פרק 10

267 26 5
                                    

הלכתי לחדר שלי שהוא לפחות 10 צעדים מהחדר של רועי, נכנסתי לחדר, החלפתי לפיגמה, צחצחתי שיניים והלכתי לישון.

-נקודת מבט של רועי-
קמתי בבוקר מרגיש עייף, הלכתי לכיוון השירותים ונתקלתי בלירון, הסתכלנו אחד לשני בעניים והתעלמנו זה מזה.
נכנסתי לשירותים צחצחתי שיניים ולקחתי בגדים כדי להתלבש פה.
החלטתי שהיום אני הולך לברוח, נמאס לי מלירון ונמאס לי מכולם, יצאתי מהשרותים ירדתי למטה ויצאתי מהדלת לכיוון השער. להפתעתי לא היו שומרים בכלל אז המשכתי ללכת אבל הכל נהרס כשהגעתי לשער, כשנגעתי בו ישר העזקה הופעלה והתחלתי לתפס עליה, כבר הגעתי למעלה ונפלתי לצד השני של השער. התחלתי לרוץ ולרוץ עד שהגעתי לחנות בגדים והתחבאתי בה.

-נקודת מבט של לירון-
"תנו לו ללכת ,הוא עוד הצטער על זה" נתתי לו ללכת, כן נתתי לו לברוח, נתתי לבן אדם שהתחברתי אליו בהכי פחות זמן לעוף מפה, אבל בקרוב מאוד הוא יהיה פה בחזרה.

ירדתי למטה לקבל את חברי הטוב דניאל וכפי שראיתי לא היו לו בשורות טובות לספר לי.
"לירון אנחנו צריכים לדבר דחוף מאוד"
"דבר" אמרתי נותנת לו להוציא הכל החוצה
"האויבים שלך מחפשים אותך" אמר באנחה כבדה
"מה אתה מספר? חחח אתה לא מחדש לי שום דבר חדש יקירי, זה דיי ברור שיש לי אויבים"
אמרתי ברור מאליו
"יש פריט קטן ששכחתי לציין, אלו הרוצחים של אמא שלך"
פני נפלו מרוב מכעס לא ידעתי איך בידיוק להגיב אז הוצאתי את המשפט שמלא אוהבים להגיד אותו אבל לא לקיים אותו.
אתם רוצים מלחמה אתם תקבלו מלחמה
ואני יקיים אותו!.

יום למחורת יצאתי לחדר כושר להתאמן, אחרי הכל צריך לשמור על מבנה ובריאות הגוף, לאחר שעתיים בחדר כושר סיימתי וחזרתי הביתה.
הגעתי הביתה וחיכה לי מכתב.
-ללירון סמית הכלבה-
כמו שאת יודעת אנחנו יודעים על רועי הקטן שלך ועל זה שהוא חשוב לך. זה יהיה חבל מאוד אם הוא ימות כמו אמא שלך אבל בצורה איטית מאוד, עכשיו אם את רוצה להציל אותו יש אפשרות קטנה שאת תתחלפי במקומו, במקום שנחטוף אותו ונביא לך את הראש שלו אנחנו נחטוף אותך בהפתעה, אבל אה אה אה אסור לך להתנגד. זה או הוא או את. מ'ס טלפון- 445698721
מחכים לשיחה שלך כלבה.
בלי לחשוב חייגתי למספר והודעתי להם שאני מתחלפת עם רועי. זאת הייתה טעות לתת לו ללכת.

לאחר זוג ימים שלא קרה כלום, אבל בכל זאת חיכיתי לזה, לאחר שלא שמעתי כלום מרועי התחלתי לדאוג לו קצת. החלטתי לצאת לרוץ אז החלפתי בגדים ולקחתי בבקבוק מים. באמצע הריצה זה קרה.מכונית עצרה לידי ואני עצרתי גם , הם שמו לי שק על הראש וקשרו לי את הידיים, לא התנגדתי לכלום ובערך אחרי חצי שעה הגענו למקום. כשהיינו בפנים הם הורידו לי את השק והורידו אותי למרטף.

קשרו אותי לאזיקי ברזל כך שאני עומדת והידיים שלי מושטות ללמעלה.
יש לי תוכנית ויש ל הכל, הכל מתוכנן אצלי יש עלי כרטיס מעקב דבוק לשיער חזק מאוד ואי אפשר ליראות אותו כשהוא באותו צבע של השיער וקטן מאוד. השומרים שלי יבואו לפה אף ורק כשיהיה לי סיכוי למות ככה האויבים שלי לא יחשדו כלום.
למרות שזה סיכון גדול בישבילי אין מה לעשות.

הייתי שם כמה וכמה שעות ארוכות כבר כאבו לי הרגליים מלעמוד הרבה, לאחר שעות עייפות בלי מים ובלי אוכל נכנס משהו מקועקע בכל הבטן, ידיו היו קבוצים לאגרופים.
הוא התקרב אלי והעיף לי אגרוף והוא חזר על הפעולה שוב ושוב עד שהסתפק בתוצאה של דם במורד לחיי ושפתיי, אחריו ניכנסו כמה אנשים ואני רק קיוויתי שלא יאנסו אותי הכל חוץ מאונס למרות שאני מוכנה להכל, יש לי ניסיון ואני חזקה פיזית ונפשית מאוד אך רועי הוא ההפך, רועי בכלל לא בנוי לזה.

אחד מהגברים התקרב אלי והיה לו שוט ביד
התכוננתי לגרוע שמצפה לי. הוא קרע לי את החולצה ואת המכנסיים משאיר אותי רק עם חזייה ותחתונים.
וכך הגיע השוט הראשון וגם השוט השני והלאה, כך הגיעו גם הצעקה שלי אחרי כל שוט
"אהה!"
"אהה!"
"אהה!"
"אהה!"
"אהה!"
כל כך התאפקתי אבל הרגשתי איך כל שוט פותח לי שריטה בעור.
ככה המשיכו לפחות שעה.
עד ש...

15 הצבעות וממשיכה
אוהבתת.

Love Monster HebrewWhere stories live. Discover now