0.4

1.1K 165 228
                                    

DİREKT DİĞER BÖLÜMÜ YAZMAYA BASLAİDM BEN NASIL BİR KRALİÇEYİM YAA 👑👑
Neyse canlarım kitaba verdiğiniz ilgi için sağolunnn
İyi okumalarrr <333

...

"Sincaba benziyor!"

Hyunjin'in söylediği iki kelime Minho'nun kafasında bomba etkisi yaratmıştı.

Çünkü tam o an Hanji'nin tam olarak Sincaba benzediğini düşünüyordu.

Olamazdı degil mi?

Rüyasına girdiği çocuk onun okuluna gelmiş olamazdı..?

Minho kendi kendine güldü içinden. Ne sarmalıyordu? Bu muhtemelen öylesine söylenmiş bir sözdü. Hyunjin Minho'nun sinirlenmesin istemediği için söylemişti bunu.

Çünkü Minho'nun sincapları ne kadar sevdiği bilinen bir şeydi. Elbette Hyunjin de biliyordu bunu..

Minho iç geçirdi ve başında yeni gelen çocuk hakkında mahalle teyzeleri gibi dedikodu yapın arkadaşlarına aldırmamaya çalıştı.

Muhtemelen bu akşam taburcu edilirdi.

Yarın görürdü bakalım güya 'Sincaba benzeyen' sıra arkadaşı tam olarak kimdi?

...

Hanji annesini uyandırmamak için olabildiğince sessizce evden çıktı.

Annesi sabahları daha da çekilmez oluyordu.

Sokağa adımını attıktan sonra ses çıkarmamak için tuttuğu nefesini verdi. Hızlı adımlarla yürümeye başladı. Okuldaki ikinci gününe geç kalmamalıydı.

Babasının işi yüzünden buraya taşınmışlardı. Ne var ki Hanji bundan gayet memnundu.

Burada en sevdiği kuzeni ve en yakın arkadaşı vardı.

Biri sinir hastasıydı diğeri ise link içmekten beynine oksijen gitmeyen bir ergendi.

Ama ne yapısındı ki? Seviyordu onları.

Ona hayatta değe veren tek insanları sevmemek mümkün müydü?

Hanji babasının ona verdiği tonlarca ora bulunan cüzdanı çıkarttı ve önüne ilk çıkan fırına girdi.

Babası bir tek bu işe yarıyordu zaten. Ona para vermek.

Aralarında baba-oğul bağı hiç yoktu. Gerçi annesi ve babası arasında da bie bağ yoktu..

Hanji'nin babası büyük bir şirkette genel müdürlerden birisiydi ve çok para kazanıyordu.

Ne var ki bu eve gelecek vakti olmadığı anlamına da geliyordu..

Hanji babasının annesini kaç kere aldattığını saymamıştı. Ancak annesi de bu durumu sorun etmiyordu. Çalışmıyor ve evdeki hizmetçilerin onun ayak işlerini yapmasını izliyordu.

Binevi eşinin parasını yiyor ve hiç bir boka yaramıyordu.

Parası için evlenmişti sonuçta.

Para varken aşk da neydi?

Hanji için buraya kadar hiç bir sıkıntı yoktu.

Çünkü bir insan istediği insan ile istediği nedenden ötürü evlenebilirdi.

Ancak çocuk.

Hanji'ye göre eğer iki insan çocuk sahibi olmak istiyorsa bie irlerini sevmeye zorunluydu.

Hanji aile sevgisini bırak aile diye bir şey görmemişti hayatında..

Ve bie aile sevgisini hakettiğini düşüyordu...

ONEDİO//MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin