פרק 9

229 22 3
                                    

באמת שאין לי כוח אליו, יום אחד הוא נחמד ויום אחד הוא מעצבן, חוץ מזה שאין לו זכות להתערב לי בחיים.

קמתי מהשינה על ידי השעון המעורר שלי, שטפתי את הפנים והתאפרתי קצת, שמתי את האוברול הארוך והשחור שלי כמו כל פעם שאני עושה את העבודות האלה כדי שלא יזהו אותי.
ירדתי למטה שואלת אם הכל מוכן ואכן כן הכל מוכן, לקחתי את הטלפון שלי ושניה לפני שיצאתי אמרתי לכמה שומרים להשגיח על רועי טוב. יצאתי מהבית ונכנסתי לתוך האוטו, שמתי חגורה ונסענו לים הצדדי של לונדון.
כשהגענו חיכו לנו שם שתי סירות כמו שאמרנו בתוכנית , נכנסתי לאחת מהם ולשנייה נכנסו 2 שומרים שסחרתי רק אתמול כדי שהם יעסיקו את המשטרה במקרה והיא תתפוס אותנו.
היינו בתוך הסירה וחיכינו לאנשים שצריכים להביא את הסחורה, לאחר 10 דקות ראינו מישהו מתקרב אלינו מסמנן לנו את הסימן שקבענו שיסמן כדי לזהות אותם.
נסענו כמה קילומטרים כדי להיפגש איתם.
"בדקתם שהשטח פנוי שבאתם לפה?"
"כן סמית, אל תדאגי" אלה היו רוסים לפי המבטא שלהם
"מעולה, טוב אין לנו זמן לבזבז. תתחילו להעביר את כל הסחורה"
התחלנו לעביר את הסחורה לסירה עד שהסירה של הרוסים התרוקנה.
אמרנו ביי אחד לשני כמו שצריך ונסענו בחזרה לחוף.

כשהגענו לחוף וירדנו מהסירה שמעתי סירנות מתקרבות.
"רשויות לונדון פוקדת עליכם לעצור עכשיו" שמעתי מהרמקול
"שיט, קדימה תזדרזו הם מתקרבים"
"רשויות לונדון פוקדת עליכם לעצור עכשיו, אם לא תעצרו נאלץ לירות" הם חזרו על זה פעם שנייה
"כן? ניראה מי ירה קודם. כלב"
תירו צוויתי, הם התחילו גם לירות וכמה מאנשי מתו, אבל ככה זה בעסק הזה.
בנתיים אני ועוד כמה שומרים העברנו את הסחורה למכונית.
"קדימה, בואו סיימנו להעביר את הסחורה"
צעקתי לעברם.
כולם רצו לכיוון האוטו ועלו מהר, רשויות לונדון כבר הגיעו לחוף וירדו מהסירה
"סע כבר"
נסענו משם הכי מהר שאפשר והם בנתיים ניסו לעצור את המכונית עם היריות, קדימה מקס תביא לי את האקדח שלך.
פתחתי את החלון ויצאתי קצת, התחלתי לירות מכוונת אליהם את האקדח ופוגעת ב2. התחלנו להתרחק והפסקתי לירות, ממה שהספקתי ליראות זה שהם תפסו את הסירה השנייה.

הגענו הביתה והכנסנו את הסחורה פנימה למחסן, הייתי מותשת מכל היום הזה ובמיוחד יותר ממה שקרה לפני כמה רגעים.

עליתי לחדר של רועי, אומרת תודה לשומרים ששמרו עליו כמו שצריך.
נכנסתי לחדר שלו וראיתי אותו צופה בחדשות שאמרו-" לפני כמה רגעים רשויות לונדון ניסו לעצור העברת סמים מהים של לונדון, לצערנו הם לא הצליחו. הרשויות טוענים שהם הצליחו לתפוס סירה אחת אבל את הסירה עם הסמים הם פיספסו. ולבסוף יש כמה הרוגים והם דיי בטוחים שהאחראית לעברת סמים האלה היא לא יותר מאחת והיחידה #לירון סמית# וכאן אנחנו מסיימים עם החדשות להערב-

השם שלי הופיע בצד הטלוויזיה לכמה דקות ואז נעלם.
"אתה יודע, תמיד אמרתי שהמשטרה טיפשה מדי. תיראה הם לא הצליחה לתפוס אותי" אמרתי וצחקתי לבסוף צחוק מזלזל
רועי רק היה המום ומנסה לעכל את מה שהוא שמע הרגע בחדשות
"אה ועוד משהו, תתחיל להתרגל, כי אתה תיראה את זה עוד הרבה" אמרתי ויצאתי מהחדר. הלכתי לחדר שלי שהוא לפחות 10 צעדים מהחדר של רועי, נכנסתי לחדר, החלפתי לפיגמה, צחצקתי שיניים והלכתי לישון.

Love Monster HebrewWhere stories live. Discover now