כל כך התאפקתי אבל הרגשתי איך כל שוט פותח לי שריטה בעור.
ככה המשיכו לפחות שעה.
עד ש...איש גבוה וחזק נכנס, זה היה הבוס שלהם אחריו נכנסנו שתי אנשים שבידיו... רררוועי
הם קשרו אותו מולי, הגבר הגבוה והחזק התקרב אלי ושאל את רועי
"רועי מה כדי לאנוס אותה או להמשיך להכות אותה?"
רועי לא ענה לו הוא רק הסתכל על גופי המלא בדם.
"אוקיי הבנתי לאנוס אותה."
רועי פתח את ענייו "שלא תעז!"
כבר התכוננתי לדבר הכי מגעיל שהולך לקרות לי, עצמתי את עניי והרגשתי איך הוא נוגע בגופי בידיו המלוכלכות ולא יודעת איך אבל פעם ראשונה ב7 שנים האחרונות שברחה לי דמעה, בחיים לא אנסו אותי ואני בתולה אבל כבר התכוננתי לרגע שהוא פשוט יוריד את תחתוני ויסיים עם מעשיו.
פתחתי את עניי והוא הוריד את מכנסיו.
"רגע, רגע תת.. תקשיב אם אני יעביר לך את כל הכסף שיש לי בחשבון הבנק אתה תשחרר אותה?"
רועי שאל במהרה
"בטח. כמה יש לך?"
"1.000.000.000 דולר"
"רועי לא! אל תעשה את זה" צעקתי מזהירה אותו שלא יעשה דבר שטותי
"תשחרר אותה ואותו" הגבר הגבוה והחזק ציווה
שחררו אותנו, היה לי כאב נוראי בפרקי ידי ובכל גופי שכולו בחבלות.
לא יכולתי לעמוד, ישר נפלתי על הרצפה מנסה לעמוד אבל ללא הצלחה, רועי ניסה לעזור לי אבל אמרתי לו שלא יגע בי.
כל גופי כאב. לאחר כמה נסיונות הצלחתי לקום.
"רועי אני סומך עליך שעד מחר הכסף יהיה בחשבון אם לא אתה יודע מה הסוף שלך"
"אתה סתם משחרר אותנו דביל, אם תשחרר אותי מחר אתה תימצא את עצמך מת" בשיא תפשותי אמרתי
"מה אמרת?" שאל בכעס
"מה שממעת, אם אתה משחרר אותי בתמורת כסף תיראה שמחר כבר תיהיה 3 מטר מתחת לאדמה מבקר את השטן"
אני יעשה הכל כדי שרועי לא יביא לו את הכסף גם ככה יש לי תוכנית.קשור אותם בחזרה. עכשיו!!.
"לירון מה את עושה!?" רועי שאל בכעס
"תסתום תפה שלך, שלא תחשוב ששכחתי שברחת!"
הרגשתי שעשיתי נכון, אני יודעת שהכל יהיה בסדר. כולם עזבו את החדר חוץ מהאיש הגבוה והחזק, הוא התקרב אלי והוציא תמונה של אמא שלי
"את רואה? את תגמרי כמוה"
רק הסתכלתי עליו בשנאה ובעטתי לו בביצים.
הוא התקפל , אחרי כמה שניות הוא קם הוציא סכין והניח על צווארי.
"תבקשי סליחה או שתמותי!"
לא אמרתי כלום רק הקול שלו הדהד בחדר.
לאט לאט הוא התחיל לחתוך ורועי מולי צועק לו להפסיק הרגשתי איך אני מאבדת דם כל פעם שהוא חתך יותר נחלשתי יותר כבר עצמתי את עניי ורק חיכיתי שאנשי יבואו ויוציאו אותנו.אני יודעת שהפרק יצא פחות טוב מאחרים אבל זה לא יקרה שוב.
מקווה שאהבתם
15 הצבעות וממשיכה
YOU ARE READING
Love Monster Hebrew
Acciónהיא המפלצת הכי גדולה שיכולתי להכיר,אני פוחד ממנה אני שונא אותה,אבל גם באותו הזמן יש לי משיכה אליה לעזאזל עם זה... היא אחת הסוחרות סמים הכי גדולות בכל העולם כולם מחפשים אותה השוטרים,חיילים,מפקדים וסוכנים המפלצת הכי אכזרית וחסרת לב שתוכלו להכיר על כל...