0.4

89 27 49
                                    

song yuqi öldürüldü. odalardan birinden bir çığlık sesi geldi, anlık bir çığlıktı. buranın bir cehennem olduğunu düşünüyorsanız yanılmıyorsunuz, burası tamamen bu düşünceyle tasarlandı.

"gerçekten acımadan öldürdük! kendinize inanabiliyor musunuz ha?" hwang yeji odasından bağırmaya başladı, sesler belirli belirsiz diğer odalara da gidiyordu. uyarma gereği duymadık.

"oyuncular, song yuqi katil değildi. aranızda hâlâ 3 katil var. oyuncu isimlerini sayıyorum. lee minho, song mingi, hwang hyunjin, hwang yeji, kim chaewon, kim sunwoo, shin ryujin, choi yeonjun. ölenler, bae jinsol ve song yuqi. katili tartışmanız için led ekranlar açılıyor."

led ekranlar oyuncuların karşılarına geldi. ilk isyan ryujin'dendi.

"onu mu öldürdünüz gerçekten? onun katil olmadığına emindim, hatta bunu net bir şekilde biliyordum!"

"nereden biliyordun ryujin?" sunoo sessizce sordu.

"çünkü lee know katil ve bunu çok belli ediyor."

lee know ekrana bakakaldı. "ben? ben katil olduğum için mi masum birini, yani jinsol'un arkasından ağlayan kim chaewon'u korudum? yuqi, kız ağladığı için onu öldürmek istedi, dolayısıyla onun katil olduğunu düşündüm."

"chaewon'un katil olduğunu ben de düşünmüyorum. katil tepkisiz kalan biri olmalı. yeonjun gibi." yeji konuştu, ilk tespiti olmasına rağmen ortaya bomba düşmüş gibi hissettirdi herkese. mingi'nin ellerinin titrediği ekrandan belli oluyordu.

"y-yeonjun olabilir mi?" fısıldarcasına ses çıkarmıştı mingi, yeonjun'sa ani bir çıkış yaptı.

"sen ciddi misin hwang yeji? hiçbir şey yapmadığım için katil mi oluyorum? bu ne biçim bir suçlama?" yeonjun delirmiş gibi ellerini ekrana doğru tuttu. "eminim ki katil sensin."

hyunjin düşünüyordu. "bence yeji katil değil."

"hwang hyunjin, sen de mi? sen de mi beni suçlayacaksın?" hyunjin başını onaylamazca salladı. "hayır, bence sen de değilsin. elleri titreyen song mingi."

mingi'nin gözleri dolmuştu, ekrana korkarak bakıyordu. "hayır, ben değilim. ben korkuyorum, o yüzden ellerim titriyor. lütfen beni öldürmeyin, ben katil değilim." mingi yalvarırcasına konuştu.

"katılmıyorum. en çok korkanlar katil olması en düşük olasılıkta olanlar. kim chaewon da katil değil." sunoo konuştu, birkaç saniye sonra onaylayan sesler vardı ortalıkta.

"doğru söylüyor gibi geliyor." dedi hyunjin. "haklısın sunoo."

herkes yarı korku, yarı endişeyle katilleri bulmaya çalışırken bizim sıramız geldi. "ekranlar kapansın." ekranlar kapatıldı, birkaç tane sitem eden ses duysak da aldırmadık.

"katil olmayan oyuncular, size verilen hapları alın ve uyuyun. katiller, bu gece birini öldüreceksiniz." ya uyumazsam diye düşünüyordu chaewon. uyumazsa katilleri görebilirdi. ama hayır, göremezdi.

"katiller, öldüreceğiniz kişiyi seçin."

death game. | kpop universeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin