu o fii si asta de ma freaca la cap ? De unde stie ce fac ? De unde are numarul meu ? Doamne cate intrebari , la care sunt sigura ca nu voi primi raspunsul prea curand .
Tot drumul m-am gandit la chestia asta . Deja ma enerveaza situatia . Nu destul ca am pe cineva care ma sacaie la cap cu telefoane si mesaje , mai este si Luhan care a inceput sa imi povesteasca de noua lui prietena si cum vrea sa i-o traga .
* Dupa 30 de minute *
In sfarsit am ajuns si la matusa Ebbie . Imi era asa dor de ea . Totusi ca distana dintre noi era destul de mica nu prea treceam pe la ea . Intram pe poarta si matusa ne intampina bucuroasa .
Matusa: Dragii mei nepotei .
- Buna matusica.
Matusa: Vai ce mari si frumosi suntei .
Luhan: Matusa termina .
Matusa: Bine,bine. Haideti intrati in casa .
Am intrat in casa si am inceput sa povestesc cu matusa , in timp ce Luhan se juca pe telefon . Dupa am mers pana in pod deoarece trebuia sa ne dea ceva . In timp ce ma uitam cu matusa peste obiectele vechi dar pline cu amintiri primesc iar un mesaj .
* Sper ca te distrezi cautand printre obiecte vechi *
* De unde stii ce fac ? *
* Scumpa mea eu stiu totul . Hai sa ai grija de tine *
Ok deci asta deja incepe sa ma sperie . Dupa ce am luat ce tebuia sa ne dea matusa am pornit spre casa . Ma tot gandeam la anonimul care ma freaca la cap . A inceput sa imi fie frica . Ma sperie gandul ca acuma m-ar putea uramri . O doamne trebuie sa gasesc o solutie sa scap de asta .