"başlıyoruz, hazır mısınız? bir saniye, oyuncuları uyandırın lütfen. onlar uyanmadan bir şey yapamayız."
karakterlerimiz gözlerini açtıklarında günlük hayatlarında yaşadıklarını düşünmediğimiz bir yerdeydiler. bomboş bir oda, onları karşılayan şey buydu. tam olarak bomboş diyemeyiz, tavanda bir dinleme cihazı, henüz onların fark etmedikleri ve kapalı konumda olan hologram ekran, gizli kamera, ışıklar vardı. mobilya saymadım, fark ettiniz mi? oyunumuzda mobilyaya gerek yok. ayrıyeten yeme-içme ihtiyacını da çok bilindik bir şekilde karşılamayacağız, güzel haplarımız onları iyi hissettirecek. çok da iyi hissetmelerine gerek yok, zaten birileri ölecek.
10 adet oyuncu; 5 adet kadın, 5 adet erkek. içlerinden 3 tane katil seçileceğinden henüz haberleri yok. bu oyunda herkes birbirini öldürür ve kimin kazanacağını hiç kimse bilmez. ya 3 kişi kazanır, ya diğerlerinden eğer şanslılarsa 4, 3 ya da 2 kişi kazanır.
"oyuncuları uyandırın lütfen!"
oyuncuları uyandıracak olan gaz odaların her yerine dağıtıldı. birkaç dakika içerisinde önce şaşkınlık, sonra panik hissedecekler. korkmayın, en azından şimdilik. henüz korkmanız gereken yere gelmedik.
"neredeyim? kimse yok mu?" duvara vurulan yumruklar, bağırışlar. size söylemiştik.
hologram ekran ilk defa onlar için açıldı. yatıştırıcı bir konuşma yapmak için, hayır hayır, ölüm oyununu anlatmak için.
"bu açıklamamdan sonra duvarlara vurmaya devam eden herkes öldürülecek." öncelikle bir uyarı yaptı, hologram ekrandaki siyah kadın silüeti. tüm sesler bir anda kesilirken oyunu açıklama vakti gelmişti.
"aranızdan 3 adet katil seçilecek, hanımlar ve beyler. her gece bir kişiyi öldüreceksiniz ve diğerleri de katilleri bulmaya çalışacak. küçükken oynadığınız bir oyuna benzetiyor gibiyim, hangisiydi acaba? ah, her neyse. öldürülürseniz, ne olacağını iyi biliyoruz. peki ya tüm katilleri bulursanız? o hâlde sizi buradan çıkarırız ve hayatınıza normal seyrinde devam edersiniz. eğer katilseniz ve bulunursanız size bir şans verilecek. hemen öldürülmeyeceksiniz çünkü katiller kazanırsa, 3 kişi de kurtulacak. eğer diğerleri kazanırsa, o an diri olanlar çıkacak. kuralları anladığınızı sanıyorum. sorusu olan?"
bae jinsol, 18 yaşındaki kadın oyuncu, sesi titreyerek bir soru sordu. "bunu neden yapıyoruz?" mikrofonu aktif hâle geldiği için herkes onu duyuyordu.
"oyunla ilgili soruları kastetmiştim sayın bae jinsol. bu sorunuzu cevaplamayacağım."
bae jinsol sessizce yutkundu ve yere oturdu. ne zaman buraya geldiğini, nasıl getirildiğini hatırlamıyordu, üstelik öleceğini hissediyordu.
"katiller seçiliyor." odaların ışıkları yanıp sönmeye başladı, kimse konuşmuyordu. en son tüm ışıklar durdu, 3 kişi dışında herkesin ışıkları normal hâline gelmişti.
"odasında kırmızı ışık yanan kişiler, katil olarak seçilmiştir. bol şans."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
death game. | kpop universe
Mystery / Thrillerkatillere dikkat edin. ⚠︎ öldürülme, öldürme, kendine zarar verme. #1 in innocent 23.03.24 #1 in idle 24.08.23 #4 in nmixx 25.08.23 #8 in lesserafim 24.08.23 #9 in death 22.03.24 #14 in txt 30.08.23