Eram din nou in acea camera intunecata. Stateam ghemuita pe canapeaua din piele,imediat gandindu-ma la vorbele lui Baekhyun. Intr-un fel eram fericita,dar totusi fiinta mea era trista. M-a lasat aici. Eram bucuroasa ca l-am putut vedea. Chipul lui semana cu al unui inger ratacit,buzele lui rozalii lipite peste ale mele. Dar, valul tristetii ma lua din nou,atunci cand ma gandesc ca sunt inchisa aici cu oameni pe care nu-i cunosc,doar pe Sehun. Cine stie ce vrea tatal sau de la mine. Nu ma pot simti in siguranta aici.Imi inchid ochii alene,adormind. Doar in lumea viselor puteam fii fericita.
Usa se deschide,trantindu-se de perete,facand loc luminii sa intre in camera.Sehun vine spre mine,trezindu-ma. Tresar speriata uitandu-ma la el cu ochii mari.
-Ce este?
Sehun: - Tata. Vrea sa vorbeasca cu tine.
Ma ridic de pe canapea si cobor scarile cu pasi apasati.Jonghyun era in living,stand pe fotoliu. Ma apropii incet de el inghitind in sec. Imi face semn sa ma asez langa el si asta fac. Nu voiam sa-l enervez. Daca imi facea ceva?
Jonghyun:- Printesa,eu am treaba pentru doua zile si voi fii plecat. Ramai aici cu Sehun sau vii cu mine?
-O.. s-sa raman a-aici.
Jonghyun:- Nu te mai balbai in fata mea,da? Nu o sa-ti fac nimic,deocamdata. Te mai las sa te acomodezi..apoi mai discutam,iubito.
Imi sopteste la ureche toate aceste cuvinte. Un fior ma luara in tot corpul. Imi saruta fruntea apoi se ridica.
Jonghyun:- Sa fii cuminte. Nu cred ca vrei sa fii torturata. Si tu Sehun,sa ai grija de ea,ai inteles?!
Sehun: Sigur.
Pe fata lui aparu un zambet destul de pervers,sau poate asta era doar in mintea mea. Nu imi putea face nimic.Stiam asta. Jonghyun iese din casa plecand in treaba lui. Am ramas doar eu cu Sehun.
Sehun:- Asculta la mine, bucataria stii unde e,baia tot. Bine,la baie te pot ajuta eu daca tot..
Si se opreste din a mai zice ceva. Am ramas putin confuza,apoi tot el rupe toata acea linistie apasatoare.
Sehun:- Nu o sa fiu servitorul tau,ai inteles?
-D-da..
Acesta pleaca din living destul de nervos. Nu mai intelegeam nimic si pe nimeni.Merg in bucatarie facandu-mi o salata. De cand sunt aici nu prea am mancat si ma simt destul de slabita.
***
Dupa ce mananc,spal farfuria si o pun la scrus dupa care dau sa ies din bucatarie dar in fata mea se afla o roscata aproape dezbracata cu parul in toate partile. Sehun si-a cam facut de cap. Dupa cateva clipe,aparuse si Sehun in bustul gol,doar cu o pereche de boxeri pe el. Rasufla greu,parul fiind ca al roscatei,in toate directiile. Dau sa ies din bucatarie,dar acesta ma prinde de incheietura mainii. Nu imi dadusem seama cand fata mea s-a facut rosie ca racul.
Sehun:- Iti place ce vezi,nu?
Nu ii raspund. Incerc sa ies din stransoarea lui.
-Nu..
Ii spun pana la urma,crezand ca ma va lasa in pace.
Sehun:- Fata ta spune altceva,papusa!
-Lasa-ma!
Strig la el.
Ma mai smuncesc inca odata,reusind sa scap din stransoarea lui. Fug in camera mea si lacrimile incep sa-mi curga pe obrajii rozalii. Atunci,mi-am adus aminte de ce a zis Sehun cand a vorbit cu un paznic. In fiecare seara la ora 8 ei se schimba,si cam asta dureaza 15 minute. Atunci eu o sa fug. In spatele casei este o iesire,doar ca acea iesire aduce prin padure. Dar voi merge pe acolo chiar daca e intuneric si imi este cam frica. Nu mai pot trai asa!
***
Este ora 19:30. Ma imbrac in negru din cap pana in picioare si astept sa se faca ora potrivita. Iesirea din spate,acolo trebuie sa ajung,imi repet in minte, inima batandu-mi din ce in ce mai tare.
Cobor scarile cat pot eu de incet asigurandu-ma ca nu este nimeni imprejur. Ajung in spatele casei si vad o usa mare neagra,alaturi un gemulet. Ma uit sa vad daca nu e nimeni,si norocul meu.. chiar nu era. Deschid incet usa si ies afara. In sfarsit! Simt si eu vantul de afara! Incep sa alerg pana la gardul cel mare. Reusesc sa sar tot in liniste. Ma simteam din nou in libertate. Ma uit in jur,incercand sa imi amintesc din ce directie m-a adus Baekhyun. Am luat-o in stanga, incepand sa alerg pana ma tineau picioarele. Trebuia sa fug cat mai departe de acel loc, sau cum l-am botezat eu, "iadul" .
Din perspectiva lui Sehun :
Stateam in camera si ma uitam pe pereti. Am decis sa merg in camera lui Criss sa-i propun sa ne uitam la un film. Intru in camera ei si nu era pe acolo. Merg pe balcon,dar tot nu era. Cobor in graba scarile. Era de negasit. Simt briza rece de afara. Ma indrept repede spre usa "secreta" si observ ca e deschisa.
-La dracu! A fugit!
Spun in timp ce-mi trec mainile stresat prin par. Ies din casa si incep sa fug,nestiind pe unde.
Needitat.
Deci..am revenit cu un nou capitol. As vrea sa cititi si un fan-finc " Tradarea" , autoarea: xDeadSoul. Lasati cateva comentarii si acelei povestii,si acestui capitol cu pareri. :3 Sper sa va placa! Multumesc ! :* :*