Dupa o luna ....
Si iata ca a trecut o luna . O luna de cand sunt cu Baekhyun . In tot acest timp chiar am fost fericita . Totusi ca imi e dor de familie . Am vorbit cu mama , dar ii simt lipsa , vreau sa o vad .
Baek : Iubito , la ce te gandesti ?
- Imi e dor de mama .
Baek : Ai s-o vezi curand , promit . Acum haide am o surpriza pentru tine .
- Ce surpriza ?
Baek : Ai sa vezi , hai imbraca-te , te astept jos .
- Ok .
...
- Sunt gata .
Baek : Bine atunci hai sa mergem.
Dupa vreo doua ore de mers cu masina am ajuns intr-un colt de rai . Era o gradinita plina cu trandafiri de toate culorile , in mijloc se afla o masa , frumos aranjata . Eram fermecata , totul era asa de frumos.
Baek : Iti place ?
- Mai intrebi ? E superb ! De unde stiai ca ador trandafirii ?
Baek : M-am informat si eu .
- O doamne Baek , e superb . Multumesc .
Baek : Si eu iti multumesc .
- Pentru ce ?
Baek : Pentru ca existi .
- Te iubesc .
Baek : Si eu .
- Ce frumoasa e masa , tu ai pregatit-o ?
Baek : Oarecum da . Eu am avut ideea doar ca altii au pus-o in practica .
- Ai avut o idee geniala .
Baek : Ma bucur ca iti place .
A fost o zi incredibil de frumoasa . Nici nu am observat ce repede a trecut timpul . Ne-am bucurat de fiecare secunda petrecuta impreuna .
- Baekhyun cat este cesul ? . * il intreb razand *
Baek : Pai e 11 . Doamne ce repede a trecut timpul .
- Haide sa mergem acasa .
Baek : Pff... la dracu , nu porneste masina .
- Poftim ?!
Baek : Da . Nu stiu ce are .
- Si acum ce facem ?
Baek : Stai ca am o idee . Doar sa dau un telefon .
- Ok .. hai repede .
...
Baek : Gata , hai sa mergem .
- Unde ?
Baek : Undeva .
- Baek , unde mergem ?
Baek : Ai sa vezi .
...
Ajungem in fata unei case foarte mare .
- Baek a cui e casa asta ?
Baek : A unui prieten .
- Si ce facem noi aici ?
Baek : Vrei sa dormi in masina ?
- Nu .
Baek : Apai hai sa intram .
- Bine daca zici tu .
Am pasit putin speriata in aceea casa . Totul in jurul meu era alb si negru .
Baek : De ce esti asa speriata ?
- Nu sunt .
Baek : Crezi ca nu te cunosc ?
- De ce totul e numai alb si negru?
Baek : Astea-s culorile preferate a lui Chaneyol .
- Chaneyol ?
Baek : Da asa il cheama .
- Ok..
Baek : Haide .
- Unde iar ma duci ?
Baek : Doar nu vrei sa dormi in living .
- Bine , bine stai ca vin .
Am intrat intr-o camera frumos aranjata . Baiatul asta Chaneyol are gusturi foarte bune , chiar daca totul este numai alb-negru . Am intrat in baie , urmand sa fac un dus lung care imi v-a rasfata corpul .
...
Ies din baie si observ ca Baekhyun nu era in camera . Oare unde s-o fi dus baiatul asta?
Deodata apare pe usa gafaind de parca ar fi alergat kilometrii .
- Unde ai fost ?
Baek : Pana la masina .
- De ce ?
Baek : Am uitat ceva .
- Ce ?
Baek : Intoarce-te .
Fac in tocami ce imi spune el . Ma intorc putin confuza , deoarece nu stiam ce vrea sa faca . Deodata simt cum ceva rece face contact cu gatul meu . Deschid ochii sa vad ce este si raman socata . Era un lantisor cu o inimioara pe care scria " B+C" .
- O doamne Baekhyun .
Baek : Iti place ?
- E superb , dar nu trebuia . Stii destul de bine , ca pentru mine iubirea nu inseamna bani sau cadouri scumpe .
Baek : Nu am voie sa imi rasfat iubita ?
- Te iubesc .
Baek : Si eu .
Se apropie incet de mine , cuprinzandu-ma in bratele lui puternice . Ne mai rezistand tentatiei buzele noastre se unesc intr-un sarut apasat . Imi pozitionez mainile dupa gatul lui si adancesc sarutul . Ii musc buza inferioara cerand acces in lacasul lui umed , limbile noastre intalnindu-se . Ma intinde usor pe pat , el fiind deasupra mea . Ii ridic usor tricoul , el intrerupand sarutul .
Baek : Esti sigura ca vrei asta ?
- Amandoi ne dorim la fel de mult .
Zambeste strengar la auzul vorbelor mele si isi reia treaba . Ii indepartez tricoul . urmand ca el sa ma scape de rochita care o aveam pe mine pana in acel moment . Isi muta atentia pe gatul meu care incepe sa il sarute , lasand si usoare muscaturi in urma . Ii desfac cureaua de la pantaloni , urmand ca el sa scape de sutien . Imi framanta incet sanii , dupa simt cum doua degete coboara spre zona mea intima . Le introduce usor inountrul meu provocandu-mi o placere de nedescris . Valurile de orgasm navaleau peste mine , ne mai rezistand am dat drumul lichidului albicios . Imediat dupa ce am facut asta , el se pozitioneaza la intrarea mea si ma patrunde dintr-o miscare . Senzatiile care mi le oferea erau incredibile pentru mine . Dupa ce termina miscarile de dute-vino se tranteste gafaind pe pat . Imi asez capul pe piepul lui si adorm , nu inainte de ai mai sopti " Te iubesc " .
Hei cum vi se pare povestea ? Capitolul asta e cam neinspirat , dar sper sa va placa . :* :* <3