1.1

635 94 302
                                    

ABİ SABAHIN BESİNDE KALKTIM Bİ DE NE GORİYİM 6K OLMUŞUZ AMK

abi ben bu kitabın patlayacağını biliyordum ama bu kadar hızlı beklemiyordum COK SAGOLUNNN <3333

Bi de eger 7k olursa kitap taekook yayınlayacağım nasıl bise olduğunu merak eden bebekler wattpadden yazabilir bana

Bir de bi onceki bölüme az yorum geldi baktım en çok yorum gelen bölümüm full texting olan düz yazım sıkıcı mi gerçeği söyleyin lütfen

NEYSE SABAH SABAH ACİTASYONUMUZU DA YAPTIĞIMIZA GÖREE BÖLÜME GECEBİLİRİZZZ

iyi okumalar bebelerrr<33333

...

Hanji daha önce hiç bu kadar garip bir ortamda bulunmamıştı..

Jeongin, bir link kolisinin üzerine oturmuş, bir link kolisini kolunun altına almış bir link kolisini kenara fırlatmış elinde link ile duruyor ara sıra kafa sallıyor ve artık link içmekten pembeleşmiş dudaklarını yalıyordu itinayla.

Hyunjin, sürekli zırlayıp onlara bir şeyler anlatıyor. Bazen büyük bir drama ile elini alnına götürüyor ve kendisini sandalyeden aşağı atıyor ancak hemen geri kalkıp olaya kaldığı yerden anlatmaya devam ediyordu.

Minho itina ile Hyunjin'i dinliyor gibi gözükse de Hyunjin o tarafa bakmadığı zamanlarda Hanji'ye 'kurtar beni' bakışları atıyordu.

Normalde böyle bir ortam ona I kadar garip gelmezdi ancak asıl 'ortam' garip olan şeydi..

Şu anda mesela.. bir sınıfta veya okulun kantininde olanlardı o kadar garip kaçmazdı ortam.

Ancak şu anda Changbin'in deyimi ile 'Hüseyin abinin mekanda' ciğer görmüyorlardı..

Aslında bunu yapan tek kişi yine Changbin'di...

Kocaman masa baştan başa çeşit çeşit erler ile döşenmişken ve Changbin iştah ile hepsini mideye indirirken herhangi bir şeye odaklanmak imkansız gibi bir şeydi.

Tabii Hüseyin abinin 2 dakikada bir "daha şalgam?" Diye sorması da promosyon olarak geliyordu..

Hanji hala nasıl bu noktaya geldiklerine inanmakta güçlük çekiyordu..

Ancak sanırım şu anda daha büyük bir sıkıntıları vardı..

Changbin Minho'ya aşırı yakın davranıyordu..

Changbin onları burada gördüğüne çok sevinmiş ve hemen nasıl geldiklerini öğrenmek istemişti. Hanji de onu buraya Minho'nun getirdiğini söyleyince Minho'ya karşı 'akraba bağı' duymaya başlamıştı.

Zaten Changbin sadece akrabası olanlara, akraba bağı duyduklarına ve bebeklik arkadaşı olanlara sevgi duyardı..

Hanji ve Jeongin onun akraba fetişi olduğunu söylediklerinde onları bir güzel pataklamıştı.

Şimdi de anlaşıldığı kadarıyla Minho'ya sarmıştı..

Ne var ki Minho sanki onun ona bulaşan hallerini özlemiş gibiydi..

Hyunjin'i dinlemeye çalışırken birisi ağzına közlenmiş ciğer tıkıştırınca dikkati biraz olsun dağılıyordu çünkü..

Hanji sonunda düşüncelerinden sıyrıldı ve karşısındaki sanki kocası ölmüş de ağıt yakıyormuş gibi dövünen Hyunjin'i dinlemeye koyuldu..

"Bakın hem çok güzel hem çok tatlı çıldırmak üzereyim şu anda! Jeongin'e planıma yardım etmesi için tüm bayram harçlıklarımı harcadım bu çocuğa link aldım! Sonuç ne?! Hiç bi şey!!"

ONEDİO//MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin