פרק 7

295 29 7
                                    

נשארתי שם ל5 דקות ליראות אותה ליראות איך היא כל כך יפה שהיא ישנה ולמרות כל החבטות שיש לה היא עדיין מושלמת.

-נקודת מבט של לירון-
התעוררתי כמו תמיד בשעה שמונה, קמתי ציחצחתי שיניים, החלפתי בגדים והלכתי להעיר את רועי, היום אנחנו טסים ללונדון שזה אומר שממחר אני מתחילה לעבוד והחופשה ניגמרה.

שמעתי דפיקה בדלת
"מי זה?"
"רועי אפשר להיכנס" שמעתי מהצד השני של הדלת
"תכנס"
הסתובבתי אליו אחרי שסיימתי להסתרק וראיתי בעניו דאגה, הוא גירד בעורפו כאילו ניסה להגיד לי משהו אבל הוא לא מוצא איך.
"אממ אני סוג של פוחד לטוס"
"מה? רועי ווקנין פוחד לטוס?" נקרעתי מצחוק לכמה שניות, אבל ישר הפסקתי כשראיתי שהוא רציני.
"זה לא מצחיק.אני רציני"
"אוקיי, מה הבעיה אני יביא לך כדורי שינה ונגמר העניין" אמרתי
"אוקיי תודה לך,פעם ראשונה שאת נחמדה" סוג של אמר לחש.
"סלח לי?" קיבצתי גבות לא כל כך מבינה מאיפה בא המשפט המטומטם הזה.
"סולח לך ורק שתידעי שהתכוונתי למה שאמרתי, פעם ראשונה שאת נחמדה"
"מה אתה אומר וכל השאר מה הייתי? אמרתי בציניות אך הוא לקח את זה רציני
"כל השאר היית מפלצת" אחרי המשפט הוא יצא מהחדר טורק אותה, משאיר אותי לבד, שילך לעזאזל אמרתי לעצמי.

כעבור חצי שעה יצאנו לכיוון השדה תעופה.
כשהגענו לא היינו צריכים לחכות ישר נכנסנו והמראנו במטוס הפרטי שלי, נתתי לרועי את כדורי השינה שלו כדי שלא יפחד וישן כל הטיסה.
כשראיתי שרועי נרדם במיטה של המטוס, כיביתי את העור שהאיר עליו והסתכלתי עליו הוא היה ניראה כל כך מושלם למרות הנחירות הקטנות שהוציא מפיו.
אני לא יודעת מה עובר עלי איתו אני לא מצליחה להבין, הקטע הזה אם ג'סי ורועי אני לא מבינה למה הגבתי ככה, לא הייתי לי סיבה להגיב ככה אני עדיין חושבת שזאת הייתה ההשפעה של האלכוהול.
מה שמזכיר לי אני צריכה לשים את המשחה על החבטות שקיבלתי כשנפלתי במדרגות, שמתי את המשחה והלכתי לישון גם.

הרגשתי שמישהו נשכב מאחורי מושך, אותי אליו ועוטף את ידיו סביבי. הייתה לי תחושה שזה היה רועי אז המשכתי לישון לאחר כמה שעות טובות התעוררתי על ידי השומר שלי גוסטבו שאמר לי שהגענו והמכונית כבר מחכה לנו מחוץ למטוס כדי להסיע אותנו הביתה.

קמתי על רגלי וראיתי שאכן רועי היה זה שחיבק אותי, ישבתי בחזרה על המיטה וליטפתי את פניו בתגובה שהוא התעורר. הוא זז קצת אבל המשיך לישון אז קראתי בשמו.
"רועי, רועי הגענו" הוא התעורר לאט לאט פותח עיניים ומסתכל עלי
"הגענו?" הוא שאל הקול שלו היה צרוד מהשינה
"כן, בוא מחכה לנו בחוץ מכונית" אמרתי לו בחיוך
הוא קם משפשף את העניים ומסתכל עלי שוב תופס את ידי ומשלב אותה הסתכלתי אליו כדי להבין מה הוא עושה אבל הוא התעלם ממבטי
"טוב, את באה?". הוא שאל
הנהנתי לעברו והלכנו למכונית עם ידיים משולבות.

נכנסנו לאוטו, שמענו שירים ופטפטנו קצת, לראשונה שרועי ואני לא רבים ומסתדרים.

זה היה מוזר שנתתי לו לישון לצידי, זה מוזר שאני והוא מחזיקים ידיים כאילו כלום לא קרה וזה עוד יותר מוזר שאנחנו מדברים כאילו אנחנו זוג רגיל אבל אני יטפל בזה אחר כך.
הגענו לבית הגדול שלי בלונדון, אחרי 8 שעות טיסה ממקסיקו לא יזיק לי קצת לנוח על המזרן שבבריכה עם מזג אוויר כזה שמשי אני צריכה לנצל את זה, ירדנו מהמכונית כשרועי תוך כדי מספר לי בדיחות ואני נקרעת מצחוק, נכנסנו לבית והשומרים אחרינו עם המזוודות.
"ווהו אהבתי את העיצוב, זה בול הטעם שלי"
רועי אמר בהתלהבות
"אז יקירי לך ולי יש את אותו טעם, כי אני זאתי שעיצבה" קרצתי לו
הוא בנתיים הלך לעשות סיור בבית מסתכל כל פינה בבית ואני הלכתי להחליף לבגד ים סגלגל.

סיימתי להתלבש והלכתי למטבח, לקחתי כוס זכוכית מפוארת ופתחתי את המקרר, הוצאתי שמפניה צרפתית והלכתי לכיוון הבריכה. ישבתי על הכיסא שליד השולחן פותחת את בקבוק השמפניה בזהירות ומוזגת, קמתי לכיוון הבריכה ויושבת על הכיסא המתנפח שמעל הבריכה משעינה את ראשי אחורה עוצמת עניים ולאט לאט לוקחת כמה לגימות מהשפניה הקרה, אחרי כחצי שעה שמתי את הכוס ליד הבריכה ועברתי למזרן שמעל הבריכה שוכבת ועוצמת עניים, שוקעת לשינה נעימה.

-נקודת מבט של רועי-
עליתי לקומה השלישית איפה שהשומר ראש אראה לי שיהיה החדר שלי צמוד לחדר של לירון, נכנסתי לחדר שלי והסתכלתי דרך החלון הסתכלתי למטה וראיתי את הבריכה ואת לירון שוכבת על מזרן היא הייתה ניראת ישנה.
התלבשתי בבגד ים שלי וירדתי למטה לעשות תכסיס ללירון, נכנסתי לאט ובשקט לבריכה התקדמתי למזרן וכשבאתי להפוך אותו שמעתי את לירון ממלמלת "רועי, רועי שלא תעז להפוך את המזרן!!" היא ירדה מהמזרן וצחקה
"הצלחתי להביל אותך" היא אמרה לי תוך כדי צחוק
"כן, אל תתלהבי אני יחזיר לך" צחקתי גם.
השפרצתי עליה מים והיא השפריצה עלי, נהנו וזה היה דיי מוזר כי חשבתי שהיא כועסת עלי אחרי מה שאמרתי לה.
תפסתי אותה מהמותניים מאחורה ודיגדגתי אותה היא צחקקה וניסתה להגיד לי שהפסיק, אחרי דקות של דיגדוגים נתתי לה לנוח ולהסדיר את נישמתה.
שחינו קצת ויצאנו מהבריכה "את באה לחדר ליראות סרט?"שאלתי אותה
"כן, רק תן לי להתקלח ואני באה"
הלכנו לחדרים וכל אחד התקלח במקלחת שלו, סיימתי וחיכיתי לה במיטה בנתיים כבר בחרתי סרט אקשן עם שחקנים מפורסמים מאוד, שמעתי שהדלת נפתחה ואחרי כמה שניות נסגרת, ראיתי את לירון באה לכיווני ויושבת לידי.

"איזה סרט בחרת?" היא שאלה
"סרט אקשן"
"אה מעולה" היא חייכה אלי
הפעלתי את הסרט וחיבקתי את לירון, אני דיי בטוח שאני מתחיל לחבב אותה וזה לא טוב כל כך. אחרי הכל היא חטפה אותי והרסה לאמא שלי את הבית אבל אחר כך אני יטפל בזה.
סיימנו ליראות את הסרט ולירון קמה
"לילה טוב רועי" היא ירדה קצת עם גופה כדי להביא לי נשיקת לילה טוב.
משכתי אותה למיטה, התקרבתי אליה ולחשתי לה באוזן "הלילה, הלילה את נישארת איתי לישון".

Love Monster HebrewWhere stories live. Discover now